Hij schijnt ook te darten, en het schijnt dat hier gifjes van zijnquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:01 schreef luckass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Marcel golft.
Gelijk mijn eigen clubs het water in getyft #neverforget
En dat honderden keren, dat is zwaar hoorquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:02 schreef tja77 het volgende:
Darten vanuit de rug, ja je moet gvd 23 gram 2.37 mtr. wegflikkeren.
Ze kunnen ongetwijfeld een prima masseur of fysiotherapeut of een chiropractor zelfs betalen met hun geldquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:03 schreef Tagliano het volgende:
Ik kan overigens melden dat rugklachten wel echt zeer kut kunnen zijn bij dit soort bewegingen
Ja slopend, Tour de France is er niks bij.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dat honderden keren, dat is zwaar hoor
Dat moet wel kunnen ja, al heb je daar weinig aan als het tijdens de wedstrijd erin schiet maar goed dat is bij Vinnie niet het gevalquote:Op donderdag 21 juli 2016 20:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze kunnen ongetwijfeld een prima masseur of fysiotherapeut of een chiropractor zelfs betalen met hun geld
Loodzwaar, veel zwaarder dan een bevalling schat ik zo in. Zo'n bevalling is gewoon 1 grote poppenkast.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |