#worpgenotquote:Op dinsdag 19 juli 2016 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen juichen we allemaal voor #griezeligdik, #worpgenot #suljogod.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:55 schreef luckass het volgende:
alsof co weet hoe het is om 103 gemiddeld te gooien
Die goede tijd ligt al jaren achter hem volgens mij. De laatste jaren heeft die niet veel bijzonders gepresteerd.quote:Op woensdag 20 juli 2016 01:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Taylor naar huis gegooid met 107 gemiddeld.
Wat een negativiteit.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:41 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die goede tijd ligt al jaren achter hem volgens mij. De laatste jaren heeft die niet veel bijzonders gepresteerd.
..... Het is dat ik weinig kan zien en er weinig last van heb, maar dit gun je niemand.quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De rest van de week Marcel Maijer-aids.
quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:41 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die goede tijd ligt al jaren achter hem volgens mij. De laatste jaren heeft die niet veel bijzonders gepresteerd.
Ho hoquote:Op woensdag 20 juli 2016 10:41 schreef StephanL het volgende:
[..]
Heb je oogproblemen?quote:Op woensdag 20 juli 2016 10:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
..... Het is dat ik weinig kan zien en er weinig last van heb, maar dit gun je niemand.
Ik wil nou iets zeggen over Marcel Maijer maar ik laat het toch maar achterwege.... soms is het beter om niets te tikken.
Ik voor jou dat gifje proberen te maken, heeft RTL de content lopen blocken op Youtubequote:Op woensdag 20 juli 2016 20:10 schreef Szura het volgende:
Zjak zweet zich alweer te pletter in dat hok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |