https://play.google.com/s(...)notify.pokenotifyappquote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
In de Google Play Store "Notifications for Pokemon Go" van Apptastic!.
Bij mij werkt het iig nog niet geweldig.
Kan bijna niet. Geen spoof gebruikt?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:16 schreef TheTraveler het volgende:
Volgens mij heb ik een softban te pakken door het gebruik van Pokevision, iemand dit al eerder gehad?
Ik heb niet gespoofd, alleen maar rondjes gefietst <20 k/m/u en regelmatig een stoplicht.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kan bijna niet. Geen spoof gebruikt?
Daar bannen ze ook niet voor. Ik doe dagelijks in de trein mijn Pokémon administratie (slachtenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:23 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
Ik heb niet gespoofd, alleen maar rondjes gefietst <20 k/m/u en regelmatig een stoplicht.
Heb wel gehoord dat iemand een ban had doordat ie 2x was ingelogd. Misschien had je zoiets dergelijks.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:35 schreef TheTraveler het volgende:
Misschien flipte de app dan twee keer, tot twee maal gooide ik een Pokeball en kwam ik meteen weer terug op de kaart met mijn poppetje.
2x ingelogd, hoe zou dat werken dan?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb wel gehoord dat iemand een ban had doordat ie 2x was ingelogd. Misschien had je zoiets dergelijks.
Maargoed softban gaat wel weer over
Op een telefoon je spel aan hebben laten staan en vervolgens op een ander toestel inloggen dat ergens anders is. Komt eigenlijk neer op spoofing, ook al kan het per ongeluk zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:39 schreef TheTraveler het volgende:
[..]
2x ingelogd, hoe zou dat werken dan?
Ging de hele middag prima, lijkt me niet dat mijn IPad die thuis ligt na twee uur opeens wel actief wordt? Enfin, ik zet hem volgende keer wel helemaal uit.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op een telefoon je spel aan hebben laten staan en vervolgens op een ander toestel inloggen dat ergens anders is. Komt eigenlijk neer op spoofing, ook al kan het per ongeluk zijn.
Ik spoof heel Sidney door met pokevision en heb tot nu toe nergens last van maar ik speel op nox.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:42 schreef playirelia het volgende:
Mijn bluestacks account waarmee ik op de pc speel wordt om een aantal uur soft banned, terwijl ik alleen rond loop in new york central park. Iemand ook dit probleem?
heb je voor fake gps, root nodig?quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:39 schreef Kn0x het volgende:
Zijn er nog manieren om te spoofen zonder dat je je telefoon moet rooten? Heb al verscheidene tactieken geprobeerd maar overal heb je root voor nodig. Is er geen tool die je op je PC kan installeren waarmee je je telefoon kan spoofen?
Als je het 2x typt krijg je 2 tegelijk!quote:Op donderdag 28 juli 2016 23:23 schreef mergbot het volgende:
Als je WIMPYWIMPYWIMPY typt krijg je een snorlax onder je gespawned.
Haha of een grimer als je te hard perst....quote:Op donderdag 28 juli 2016 23:31 schreef mergbot het volgende:
En als je je mond dichthoud, gaat blazen en heel hard gaat persen komt er een diglet.
Je zal altijd een geroote telefoon nodig hebben. De enige manier om je lokatie te spoofen zonder root is door in je settings mock loacations aan te zetten. En pokemon Go is zo beveiligd dat het niet werkt als mock locations aanstaat. Pas als je telefoon geroot is kun je spoofen zonder mock locations aan te zetten.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:39 schreef Kn0x het volgende:
Zijn er nog manieren om te spoofen zonder dat je je telefoon moet rooten? Heb al verscheidene tactieken geprobeerd maar overal heb je root voor nodig. Is er geen tool die je op je PC kan installeren waarmee je je telefoon kan spoofen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |