abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7078648
Kennen jullie de groep Ambeon?
pi_7078678
Ambeon is geen groep, het is een project van Arjen Anthony Lucassen.
pi_7078697
Hahaha qua muziek dan!!!
pi_7078758
Heb het album al een tijdje, gesigneerd door Damian Wilson ondanks dat hij er zelf niet op zingt.

Het is wel mooi op z'n tijd, maar ik vind de andere muziek van Lucassen mooier.

pi_7078792
Ken geen andere muziek van ze maar een oud huisgenootje had 1 van die cd;s Faith of an dreamer
Die vond ik onwijs tof..
Is eigenlijk gewoon een verhaal wat ze ana het zingen is en wat anders als dat standaarde muziek wat altijd over liefde en shit gaat...
pi_7078815
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 23:43 schreef shya het volgende:
Ken geen andere muziek van ze maar een oud huisgenootje had 1 van die cd;s Faith of an dreamer
Die vond ik onwijs tof..
Er is maar één cd van.

En het zijn allemaal thema's uit eerder werk, maar dan een beetje bewerkt en dan alleen door een vrouw gezongen.

FOK!-Schrikkelbaas zondag 1 december 2002 @ 22:55:59 #7
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_7093826
Ambeon, geweldig project als je het mij vraagt!

Er is inderdaad maar 1 cd: Fate Of A Dreamer, en verder een onvindbare single, Cold Metal (met daarop een non-album track)

Arjen Lucassen heeft inderdaad nummers gepakt van Ayreon, waar hij ook achter zit, deze een meer klassieke en rustige sfeer gegeven. Ambient (vandaar ook de naam, een kruizing tussen ambient en Ayreon). En hij vond een jonge zangeres die de cd grotendeels volzingt met een prachtstem: Astrid van der Veen, inmiddels 15 of 16. Toendertijd 14.
De cd staat hier regelmatig op. Overigens, je zegt dat het geen standaardmuziek is over liefde en shit. Maar de twee terugkerende onderwerpen zijn juist liefde en shit.

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 01-12-2002 23:01]

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_7094892
quote:
Op zondag 1 december 2002 22:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
en verder een onvindbare single, Cold Metal (met daarop een non-album track)
Nou, die ligt gewoon bij de iets betere cd-zaak en verder kun je hem voor ¤6.50 bestellen bij de Large.
pi_7095039
Cold Metal vind ik toch zeker wel een hoogtepunt van die cd, welke ook hier regelmatig opstaat
  maandag 2 december 2002 @ 00:34:58 #10
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_7095687
is leuk.
lekker rustig/relaxed.
Ayreon zelf vind ik leuker.
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 december 2002 @ 01:16:56 #11
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_7096366
quote:
Op zondag 1 december 2002 23:47 schreef Seborik het volgende:

[..]

Nou, die ligt gewoon bij de iets betere cd-zaak en verder kun je hem voor ¤6.50 bestellen bij de Large.

Ik zag hem 1 keertje ligge, kwam een week later terug om hem te halen, was ie weg, daarna nooit meer gezien. Toch maar eens proberen te bestellen dan
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  maandag 2 december 2002 @ 14:08:08 #12
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_7101682
Bij ons ligt hij gewoon bij de FRS bij de Metal sectie en ik moet zeggen dat het een super Album is.. Cold Metal en Sweet little Brother zijn echt super nummers....

De zangeres van het betreffende [i]project[i] genaamd Ambeon was Astrid van der Veen die op het moment van opnemen 14!!! jaar was....

Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')