Tsja.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Door zulke praktijken zijn mijn tripjes azie altijd net zo duur als naar westerse locaties
Klopt. Ik was best geschrokken van mijn uitgaven in 3,5 week.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tsja.Daarom zeg ik ook tegen iedereen die zegt 'Azie is toch zo goedkoop', tis maar net hoe duur je het maakt
Maar Maleisie en Singapore zijn ook niet heeeeeel erg goedkoopquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Ik was best geschrokken van mijn uitgaven in 3,5 week.
Nee, maar wat wij hebben uitgegeven is wel overdreven.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar Maleisie en Singapore zijn ook niet heeeeeel erg goedkoop
En waar je slaaptquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ligt er ook erg aan hoe je savonds uit eten gaat.
Ach weet je weer voor volgende keer.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, maar wat wij hebben uitgegeven is wel overdreven.
Ik vind dit echt eng.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:26 schreef JimmyDean het volgende:
http://nos.nl/artikel/211(...)oldiers-of-odin.html
Hoe goedkoop tov Oost Europaquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar Maleisie en Singapore zijn ook niet heeeeeel erg goedkoop
Wel het gevolg van gebrek aan politieoptreden natuurlijk. Wachten is alleen op de eerste asielzoeker die per ongeluk in elkaar wordt gemept.quote:
Goedkoperquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Oost Europa geweest dus ik zou het niet kunnen zeggen.
En dat is dus de reden dat ik het eng vind. Vooral dat anderen dit als een reden gaan zien om het ook te doen en dus onschuldigen gaan pakken. En wellicht zelfs mensen die al jaren een verblijfsvergunning hebben.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel het gevolg van gebrek aan politieoptreden natuurlijk. Wachten is alleen op de eerste asielzoeker die per ongeluk in elkaar wordt gemept.
Dan is het te hopen dat alle overheden eens een keer van hun luie reet komen en doen waarvoor ze zijn aangesteld.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat is dus de reden dat ik het eng vind. Vooral dat anderen dit als een reden gaan zien om het ook te doen en dus onschuldigen gaan pakken. En wellicht zelfs mensen die al jaren een verblijfsvergunning hebben.
Stelletje gezwellen zijn het ook.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:32 schreef Insomnia_ het volgende:
PVDA als de kippen erbij met kamervragen.
Waren ze normaal maar zo snel
Mja las eerder vandaag iets over Eritreeers (spel je dat zo?) En dat ze al 10 jaar weten dat mensen met verblijfsvergunning wel eens op vakantie gaan naar land van herkomst.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan is het te hopen dat alle overheden eens een keer van hun luie reet komen en doen waarvoor ze zijn aangesteld.
Valt me mee dat dit niet al veel groter is.
er moet ergens een trema op denk ikquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mja las eerder vandaag iets over Eritreeers (spel je dat zo?) En dat ze al 10 jaar weten dat mensen met verblijfsvergunning wel eens op vakantie gaan naar land van herkomst.mja mja mja. Ze lopen altijd beetje achter.
Heb leerlingen die dat ook doen. Uit Eritrea vluchten, maar 1-2 keer per jaar lekker naar Eritrea op vakantie toch.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mja las eerder vandaag iets over Eritreeers (spel je dat zo?) En dat ze al 10 jaar weten dat mensen met verblijfsvergunning wel eens op vakantie gaan naar land van herkomst.mja mja mja. Ze lopen altijd beetje achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |