Ik weet hoe leuk dingen kunnen klinken na een paar drankjesquote:
Zo de fucking tering. Al is Thai Airways best lekker hoor. Maar wat een geld dan zou ik ook Emirates doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zat tickets te kijken net voor directe vluchten.
Thai airways voor fucking 1340 gbp.
Daarvan vlieg je bijna business met emirates met overstap
Ja. Ga dan wel voor een Etihad of Emirates met de 2e leg in business ofzo.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo de fucking tering. Al is Thai Airways best lekker hoor. Maar wat een geld dan zou ik ook Emirates doen.
Zou ik ook doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja. Ga dan wel voor een Etihad of Emirates met de 2e leg in business ofzo.
Beetje liggen, beetje eten, beetje drinkenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zou ik ook doen.![]()
Toch comfortabeler.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Laat Fylax een item van jullie maken voor de FP
Beetje filmpjes kijken. Voedsel is best goed met Emirates.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Beetje liggen, beetje eten, beetje drinken
Ik eet niet in vliegtuigenquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje filmpjes kijken. Voedsel is best goed met Emirates.
Oh ik wel. Alleen geen ontbijt van BA. English breakfast en zeker als vliegtuigvoer dat gaat me iets te verquote:
Bij BA drink ik alleen theequote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh ik wel. Alleen geen ontbijt van BA. English breakfast en zeker als vliegtuigvoer dat gaat me iets te ver
Ik neem altijd 2 bussen pringles mee.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:16 schreef Flippiee het volgende:
Ik was bij BA zo blij met doritos met salsadip als snack.Best sad eigenlijk.
Hoe dan inso.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Eerste wat ik deed op BKK laatste keer was walgelijjk slecht vliegveld eten opeten waar je uiteindelijk nog 1200 baht voor kwijt was ook in totaal
achjaquote:
Moet kunnen verderquote:Op dinsdag 19 juli 2016 22:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
achja
ja gewoon eerste best restaurant binnen lopen en maximaal bestellen
Door zulke praktijken zijn mijn tripjes azie altijd net zo duur als naar westerse locatiesquote:
quote:
Waar?quote:Op dinsdag 19 juli 2016 21:57 schreef supersof het volgende:
We zitten nu in de trein
Fylax komt ook zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |