Get on the beers sonquote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:20 schreef Xeor het volgende:
[..]
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd wat hij nu hele dagen doet
van watquote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag voor voorronde nog.
EL.quote:
gaan er toch uit.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
EL.
AZ moet tegen een of ander griek dacht ik. Of iets uit noorwegen. Ik ben het alweer vergeten.
Gelukkig maar dat ado altijd zo ver komt. Wanneer was de laatste keer ook al weer? 5 jaar geleden?quote:
barney.gifquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ado altijd zo ver komt. Wanneer was de laatste keer ook al weer? 5 jaar geleden?
Nederland doet niet meer mee.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ado altijd zo ver komt. Wanneer was de laatste keer ook al weer? 5 jaar geleden?
quote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 12:46 schreef Paxcon het volgende:
Misschien is Stinho er voor een verklaring
neequote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:38 schreef Tjacka het volgende:
Ik denk dat Heracles zelfs nog wel een ronde gaat overleven
Ik heb even onderzoek gedaan en Groningen won dit seizoen thuis van ADO door een goal in 90+5 en uit met 10 manquote:
Beide waren dik maar dan ook echt dik onverdiend. Dit weet jij ook nog welquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb even onderzoek gedaan en Groningen won dit seizoen thuis van ADO door een goal in 90+5 en uit met 10 man
wat een genot
Denk het niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
![]()
de nummer 16 van portugal moet toch nog wel lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |