ik heb dat echt nog nooit meegemaakt op Tinderquote:Op maandag 18 juli 2016 01:50 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee man niks geen catfishnatuurlijk altijd wel even kijken. Laat ze maar snaps sturen.. Pax heeft veel dingen aan mij geshowt.
met mijn genen zal dat stuk rustiger wordenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja
Ik vind ze vreselijk
ze poepen, pissen, schreeuwen, zeiken
blowen, snuiven, roken , kotsen je bank onder en maken ruzie
als ze de genen van hun vader hebben iig
Ik ben misschien jonger.. maar niet om stoer te doen. Maar dat is wel zo makkelijk al die 16-jarige sletjes.quote:Op maandag 18 juli 2016 01:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb dat echt nog nooit meegemaakt op Tinder
polen zijn dan ook beter bedeeld dan indosquote:Op maandag 18 juli 2016 01:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb dat echt nog nooit meegemaakt op Tinder
misschien eens m'n leeftijd op 17 zettenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:52 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik ben misschien jonger.. maar niet om stoer te doen. Maar dat is wel zo makkelijk al die 16-jarige sletjes.
zou ik niet kunnen iigquote:Op maandag 18 juli 2016 01:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als een random chick nu aanbelt en seks wil ga je toch niet op in
quote:Op maandag 18 juli 2016 01:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien eens m'n leeftijd op 17 zetten
nog ooit heeft iemand mij als Indo gezienquote:Op maandag 18 juli 2016 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
polen zijn dan ook beter bedeeld dan indos
quote:Op maandag 18 juli 2016 01:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien eens m'n leeftijd op 17 zetten
Tjacka mijn held ook. Ik hoef echt niet meer op FOK hoor ben er echt klaar mee.. zie hem nog steeds.quote:
dat is dan ook mijn reden voor geen kinderenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
met mijn genen zal dat stuk rustiger worden
daarom wil ik geen zonenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is dan ook mijn reden voor geen kinderen
maar wie weet ooit
heb nu wel een leven hoorquote:Op maandag 18 juli 2016 01:53 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Tjacka mijn held ook. Ik hoef echt niet meer op FOK hoor ben er echt klaar mee.. zie hem nog steeds.
gewoon rustige meid zoeken, en hopen dat haar genen het goede werk doenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is dan ook mijn reden voor geen kinderen
maar wie weet ooit
ik zou eerder stressen om dochters hoorquote:Op maandag 18 juli 2016 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daarom wil ik geen zonen
ik heb nu al stress om mn kleine broertje
Zou geen dochters willen juist liever zonenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daarom wil ik geen zonen
ik heb nu al stress om mn kleine broertje
slaap lekkerquote:
beetje kort houdenquote:Op maandag 18 juli 2016 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik zou eerder stressen om dochters hoor
zeker als ze in de puberteit zitten
denk dat dat makkelijker is met jongens dan met meisjesquote:
dan krijg je weer zo'n flikker die niks om voetbal geeftquote:Op maandag 18 juli 2016 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gewoon rustige meid zoeken, en hopen dat haar genen het goede werk doen
Lekker zwangerquote:Op maandag 18 juli 2016 01:54 schreef supersof het volgende:
ik heb een boterham met blauwe muisjes HEERLIJK
daarom stuur ik ze naar kostschoolquote:Op maandag 18 juli 2016 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
denk dat dat makkelijker is met jongens dan met meisjes
zeker rebelse tienerdochters, dat is allemaal niet best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |