Spanje.quote:Op maandag 18 juli 2016 00:50 schreef klawie het volgende:
zon
lekker kunnen stappen
en gwn een lui vakantie worden
relax en lui zijn hahahaquote:Op maandag 18 juli 2016 01:13 schreef nattermann het volgende:
Zeevissen in Pattaya kan prima voor dat budget
Ik dacht dat ze de vissen in Pattaya ergens anders stopten..quote:Op maandag 18 juli 2016 01:13 schreef nattermann het volgende:
Dit.quote:
Absoluut en normaal gesproken laat ik geen spam-mogelijkheid liggen maar het is niet de bestemming waar zij naar op zoek zijn. Brazilië daarentegen zou natuurlijk weer wel kunnen. Fortaleza ofzoquote:Op maandag 18 juli 2016 00:57 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Argentinie schijnt ook een mooi land te zijn.
Heb ik van horen zeggen.
3500 pp?quote:Op maandag 18 juli 2016 00:50 schreef klawie het volgende:
beste fokkers,
een rare vraag maar ben voor de maand oktober opzoek naar een zon vakantie maar kom er niet echt uit waar naar toe ga met een vriend en budget is ongv 3500pp incl reis
reis moet voldoen aan
zon
lekker kunnen stappen
en gwn een lui vakantie worden
hoor graag jullie tips
Je kunt het ook nog combineren met een weekje diepzee duiken in Angeles City. En shoppen in Makati en Khlong Toei.quote:Op maandag 18 juli 2016 01:13 schreef nattermann het volgende:
Bolletjes slikken?quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:51 schreef klawie het volgende:
iemand nog tips om iets leuks te doen ?
Kogelwerend vest aantrekken en s'nachts een rondje door Otrabanda wandelen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 23:51 schreef klawie het volgende:
de kogel is door de kerk het wordt curaçao
Autotje huren, iedere dag ander strandje, 's avonds lekker uit eten en biertje/cocktail drinkenquote:Op zondag 28 augustus 2016 23:51 schreef klawie het volgende:
de kogel is door de kerk het wordt curaçao
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |