toch nietquote:
dat zeg je in een sc waar aantal in Den Haag wonen dus pas op hoorquote:
Lekker uitdagen, that's my game.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat zeg je in een sc waar aantal in Den Haag wonen dus pas op hoor
dom domquote:Op zondag 17 juli 2016 22:35 schreef Crack_ het volgende:
Ik was in de Efteling vandaag en iedereen was daar bezig met Pokémons vangen
gelukkig maar, was het leuk?quote:Op zondag 17 juli 2016 22:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb vandaag een lekke band, toen ik dus wilde vertrekken naar de Efteling![]()
![]()
. Toen kwam de ANWB, die heeft 'm gemaakt en konden we twee uur later ook naar de Efteling
serieus, was met mn broertje in rolstoel want gebroken knie. En binnen bij de Vogelrock tik ik een vrouw aan die totaal niet aan het opletten was en ja moest er doorquote:
Hoe oud?quote:Op zondag 17 juli 2016 22:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
serieus, was met mn broertje in rolstoel want gebroken knie. En binnen bij de Vogelrock tik ik een vrouw aan die totaal niet aan het opletten was en ja moest er door'oh ja sorry hihi ben pokémon aan t spelen'
![]()
![]()
![]()
ja was wel gezelligquote:
oooh gezellig. Lijkt me raar als je je familie daardoor niet meer zo vaak zietquote:Op zondag 17 juli 2016 22:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja was wel gezellig. Was met hele familie van mn vaders kant, dus wel leuk. Ook eerste keer dat we elkaar zien sinds oma dood is, en dat was vaak de reden waarom we elkaar nog zagen. Dus ben wel blij dat we elkaar nu nog zien en leuke dag enzo
. En over twee weken weer tho
maar dan bbq
Ja is ook wel, moeten nu echt moeite doen enzo. Maaar, komt ook omdat familie echt ja verspreid door Nederland woont dus daarom ook gewoon lastig. En we gaan eigenlijk nooit ook zomaar bij één gezin oid langs op visite. Nooit gedaan ook, ja weet ook niet waaromquote:Op zondag 17 juli 2016 22:40 schreef supersof het volgende:
[..]
oooh gezellig. Lijkt me raar als je je familie daardoor niet meer zo vaak ziet
Ja soms wel. Gingen ook met een gezin laat maar zeggen altijd op vakantie. Maar al mijn opa's en oma's leven nog dus zie familie wel vaak.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja is ook wel, moeten nu echt moeite doen enzo. Maaar, komt ook omdat familie echt ja verspreid door Nederland woont dus daarom ook gewoon lastig. En we gaan eigenlijk nooit ook zomaar bij één gezin oid langs op visite. Nooit gedaan ook, ja weet ook niet waarom
jullie wel?
lol neequote:Op zondag 17 juli 2016 22:41 schreef supersof het volgende:
ohja heb je niet meer nodig jimmy
dacht dat je tegen me had gelogen wie gossip girl is
ja dat scheelt toch wel echt.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja soms wel. Gingen ook met een gezin laat maar zeggen altijd op vakantie. Maar al mijn opa's en oma's leven nog dus zie familie wel vaak.
quote:
ja zag georgina artikelen voor gg schrijven maar was niet de echtequote:
zou me niets verbazenquote:Op zondag 17 juli 2016 22:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dat scheelt toch wel echt.
[..]nee ik verzin dit inderdaad
Nope.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ja zag georgina artikelen voor gg schrijven maar was niet de echte
ja wilde kijken of je had gelogenquote:
dat geloof ik niet aangezien je dm van laatstquote:
Deze opmerking was dan ook een leugen.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:48 schreef supersof het volgende:
[..]
dat geloof ik niet aangezien je dm van laatst
Is het toch ook?quote:Op zondag 17 juli 2016 22:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Al die mensen in datingtopicalsof daten een supermoeilijke wiskundesom is, kom op zeg.
jij bent eigenlijk best stom dat je dat zo spoilertquote:Op zondag 17 juli 2016 22:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Deze opmerking was dan ook een leugen.
Overigens maakt het geen hol uit als je weet wie gg is want het slaat sowieso nergens op dat het Dan is.
ik zat ook net te lezen. Die deezertjequote:Op zondag 17 juli 2016 22:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Al die mensen in datingtopicalsof daten een supermoeilijke wiskundesom is, kom op zeg.
Lol echt he mongolenquote:Op zondag 17 juli 2016 22:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Best wel hč?quote:Op zondag 17 juli 2016 22:49 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent eigenlijk best stom dat je dat zo spoilert
Ja godnondeju wat wilt hij nou?quote:Op zondag 17 juli 2016 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik zat ook net te lezen. Die deezertje
Jaquote:
Die jongen lult alleen maar dom. Schizofrene autist is het.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja godnondeju wat wilt hij nou?heeft hij potentiele datewaardige chickies, gaat hij moeilijk doen
En hoeee. Syndroom wil gewoon direct een meisje neuken, hem snap ik inmiddels maar wat is Deezertjes doelquote:Op zondag 17 juli 2016 22:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die jongen lult alleen maar dom. Schizofrene autist is het.
Nee want ik geloofde het niet toenquote:
Ik wil niet weten hoe lelijk Syndroom is. Niks is hem te laag maar het lukt nog niet.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En hoeee. Syndroom wil gewoon direct een meisje neuken, hem snap ik inmiddels maar wat is Deezertjes doel
Mag me gewoon een klootzak noemen hoor al je wilt.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee want ik geloofde het niet toen
Maar door een domme fout van mezelf weet ik dat je gelijk hebt
beetje boos
vind je dat leuk?quote:Op zondag 17 juli 2016 22:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mag me gewoon een klootzak noemen hoor al je wilt.
Ghehe, of ze hebben gewoon gelijk door dat het een creep is.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe lelijk Syndroom is. Niks is hem te laag maar het lukt nog niet.
Sommige meisjes boeit dat niks.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ghehe, of ze hebben gewoon gelijk door dat het een creep is.
klootzak dat je bentquote:
Wrom niet gewoon alleen op reis?quote:Op zondag 17 juli 2016 22:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Mensen kinders ik ben van plan om een singlereis te boeken (inb4 haha single. Nee gewoon een alleenreisje met allemaal onbekende mensen dus). Iemand ervaring mee?
Ik lees liever dit https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Opritsjninaquote:Op zondag 17 juli 2016 22:58 schreef JimmyDean het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Dead_Hand_(nuclear_war)
Wil gewoon samen met medeonbekendestudentjes reizen. Is weer eens wat anders. Alleen wil ik nog niet.quote:
Interessant wel, hoezo Nederlands?quote:Op zondag 17 juli 2016 22:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik lees liever dit https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Opritsjnina
Gewoon naar een hostel gaan, maak je vrienden en als je mensen zat ben hoef je ook niet verplicht met ze op te trekken.quote:Op zondag 17 juli 2016 23:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wil gewoon samen met medeonbekendestudentjes reizen. Is weer eens wat anders. Alleen wil ik nog niet.
wat is er mis jcquote:
Lachen toch? Niet geraped?quote:Op zondag 17 juli 2016 23:03 schreef Opsonisatie het volgende:
Haha hostel. Was 16 en in een Berlijns hostel vol met hippies.
ohquote:
lekker met fokkers op vakantiequote:Op zondag 17 juli 2016 22:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Mensen kinders ik ben van plan om een singlereis te boeken (inb4 haha single. Nee gewoon een alleenreisje met allemaal onbekende mensen dus). Iemand ervaring mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |