ik kwam laatst op zo'n wiki er zijn echt heel veel varianten enzoquote:Op zondag 17 juli 2016 13:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
er was ook zon user die panseksueel was
dat was heel raar
aan zo'n oostblokhoofd is toch niets te redden dus millimeter gewoonquote:Op zondag 17 juli 2016 13:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, dat berekend ie ook wle.
Mijn god zeg wat gaat er veel geld naar hem
quote:Op zondag 17 juli 2016 13:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, dat berekend ie ook wle.
Mijn god zeg wat gaat er veel geld naar hem
lolquote:
Vraag maar aan Sof hoe knap mijn kapsel is.quote:Op zondag 17 juli 2016 13:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
aan zo'n oostblokhoofd is toch niets te redden dus millimeter gewoon
ik ben aseksueel type bquote:Op zondag 17 juli 2016 13:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik kwam laatst op zo'n wiki er zijn echt heel veel varianten enzo
was nog vrij ingewikkeld
mijne is sws beterquote:Op zondag 17 juli 2016 13:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vraag maar aan Sof hoe knap mijn kapsel is.
ik had laatste keer vrouwelijke kapper bij zo'n keten. Ze zei dat ze echt leuk vond en keer zo'n opskeerkapsel te doenquote:Op zondag 17 juli 2016 14:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik laat er ook altijd wat moois van maken, maar gister bij de Turkse kapper geweest en kwam terug met een mislukte coup.
ik denk dat ze gewoon graag lang aan je hoofd wilde zittenquote:Op zondag 17 juli 2016 14:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik had laatste keer vrouwelijke kapper bij zo'n keten. Ze zei dat ze echt leuk vond en keer zo'n opskeerkapsel te doen
Bij de mocro kapper is het altijd meer haastwerk
quote:Op zondag 17 juli 2016 14:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik had laatste keer vrouwelijke kapper bij zo'n keten. Ze zei dat ze echt leuk vond en keer zo'n opskeerkapsel te doen
Ik weet niet wat een opskeerkapsel isquote:Op zondag 17 juli 2016 14:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Aldus degene die zich heteroseksueel noemde als dekmantel, lolquote:Op zondag 17 juli 2016 13:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hoop alleen niet dat mensen het gebruiken als dekmantel omdat ze gay zijn en dat niet willen accepteren
quote:Op zondag 17 juli 2016 14:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet wat een opskeerkapsel is
lol helemaal nietquote:Op zondag 17 juli 2016 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aldus degene die zich heteroseksueel noemde als dekmantel, lol
mortaxx dacht dat ik gemilimeterde oostblok kop hadquote:Op zondag 17 juli 2016 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aldus degene die zich heteroseksueel noemde als dekmantel, lol
quote:Op zondag 17 juli 2016 14:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mortaxx dacht dat ik gemilimeterde oostblok kop had
LOL
heel knapquote:Op zondag 17 juli 2016 13:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vraag maar aan Sof hoe knap mijn kapsel is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |