Mn moeder zei dat enkel echt veel pijn doet.quote:Op zondag 17 juli 2016 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral daarna ook heel kut
Je hele arm beurs
Lang leve de zomerquote:Op zondag 17 juli 2016 14:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Morgen weer lekker werken met grote onderbezetting
Lijkt me ook ja, is gewoon op het bot. Kan je echt van flauw vallen die plekkenquote:Op zondag 17 juli 2016 14:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mn moeder zei dat enkel echt veel pijn doet.
Bij negers staan tats vaak lelijk, omdat het op de huid gewoon slecht zichtbaar is en daardoor vies lijkt.quote:Op zondag 17 juli 2016 14:28 schreef Paxcon het volgende:
sommige mensen hebben ook ipv zwarte inkt van dat donkergroene
echt lelijk
Die deed ze toen ik geboren was en daarna alleen maar verder naar boven gewerkt. Steeds minder pijnquote:Op zondag 17 juli 2016 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me ook ja, is gewoon op het bot. Kan je echt van flauw vallen die plekken
ja idnerdaadquote:Op zondag 17 juli 2016 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij negers staan tats vaak lelijk, omdat het op de huid gewoon slecht zichtbaar is en daardoor vies lijkt.
Op de kinderboerderij hier verderop staan van die witte koeien met zwarte vlekken erop getatoeëerd.quote:Op zondag 17 juli 2016 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij negers staan tats vaak lelijk, omdat het op de huid gewoon slecht zichtbaar is en daardoor vies lijkt.
goed planquote:Op zondag 17 juli 2016 14:31 schreef Mortaxx het volgende:
Als ik ripped ben ga ik wel keer laten bodypainten en dan shoot
ik snap nu waarom jij mislukt bent als conferencierquote:Op zondag 17 juli 2016 14:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Op de kinderboerderij hier verderop staan van die witte koeien met zwarte vlekken erop getatoeëerd.
Het was geen grap.quote:Op zondag 17 juli 2016 14:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik snap nu waarom jij mislukt bent als conferencier
arme fien en abquote:Op zondag 17 juli 2016 14:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik lees net dat de fokstok kwijt is. Wat ontzettend jammer......
ja echt heel veelquote:Op zondag 17 juli 2016 14:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wandeling maken
Je hebt toch wel veel pokestops in grunna
Zal VBL wel weer de schuld krijgenquote:Op zondag 17 juli 2016 14:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik lees net dat de fokstok kwijt is. Wat ontzettend jammer......
Las laatst een keer dat Caland de schuld kreeg terwijl die van niks wist.quote:Op zondag 17 juli 2016 14:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zal VBL wel weer de schuld krijgen
of GRTD toen
Wie hoort ABSOLUUT NIET op deze lijst!!quote:Op zondag 17 juli 2016 14:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Las laatst een keer dat Caland de schuld kreeg terwijl die van niks wist.
Zo ongeveer iedereen kreeg de schulquote:Op zondag 17 juli 2016 14:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Las laatst een keer dat Caland de schuld kreeg terwijl die van niks wist.
Oei, pas op dat je geen ban krijgt door ze te noemen.quote:
quote:Op zondag 17 juli 2016 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wie hoort ABSOLUUT NIET op deze lijst!!
lolquote:
zijn gewoon hun usernamesquote:Op zondag 17 juli 2016 14:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oei, pas op dat je geen ban krijgt door ze te noemen.
Vorige keer waren er ook 8 ofzo geband, waaronder enkelen voor absoluut niks.quote:
Matig.quote:Op zondag 17 juli 2016 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vorige keer waren er ook 8 ofzo geband, waaronder enkelen voor absoluut niks.
Tegenwoordig mag je een transseksueel ook al niet meer gek in de kop noemen.quote:Op zondag 17 juli 2016 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vorige keer waren er ook 8 ofzo geband, waaronder enkelen voor absoluut niks.
Zeggen dat je dacht dat iemand trans was, mocht ook al niet.quote:Op zondag 17 juli 2016 14:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tegenwoordig mag je een transseksueel ook al niet meer gek in de kop noemen.
Waardeloos
Zijn zwakzinnig en zwaar autistisch daar. Is ook de enige manier hoe je motivatie kan hebben in het vinden van een stok en hem ergens anders heen te brengenquote:Op zondag 17 juli 2016 14:55 schreef JanCees het volgende:
GC / FOK!STOK door Nederland #163 Met kansloze GRTD kleuters.
hahahahahaha hardop lachen weerquote:
Hahaquote:Op zondag 17 juli 2016 15:00 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahahahaha hardop lachen weer
weten we nu eigenlijk al wie dat heeft geschreven
ik denk toto
was jij het?quote:
Nee joh gek, ik gam e toch niet bezig houden daarmee. Als ik een stok wil ga ik wel nar het bosquote:
hahahahahaquote:Op zondag 17 juli 2016 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh gek, ik gam e toch niet bezig houden daarmee. Als ik een stok wil ga ik wel nar het bos
tak =/= stokquote:Op zondag 17 juli 2016 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh gek, ik gam e toch niet bezig houden daarmee. Als ik een stok wil ga ik wel nar het bos
beter ga je daar Pokemon vangenquote:Op zondag 17 juli 2016 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik was vrijdag in een bosrijke omgeving maar op die kaart werd dat helemaal niet erkend waardoor ik alleen ratata's en weedles tegenkwamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |