Het wordt tijd dat we de tempeliers gaan herintroduceren.quote:
ik vind homo's wel okéquote:Op zondag 17 juli 2016 13:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat we de tempeliers gaan herintroduceren.
Strijden tegen homofilie en islam, en dan over 50 jaar het land herclaimen.
jammer dat ze vaak de rechten van minderheden in diskrediet brengenquote:
Zijn er genoeg die selfhating zijnquote:Op zondag 17 juli 2016 13:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Snap ik, je bent er zelf een.
goede conclusiequote:Op zondag 17 juli 2016 13:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Snap ik, je bent er zelf een.
https://nl.wikipedia.org/wiki/BISquote:Op zondag 17 juli 2016 13:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik hoorde laatst dat veel homos een hekel hebben aan bis.
Ik ken een oude mattie en me kapper.quote:Op zondag 17 juli 2016 13:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ken ook niet veel homo's eigenlijk.
lolquote:Op zondag 17 juli 2016 13:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mensen die zichzelf niet in bedwang kunnen houden
Schijnen wel goed te knippen ja.quote:Op zondag 17 juli 2016 13:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ken een oude mattie en me kapper.
er was ook zon user die panseksueel wasquote:Op zondag 17 juli 2016 13:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
lol
ik weet niet, het is wel een beetje nep homoheid maar als iemand zowel mannen als vrouwen wil doen, doe wat je wil
hoop alleen niet dat mensen het gebruiken als dekmantel omdat ze gay zijn en dat niet willen accepteren
Ja, dat berekend ie ook wle.quote:Op zondag 17 juli 2016 13:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Schijnen wel goed te knippen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |