Ik zou het niet weten. Zoals ik zei, niet iedereen handelt. Ik vind het nogal een aanname dat iemand vrouwen gaat vergrijpen. Lijkt me ook totaal niet constructief hier.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. En gebaseerd op de uitgebreide history van deze ts en zijn fascinatie inderdaad voor Elliot Rodger heb jij er vertrouwen in dat deze frustie zich zal weten in te houden?
Iemand een potentiele aanrander/verkrachter noemen is constructief?quote:
Het is wel de realiteit. Hij etaleert zich hier al tijden, ook onder zijn verdwenen account, als zwaar gefrustreerde die recht op seks meent te hebben en anderen er afgunstig op aankijkt. Hij onderneemt vreemde acties waardoor hij zelfs op politieaandacht kon rekenen. Allemaal niet echt positieve zaken.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:44 schreef Samzz het volgende:
Iemand een potentiele aanrander/verkrachter noemen is constructief?
Don't get me wrong, ik snap de gedachtengang. Maar waarom steeds benoemen, dat gaat averechts werken denk ik.
Elke therapie die gedekt wordt door je verzekering.quote:
Het feit dat je datingsites en een psycholoog bezoeken moeilijk vindt, zegt natuurlijk al alles. Ik ken heel veel sociale mensen die ook naar een psycholoog gaan of zijn gegaan.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:32 schreef 0906 het volgende:
Waarom hameren jullie zo op die psycholoog?
Hoe jij af en toe over die 'premium girls' praat en dat je na al die jaren 'recht' hebt op seks is gewoon eng. Je bent in mijn ogen een tijdbom.quote:
Tot nu toe is niks nog constructief gebleken, toch? En soms is constructief ook niet meer het belangrijkste. Als je echt gevaar vreest voor anderen, bijvoorbeeld? Ik vind dat bij deze user helemaal niet zo denkbeeldig.quote:Op donderdag 21 juli 2016 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Zoals ik zei, niet iedereen handelt. Ik vind het nogal een aanname dat iemand vrouwen gaat vergrijpen. Lijkt me ook totaal niet constructief hier.
Maar moet dat steeds benoemd worden? Een aantal users hebben hun angst uitgesproken, ik weet niet wat we anders nog kunnen doen?quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tot nu toe is niks nog constructief gebleken, toch? En soms is constructief ook niet meer het belangrijkste. Als je echt gevaar vreest voor anderen, bijvoorbeeld? Ik vind dat bij deze user helemaal niet zo denkbeeldig.
Het heeft niks met angst te maken. Heb al lang door dat het zaaien van angst onderdeel uitmaakt van een groter complot o.l.v. Moblo, CC en BP om mij van het forum te laten verdwijnen. Trap er niet in mensen!quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar moet dat steeds benoemd worden? Een aantal users hebben hun angst uitgesproken, ik weet niet wat we anders nog kunnen doen?
Ja, dat zal het zijn.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:59 schreef 0906 het volgende:
[..]
Het heeft niks met angst te maken. Heb al lang door het zaaien van angst onderdeel uitmaakt van een complot o.l.v. Moblo, CC en BP om mij van het forum te laten verdwijnen. Trap er niet in mensen!
quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:59 schreef 0906 het volgende:
Het heeft niks met angst te maken. Heb al lang door het zaaien van angst onderdeel uitmaakt van een complot o.l.v. Moblo, CC en BP om mij van het forum te laten verdwijnen. Trap er niet in mensen!
Je bent enorm gefrustreerd, dat druipt van al je posts. Je weigert om professionele hulp te zoeken. Dan kan het toch alleen maar fout aflopen? Jiij bent degene die iets constructiefs kan doen, namelijk echte hulp zoeken. Doe dat dan!quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:59 schreef 0906 het volgende:
[..]
Complotquote:Op donderdag 21 juli 2016 13:59 schreef 0906 het volgende:
[..]
Dat is een andere discussie, dat heeft niks met het continu onnodig zaaien van angst te maken. Er worden bizarre dingen geïnsinueerd, valse beschuldigingen aan mijn adres die werkelijk nergens op slaan. Stemmingmakerij om mij zwart te maken met als doel om mij van het forum te laten verdwijnen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je bent enorm gefrustreerd, dat druipt van al je posts.
Nee vriend, dat zijn allemaal zaken die initieel van jouzelf afkomstig zijn. En die krijg je nu teruggeworpen. Omdat je geen professionele hulp zoekt, maar op dezelfde creepy wijze blijft doorgaan.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:06 schreef 0906 het volgende:
Dat is een andere discussie, dat heeft niks met het continu onnodig zaaien van angst te maken. Er worden bizarre dingen geïnsinueerd, valse beschuldigingen aan mijn adres die werkelijk nergens op slaan. Stemmingmakerij om mij zwart te maken met als doel om mij van het forum te laten verdwijnen.
Ach joh, je zit mij constant uit te dagen via dm, dan moet je ook niet gaan huilen als er een weerwoord is. Daarnaast is mijn 'angst' redelijk terecht. Je hebt al eens een meisje lastig lopen vallen/bedreigt met verschillende accounts. Waarschijnlijk ben je gewoon zo'n internetheld net zoals in die shows van Peter R. de Vries die het daar bij laat, maar dan nog. Als vandaag of morgen de frustraties te veel worden en je doet iets ondenkbaars zou mij dat niet verbazen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:06 schreef 0906 het volgende:
[..]
Dat is een andere discussie, dat heeft niks met het continu onnodig zaaien van angst te maken. Er worden bizarre dingen geïnsinueerd, valse beschuldigingen aan mijn adres die werkelijk nergens op slaan. Stemmingmakerij om mij zwart te maken met als doel om mij van het forum te laten verdwijnen.
NEEquote:Op donderdag 21 juli 2016 14:12 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Je hebt al eens een meisje lastig lopen vallen/bedreigt met verschillende accounts.
Je kunt je energie beter steken in het helpen van jezelf, door eens te kijken naar de posts van onder andere Droopie. Lijkt me zinvoller dan het blijven aanhalen van dat zogenaamde complot, daar help je jezelf echt geen stap mee vooruit...quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:59 schreef 0906 het volgende:
[..]
Het heeft niks met angst te maken. Heb al lang door dat het zaaien van angst onderdeel uitmaakt van een groter complot o.l.v. Moblo, CC en BP om mij van het forum te laten verdwijnen. Trap er niet in mensen!
Hij is naar steden als Amsterdam/Utrecht gegaan om premium vrouwen aan te spreken om ze in hotels te lokken. Hoe is dat normaal en geen voorbode op een vergrijping?quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:14 schreef Lienekien het volgende:
Of ik heb echt wat gemist, maar stellen dat frustratie en weigeren om hulp te zoeken bij TS wel móet ontaarden in lichamelijk geweld tegen meisjes/vrouwen, gaat wel vrij ver imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |