Als eenling in de drukte opgaan, bang dat ik af ga omdat ik moeilijk contact met mensen leg. Het is ook de angst dat ik de aansluiting mis, niet weet waarover ik moet praten, en nerveus overkomen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:10 schreef Bananenpap het volgende:
Wat zorgde er nou eigenlijk voor dat je zelfs niet dat café binnen durfde te gaan? Lijkt mij dat je daar eerst aan moet beginnen.
Waarom begin je dan niet wat rustiger?quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:21 schreef 0906 het volgende:
[..]
Als eenling in de drukte opgaan, bang dat ik af ga omdat ik moeilijk contact met mensen leg. Het is ook de angst dat ik de aansluiting mis, niet weet waarover ik moet praten, en nerveus overkomen.
Dat wou ik ook door in het openbaar random iemand aan te spreken maar zelfs dat lukte me niet. Het is echt de angst, gewoon de angst voor het onbekende.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:22 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Waarom begin je dan niet wat rustiger?
Tijd voor psychologische hulp, vriend.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:24 schreef 0906 het volgende:
[..]
Dat wou ik ook door in het openbaar random iemand aan te spreken maar zelfs dat lukte me niet. Het is echt de angst, gewoon de angst voor het onbekende.
Dat weet ik nu zo ondertussen wel. Uiteindelijk zal het toch vanuit jezelf moeten komen. Tips zijn altijd welkom en ik wil jullie ook oproepen om vooral door te gaan met het geven van tips.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:26 schreef Vidura het volgende:
[..]
Tijd voor psychologische hulp, vriend.
Lekker anoniem je klaagzang doen op het internet gaat je geen f#ck verder helpen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:24 schreef 0906 het volgende:
[..]
Dat wou ik ook door in het openbaar random iemand aan te spreken maar zelfs dat lukte me niet. Het is echt de angst, gewoon de angst voor het onbekende.
Bovendien weet ik niet of mensen het op prijs stellen om hen zomaar op straat of zo aan te spreken. Ik weet ook niet welke vragen dan gepast zijn. Natuurlijk weet ik wel wat echt niet kan maar welke vragen kan ik het beste WEL stellen?
Tips zijn al gegeven. Andere tips zijn er niet en zul je ook niet krijgen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:27 schreef 0906 het volgende:
[..]
Dat weet ik nu zo ondertussen wel. Uiteindelijk zal het toch vanuit jezelf moeten komen. Tips zijn altijd welkom en ik wil jullie ook oproepen om vooral door te gaan met het geven van tips.
Waarom zou men dit moeten blijven doen in jouw ogen?quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:27 schreef 0906 het volgende:
[..]
Dat weet ik nu zo ondertussen wel. Uiteindelijk zal het toch vanuit jezelf moeten komen. Tips zijn altijd welkom en ik wil jullie ook oproepen om vooral door te gaan met het geven van tips.
Je hebt vandaag toch een goede stap gezet?quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:27 schreef 0906 het volgende:
Uiteindelijk zal het toch vanuit jezelf moeten komen.
Omdat jij in je eentje niks opgelost krijgt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:32 schreef 0906 het volgende:
Waarom hameren jullie zo op die psycholoog?
Omdat we bang zijn dat je vroeg of laat je frustraties niet meer onder controle hebt en je je daadwerkelijk vergrijpt aan iemand.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:32 schreef 0906 het volgende:
Ga vanavond naar de stad en kijk even rond waar het binnen rustig is. Kies dat cafeetje uit en ga naar binnen. Bestel een glaasje cola en maak een praatje met barman. Maakt niet uit waarover.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:32 schreef 0906 het volgende:
Nou nou, houd je een beetje in. Niet iedere frustie vergrijpt zich.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:36 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Omdat we bang zijn dat je vroeg of laat je frustraties niet meer onder controle hebt en je je daadwerkelijk vergrijpt aan iemand.
ik hamer er niet op maar ben het wel met de rest eens (niet mbt vergrijpen ofzo trouwens.). Je brein is een complex apparaat, als daar meerdere dingen niet gaan zoals je wil is een psycholoog vaak een goed beginpunt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:32 schreef 0906 het volgende:
Deze denk ik wel.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou nou, houd je een beetje in. Niet iedere frustie vergrijpt zich.
Je weet van zijn fascinatie met Elliot Rodger? Hij vindt dat hij recht heeft op. En dan vooral op die premium kutwijven die hem geen blik waardig gunnen. Ik deel wat dat betreft de 'angst' van Bananenpap wel ietwat.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:37 schreef Samzz het volgende:
Maar, maar, maar. Waaróm wil je random mensen aanspreken? Wat verwacht je dan van die mensen?quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:24 schreef 0906 het volgende:
[..]
Bovendien weet ik niet of mensen het op prijs stellen om hen zomaar op straat of zo aan te spreken. Ik weet ook niet welke vragen dan gepast zijn. Natuurlijk weet ik wel wat echt niet kan maar welke vragen kan ik het beste WEL stellen?
Dit bedoelde ik dus, echt ziek.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je weet van zijn fascinatie met Elliot Rodger? Hij vindt dat hij recht heeft op. En dan vooral op die premium kutwijven die hem geen blik waardig gunnen. Ik deel wat dat betreft de 'angst' van Bananenpap wel ietwat.
Nee, dat klopt. En gebaseerd op de uitgebreide history van deze ts en zijn fascinatie inderdaad voor Elliot Rodger heb jij er vertrouwen in dat deze frustie zich zal weten in te houden?quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |