abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 21 juli 2016 @ 14:51:15 #241
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_163906299
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 14:48 schreef Forbry het volgende:
Vergissen jullie je trouwens niet met die andere user? Degene die al tíg kloons heeft aangemaakt, geregeld mensen via DM lastigvalt en écht een vergaande fascinatie voor Elliot Rodger lijkt te hebben? Die vind ik persoonlijk stúkken creepier overkomen dan TS. (Maar goed, ik kan bepaalde zaken gemist hebben hoor... al lees ik nu ook niet echt iets nieuws).
Doel je op Syndroom?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_163906461
Volgens mij zijn hier nu 2 kampen in dit topic, en ontspoort het hier compleet.
Dit werkt alleen maar averechts.
Alleen het blijft een forum, zou je op straat dit allemaal zeggen krijg je ook dezelfde reacties.

TS, hou de eer aan jezelf en neem even afstand van dit alles. Je kent de mensen die je misschien wat verder kunnen helpen, dm ze of weet ik veel. Dit gaat je echt niet verder helpen (en sommige users moeten misschien even tot 10 tellen, in plaats van iemand het halve topic door te schoppen).
Hell To The Liars
pi_163906625
Volgens mij is mijn antwoord weggehaald? Voor de duidelijkheid: ik weet (inmiddels, heeft wel een tijdje geduurd) dat TS S. is! Die bedoelde ik dan ook niet...

(Mods, willen/kunnen jullie dit antwoord laten staan? Ik zal er verder over ophouden, maar zonder deze reactie schept mijn eerdere opmerking alleen maar onnodige verwarring).
Tails tell tales
  Moderator donderdag 21 juli 2016 @ 15:25:02 #244
5428 crew  miss_sly
pi_163906959
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 14:39 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik lees in alles vooral frustratie. En die frustratie snap ik eigenlijk heel goed.

Hulp? Ja. Omdat ik denk dat het zijn kwaliteit van leven flink kan verbeteren.

Ik zie het nut er echt niet van in om tegen TS maar steeds te roepen dat hij een creep is en hulp moet zoeken omdat hij anders een aanrander of verkrachter wordt. Mijn god zeg, als je echt gelooft dat hij een potentieel gevaar is moet je dat vooral blijven doen. Draag je er aan bij om TS nog verder zijn frustratie in te duwen.
En mocht het dan misgaan, dan is het aan die personen te wijten en niet aan ts, bedoel je?

Ik zeg niet dat hij een aanrander of verkrachter wordt, maar ik hoop dat hij zelf in gaat zien dat zijn frustratie zulke vormen dreigt aan te nemen, dat het niet onvoorstelbaar is. En dat gaat niet gebeuren, als het niet wordt benoemt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 21 juli 2016 @ 15:25:33 #245
456432 Kamina
Tenacious!
pi_163906967
Wat ik niet snap is dat iemand maandenlang, zo niet jarenlang, met dezelfde problemen kampt en geen hulp aanneemt. Dat iemand met een andere account precies hetzelfde omschrijft, en andere resultaten verwacht. Dat diegene dezelfde adviezen krijgt, en die nog steeds afdoet als onzin.

Het lijkt wel zo'n duracel-konijntje dat tegen een muur blijft vastlopen.
1 + 1 = blauw
  donderdag 21 juli 2016 @ 15:37:40 #246
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163907263
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 15:25 schreef Kamina het volgende:
Wat ik niet snap is dat iemand maandenlang, zo niet jarenlang, met dezelfde problemen kampt en geen hulp aanneemt. Dat iemand met een andere account precies hetzelfde omschrijft, en andere resultaten verwacht. Dat diegene dezelfde adviezen krijgt, en die nog steeds afdoet als onzin.

Het lijkt wel zo'n duracel-konijntje dat tegen een muur blijft vastlopen.
Dat is gewoon jammer. Er is helaas niets aan te doen :).

De berichten over potentiele aanrander/verkrachter zijn bij deze ook afgelopen, a.u.b.. Dit is een algemene mededeling, trouwens. Niet persoonlijk.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator donderdag 21 juli 2016 @ 15:38:48 #247
5428 crew  miss_sly
pi_163907291
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.

Als iets niet lukt, moet je misschien eens iets anders proberen. Zoals wél echte hulp!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_163907542
"Als de geschiedenis zich blijft herhalen, is er dan nog wel een toekomst"
Hell To The Liars
pi_163907552
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 21:58 schreef 0906 het volgende:
Voor mij is Pokémon vangen zoals vrouwen versieren. Het gaat om de kwaliteit ervan en niet de kwantiteit. Liever 1 Charizard ipv 100 Ratatas
Iemand die op papier goed bij je zou moeten passen hoeft dat IRL nog niet te doen. Het gaat om gevoel, niet om eigenschappen. Ergo, laat dat idee van een 'kwaliteitsvrouw' varen en ga eens in de realiteit leven. Praat met mensen. Praat met een psycholoog. Doe iets waardoor je je niet meer dood fixeert op alles wat je misloopt door niemand minder dan jezelf.
pi_163907592
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 20:05 schreef 0906 het volgende:
Ik wil eigenlijk gewoon vrouwen in het openbaar, op straat ontmoeten. Dat is eigenlijk het leukste want op internet doet iedereen zich toch een beetje anders voor en weet je niet hoe de persoon in kwestie er echt uitziet.
Dan doe je dat. Maar dat doe je niet. Waarom? Omdat je gigantisch in de knoop zit met jezelf en je plaats in de wereld.
pi_163907731
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 13:59 schreef 0906 het volgende:

[..]

Het heeft niks met angst te maken. Heb al lang door dat het zaaien van angst onderdeel uitmaakt van een groter complot o.l.v. Moblo, CC en BP om mij van het forum te laten verdwijnen. Trap er niet in mensen!
Oh ja hoor, het is een complot tegen jou.

Neem nou gewoon eens iets aan. En wat betreft evidence based therapie: het soort behandeling hangt helemaal af van wat je 'mankeert'. Als angst je daadwerkelijk veel in de weg zit, heb je daar hele goede medicijnen en ook therapie voor. Ja, evidence based. Ze gaan je niet zo maar als proefpersoon gebruiken van een nieuwe therapie. Angstproblemen zijn relatief goed te behandelen. Je sociale achterstand wellicht wat minder, maar die kan ook enkel beter worden als je niet meer al die schaamte en belemmeringen voelt.
  donderdag 21 juli 2016 @ 15:55:29 #252
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_163907738
Schattig... iemand met een sociale fobie van jewelste die dwangmatig probeert uit z'n comfortzone te komen, maar steeds nog voor de grens is bereikt op zijn snuf gaat uit pure angst en niet wil inzien dat iemand anders (psycholoog o.i.d.) hem mogelijk de inzichten kan bieden om wel over die grens te kunnen en durven stappen. Soms red je het niet alleen omdat je blijft vastdenken, dan kan iemand anders je een nieuwe kijk op dingen geven, je een handvat aanreiken en waar je dan zelf mee verder kunt. Jammer dat TS dit blijkbaar (nog) niet kan of wil zien.
pi_163907753
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 15:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Ergo, laat dat idee van een 'kwaliteitsvrouw' varen
Eens. Bovendien, als onbereikbare dingen bereikbaar worden dan verliezen de meeste mensen hun interesse daarin.

Daarmee pest TS in feite zichzelf mee. Dromen is leuk, echt verwachtingen daarvan hebben niet. Het zal niet makkelijk zijn, met zo'n geschiedenis, om je te hechten aan mensen maar het is wel nodig om je wat vertrouwen te geven hoe met mensen om te gaan. Hoe sneller je dit leert hoe beter.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_163907824
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 15:56 schreef Koral het volgende:

[..]

Eens. Bovendien, als onbereikbare dingen bereikbaar worden dan verliezen de meeste mensen hun interesse daarin.

Daarmee pest TS in feite zichzelf mee. Dromen is leuk, echt verwachtingen daarvan hebben niet. Het zal niet makkelijk zijn, met zo'n geschiedenis, om je te hechten aan mensen maar het is wel nodig om je wat vertrouwen te geven hoe met mensen om te gaan. Hoe sneller je dit leert hoe beter.
Het komt vooral voort uit het feit dat TS zich niet onder de mensen begeeft. Althans, niet echt. Die wereldvreemdheid zorgt ervoor dat hij alleen maar kan fantaseren. Waar fantaseer je dan over? Oppervlakkigheden. Lust. Maar uiteindelijk is dat niet meer het belangrijkste als hij gaat deelnemen en ziet wat een ander persoon nog meer te bieden heeft.
pi_163908138
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 15:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het komt vooral voort uit het feit dat TS zich niet onder de mensen begeeft. Althans, niet echt. Die wereldvreemdheid zorgt ervoor dat hij alleen maar kan fantaseren. Waar fantaseer je dan over? Oppervlakkigheden. Lust. Maar uiteindelijk is dat niet meer het belangrijkste als hij gaat deelnemen en ziet wat een ander persoon nog meer te bieden heeft.
Ja, dat denk ik ook. :Y Met al je andere -in mijn ogen erg goede- posts ook eens! ^O^
Tails tell tales
  donderdag 21 juli 2016 @ 16:16:58 #256
456432 Kamina
Tenacious!
pi_163908170
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 15:37 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat is gewoon jammer. Er is helaas niets aan te doen :).

De berichten over potentiele aanrander/verkrachter zijn bij deze ook afgelopen, a.u.b.. Dit is een algemene mededeling, trouwens. Niet persoonlijk.
Dat gaat ook te ver inderdaad. Ik vind daarentegen wel dat creepy gedrag als dusdanig benoemd mag worden.

De eigenschap van ts om vrouwen te bestempelen als stukjes computercode die je met een spelletje kan vangen, zou ik zeker creepy noemen. Zeker in combinatie met de neerbuigende houding naar vrouwen die seksueel zeker zijn, en bovendien zijn haat naar immigranten. Zoveel woede en haat naar anderen die zogenaamd minder zijn dan hij, maar meer hebben dan hij, geeft wel reden voor zorgen.

Het is om die reden dat mensen professionele hulpverlening adviseren. Sterk adviseren. En snel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kamina op 21-07-2016 16:24:04 ]
1 + 1 = blauw
  donderdag 21 juli 2016 @ 16:21:01 #257
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163908229
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 16:16 schreef Kamina het volgende:

[..]

Dat gaat ook te ver inderdaad. Ik vind daarentegen wel dat creepy gedrag als dusdanig benoemd mag worden.

De eigenschap van ts om vrouwen te bestempelen als stukjes computercode die je met een spelletje kan vangen, zoucik zeker creepy noemen. Zeker in combinatie met de neerbuigende houding naar vrouwen die seksueel zeker zijn, en bovendien zijn haat naar immigranten. Zoveel woede en haat naar anderen die zogenaamd minder zijn dan hij, maar keer hebben, is wel reden voor zorgen.

Het is om die reden dat mensen professionele hulpverlening adviseren. Sterk adviseren. En snel.
Creepy gedrag mag absoluut benoemd worden. Dat wilde ik ook niet zeggen :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_163909089
Ik vond deze post nog wel even het quoten/herhalen waard:
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 12:53 schreef Droopie het volgende:
TS, als je wilt schrijf ik een brief voor je naar je huisarts met een normale omschrijving.
Moet je zelf even je NAW gegevens invullen en doorsturen

sommige dingen beetje subtieler aanpakken en je komt een eind.
en nadenken voor je iets zegt bij de voordeur
Tails tell tales
pi_163909126
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 17:03 schreef Forbry het volgende:
Ik vond deze post nog wel even het quoten/herhalen waard:

[..]

Vind ik ook. Grijp die kans aan 0906. En zo zijn er nog wel meer users die je graag zouden willen helpen als je zelf ook serieuze stappen zou ondernemen.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2016 17:04:52 ]
pi_163909273
Ik zou naast dat je problemen hebt met het maken van sociaal contact, overigens ook nadrukkelijk aangeven dat je angst hebt voor/bij het maken van sociaal contact. Ook melden dat je ASS hebt (mochten ze daar nog niet van op de hoogte zijn) en eventueel ook dat je erg zit met je financiële situatie (dat je ongerust bent dat je geen professionele hulp kunt betalen).

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 21-07-2016 17:29:08 ]
Tails tell tales
pi_163909713
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 17:10 schreef Forbry het volgende:
ook dat je erg zit met je financiële situatie
Hoe ga ik ervoor zorgen dat ik meer ga verdienen? Met mijn beperkte inkomen ben ik aan huis gebonden. :(
pi_163909856
Goed zo jongen, ga zo door.
Ja doei.
pi_163909861
En wat heeft dit nog met datingsites te maken?
Ja doei.
pi_163909919
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 17:36 schreef motorbloempje het volgende:
En wat heeft dit nog met datingsites te maken?
Omdat versieren een spier is die je moet trainen. Met online versieren train je die spier niet.
pi_163909943
Onzin.
Ja doei.
pi_163909957
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 17:40 schreef motorbloempje het volgende:
Onzin.
www.parool.nl/amsterdam/b(...)-amsterdam~a3811755/

quote:
Stoer en zelfverzekerd
De lange man is een paar jaar geleden met flirtcursussen begonnen. Hij was het zat om onzeker en verlegen te zijn. Hij volgde sessies bij concurrent Masterflirt, keek YouTubefilmpjes en was een dag eerder al in Rotterdam bij een workshop van Tim Veninga. 'Versieren is een spier die je moet trainen', zegt de Deventenaar. 'Alleen als je het veel doet, word je beter.'
pi_163909985
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 17:29 schreef 0906 het volgende:

[..]

Hoe ga ik ervoor zorgen dat ik meer ga verdienen? Met mijn beperkte inkomen ben ik aan huis gebonden. :(
Stap voor stap.
Alles stap voor stap.

Bij het begin beginnen rustig je "slechte" kanten weghalen en "goede" fundering voor in de plaats.

Geloof mij, money can't buy you happiness (helpt wel).
En de vaste posters in R&P die een verleden hebben zullen het roerend met mij eens zijn.

Nogmaals stap voor stap, erkennen dat je een probleem heb, overgeven aan de omstandig en hulp aannemen (van een psycholoog of anderen).
Hell To The Liars
pi_163909996
quote:
Dat klopt inderdaad, als je al enige vorm van sociale interactie aan kunt. Dat kan jij niet, dus moet je jezelf eerst trainen in sociaal zijn, daarna kan je vrouwen gaan versieren.
pi_163910008
quote:
Nou dan heb je een vriendin na zo cursus, hoe ga je dan de weken erna overleven.
Hell To The Liars
pi_163910036
quote:

[..]

Hoezo, zitten je voeten vastgeketend aan de bank ofzo?
pi_163910052
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 17:41 schreef 0906 het volgende:
Alleen als je het veel doet, word je beter
Op zich waar, tenzij er bepaalde 'blokkades' zijn?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_163910125
TS bel morgen nogmaals de huisarts en leg je probleem uit op de manier die hier al is aangegeven. Dan kan je tenminste echt geholpen worden.
pi_163910188
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 17:45 schreef SnoepTomaatje het volgende:

[..]

Hoezo, zitten je voeten vastgeketend aan de bank ofzo?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_163910223
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 17:49 schreef DoubleDip het volgende:
TS bel morgen nogmaals de huisarts en leg je probleem uit op de manier die hier al is aangegeven. Dan kan je tenminste echt geholpen worden.
Ik heb al gebeld met de HA maar ik zit er meer aan te denken om een versiercoach in te schakelen. Die pakken dit soort problemen bij de wortel aan en meer 'hands on' ipv suffe testjes doen achter een bureau.
  donderdag 21 juli 2016 @ 17:56:53 #275
416931 yats
(non) Average Joe
pi_163910297
quote:

[..]

Dat is onzin, ik verdien ook niet enorm veel en trek er toch gewoon op uit. Sterker nog, toen ik nog studeerde had ik max 700 euro voor zowel huur, gel, eten/drinken en mogelijke pleziertjes en redde dat toen ook. Het is net wat je zelf er van maakt/verwacht.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_163910301
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 17:53 schreef 0906 het volgende:

[..]

Ik heb al gebeld met de HA maar ik zit er meer aan te denken om een versiercoach in te schakelen. Die pakken dit soort problemen bij de wortel aan en meer 'hands on' ipv suffe testjes doen achter een bureau.
Dit is een pure belediging voor alle mensen die hulp gehad hebben, foei.

Je moet eens weten hoeveel (zelf) respect ik heb gekregen van beide geslachten om de tijd die ik erin heb gestoken.
Mij raakt die opmerking niet, want ik ben meer dan tevreden over mijzelf, maar je zet jezelf zo te kijk bij iedereen.
Hell To The Liars
  donderdag 21 juli 2016 @ 17:58:40 #277
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_163910334
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 17:53 schreef 0906 het volgende:

[..]

Ik wou gaan zeggen: 'moet je doen!'. Maar dat heeft geen zin want je kan geen versiercoach betalen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_163910377
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 17:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik wou gaan zeggen: 'moet je doen!'. Maar dat heeft geen zin want je kan geen versiercoach betalen.
Morgen verzekering bellen vragen of ze dit soort particuliere bureaus ook vergoeden. ;)
pi_163910390
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 17:57 schreef Droopie het volgende:

[..]

Dit is een pure belediging voor alle mensen die hulp gehad hebben, foei.

Je moet eens weten hoeveel (zelf) respect ik heb gekregen van beide geslachten om de tijd die ik erin heb gestoken.
Mij raakt die opmerking niet, want ik ben meer dan tevreden over mijzelf, maar je zet jezelf zo te kijk bij iedereen.
Hoe gaat een psycholoog mij leren hoe ik moet versieren?
pi_163910419
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 18:01 schreef 0906 het volgende:

[..]

Ga toch weg, je bent nu gewoon aan het trollen.
pi_163910431
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 18:00 schreef 0906 het volgende:

[..]

Morgen verzekering bellen vragen of ze dit soort particuliere bureaus ook vergoeden. ;)
Vooral doen als je uitgelachen wilt worden door het leuke meisje van het callcenter.
pi_163910433
quote:

[..]

Dat was het niet, dat je denkt dat mensen die bij een psycholoog suf testjes maken.

Die mensen verwerken trauma's, verdriet en ellende.
En repareren mensen die maandenlang aan zelfmoord denken..

Het is geen VMBO klasje ofzo
Hell To The Liars
pi_163910446
Je snapt gewoon echt niet he?, dat leren versieren niet de 1e stap is...

Doe iets aan je gedrag en je denkwijze, want al kun je straks versieren als een baas, met jouw houding versier je alsnog geen kip.
S. 2014
J. 2016
  donderdag 21 juli 2016 @ 18:04:07 #284
456211 dcadapter
Wispelturig baasje
pi_163910448
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 14:17 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Hij is naar steden als Amsterdam/Utrecht gegaan om premium vrouwen aan te spreken om ze in hotels te lokken. Hoe is dat normaal en geen voorbode op een vergrijping?
Ach man, dat doet iedere gezonde vent weleens. Gewoon op oorlogspad, kijken of je iemand kan vinden die ook gewoon even zin heeft in ongecompliceerde seks. En dan maakt het niet uit waar. In een hotel, of bij haar, of op het strand...
Enige verschil hier is dat TS alleen gaat en totaal niet snapt hoe het werkt. Jullie vinden dat creepy, ik niet. Dat hij sociaal onhandig is verandert niets aan zijn behoeften.

TS: Als je wil versieren, waar dan ook, bereid je voor op veel afwijzingen. Ik ben sociaal best handig en heb wat te bieden (goed inkomen, fijn huis, leuke auto, goed gekleed), maar denk maar niet dat meer dan 5% van de vrouwen die ik er aantrekkelijk uit vind zien mij een blik aardig gunnen. Als je nu al weet dat je die afwijzing niet gaat trekken moet je eerst aan andere dingen werken.

Ik wil directeur worden, maar dat gaat niet in een week. Ook niet in een jaar. Ik verwacht nog 10 jaar nodig te hebben om dat te kunnen doen op een manier die ik goed vind. Iedereen heeft doelen.
Definieer de jouwe, inclusief de tussenstappen en misschien een paar extra scenario's, en ga nou eens aan de slag.
  donderdag 21 juli 2016 @ 18:05:23 #285
456211 dcadapter
Wispelturig baasje
pi_163910475
Oh en als je vooral seks wil, spaar wat van die centen en ga naar de hoeren. Ben je in ieder geval wat frustraties kwijt.
pi_163910494
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 18:04 schreef dcadapter het volgende:

[..]

Ach man, dat doet iedere gezonde vent weleens. Gewoon op oorlogspad, kijken of je iemand kan vinden die ook gewoon even zin heeft in ongecompliceerde seks. En dan maakt het niet uit waar. In een hotel, of bij haar, of op het strand...
Enige verschil hier is dat TS alleen gaat en totaal niet snapt hoe het werkt. Jullie vinden dat creepy, ik niet. Dat hij sociaal onhandig is verandert niets aan zijn behoeften.

TS: Als je wil versieren, waar dan ook, bereid je voor op veel afwijzingen. Ik ben sociaal best handig en heb wat te bieden (goed inkomen, fijn huis, leuke auto, goed gekleed), maar denk maar niet dat meer dan 5% van de vrouwen die ik er aantrekkelijk uit vind zien mij een blik aardig gunnen. Als je nu al weet dat je die afwijzing niet gaat trekken moet je eerst aan andere dingen werken.

Ik wil directeur worden, maar dat gaat niet in een week. Ook niet in een jaar. Ik verwacht nog 10 jaar nodig te hebben om dat te kunnen doen op een manier die ik goed vind. Iedereen heeft doelen.
Definieer de jouwe, inclusief de tussenstappen en misschien een paar extra scenario's, en ga nou eens aan de slag.
Heeuh..eerlijk is eerlijk jij spreekt TS zijn taal en je hebt gelijk. Compliment
Hell To The Liars
  Moderator donderdag 21 juli 2016 @ 18:06:27 #287
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_163910495
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 18:05 schreef dcadapter het volgende:
Oh en als je vooral seks wil, spaar wat van die centen en ga naar de hoeren. Ben je in ieder geval wat frustraties kwijt.
Zelfs hoeren kunnen nee zeggen he. Als die denken dat ze met een idioot / 'gevaarlijk' iemand van doen hebben zeggen die ook Nee lijkt mij?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_163910599
quote:

[..]

Ik heb (vooralsnog) het beste met je voor, maar als je weer op deze tour gaat, mag er, wat mij betreft, onmiddellijk een slotje op dit topic komen.
Tails tell tales
pi_163910630
TS, weet je wat trots is?
En zou je trots kunnen zijn op iemand terwijl je zelf moeite hebt om te hebben of te herkennen.
Hell To The Liars
pi_163910759
Maar hoe verklaar je dan die verhalen van mannen die ONS hebben na een avondje stappen? Dat zou ik ook wel willen.
pi_163910789
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 18:02 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ga toch weg, je bent nu gewoon aan het trollen.
quote:
14s.gif Op donderdag 21 juli 2016 18:03 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Vooral doen als je uitgelachen wilt worden door het leuke meisje van het callcenter.
Doe niet zo naar man. Oke het is ook een stukje frustratie dat om de hoek komt kijken, want je ziet iedereen wel aansluiting en meisjes hebben en zelf zit je er als een loser bij. Dat voelt niet lekker.
pi_163910807
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 18:23 schreef 0906 het volgende:
Maar hoe verklaar je dan die verhalen van mannen die ONS hebben na een avondje stappen? Dat zou ik ook wel willen.
Omdat die mannen iets aantrekkelijks hebben en dat heb jij niet, want jij bent een eng, gefrustreerd, onzeker kereltje met 0,0 woorden.

Nogmaals: als je bij de wortel wil beginnen, moet je eerst naar de psycholoog en daarna kan jij bezighouden met de datingscene en is er een grotere kans op slagen.
pi_163910817
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 18:25 schreef 0906 het volgende:

[..]

[..]

Doe niet zo naar man. Oke het is ook een stukje frustratie dat om de hoek komt kijken, want je ziet iedereen wel aansluiting en meisjes hebben en zelf zit je er als een loser bij. Dat voelt niet lekker.
Reageer dan ook eens normaal op de constructieve posts die geplaatst worden. Je snapt dat je deze reacties 100% zelf uitlokt?
pi_163910839
Ik ga morgen bellen met de HA, vragen of ik naar een psycholoog mag. Ik sta ervoor open mits het niks extra's kost.
pi_163910860
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 18:29 schreef 0906 het volgende:
Ik ga morgen bellen met de HA, vragen of ik naar een psycholoog mag. Ik sta ervoor open mits het niks extra's kost.
En als ze vragen waarom je naar een psycholoog wil, wat zeg je dan?
pi_163910890
quote:
7s.gif Op donderdag 21 juli 2016 18:30 schreef Vidura het volgende:

[..]

En als ze vragen waarom je naar een psycholoog wil, wat zeg je dan?
Omdat ik al jaren (ongewenst) in een sociaal isolement zit waar ik niet uit kan komen.
pi_163910903
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 18:29 schreef 0906 het volgende:
Beter vraag je naar de praktijkondersteunende begeleider.
Een psycholoog zonder diagnose gaat je waarschijnlijk geld kosten.

Dus je moet sowieso eerst 1 of 2 keer een gesprekje in de eerste lijn krijgen. Dat kost niets.
Hell To The Liars
pi_163910915
Op basis van het gesprek dat ik afgelopen morgen had kreeg ik niet het idee dat zowel de HA als assistente me serieus namen.
pi_163910928
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 18:34 schreef 0906 het volgende:
Op basis van het gesprek dat ik afgelopen morgen had kreeg ik niet het idee dat zowel de HA als assistente me serieus namen.
Oh nee toch! Klaag ze aan!
pi_163910952
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 18:34 schreef 0906 het volgende:
Vind je het gek?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')