Iets met de tips doen en de strijd aangaan. Maak ik nog kans na zoveel achterstand?quote:Op zondag 17 juli 2016 15:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat verwacht je nu met dit topic te bereiken? Plaats om je frustratie te ventileren of tips waar je daadwerkelijk iets mee gaat doen?
Begin dan eens met Droopie zijn tip en neem contact op met je huisarts voor een afspraak bij de praktijkbegeleider.quote:Op zondag 17 juli 2016 15:21 schreef 0906 het volgende:
[..]
Iets met de tips doen en de strijd aangaan. Maak ik nog kans na zoveel achterstand?
Whaha, waarheid als een koe. D'r zijn altijd uitzonderingen, maar die hebben allerlei friend-with-benefit relaties met leuke mannen, die hoeven dat niet te doen met een introverte jongen.quote:Op zondag 17 juli 2016 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrouwen willen niet enkel een leuke bedpartner. Over het algemeen willen vrouwen een leuke relatie.
Ik trek het ook niet. Maar ik lees voor de lol wel mee en reageer voor mezelf of ik post voor anderen die hier meelezen om zichzelf te verbeterenquote:Op zondag 17 juli 2016 15:17 schreef Droopie het volgende:
Dit trek ik dan altijd wel slecht.
Maar ja, lekker blijven zitten waar je zit en verschuilen achter je ziekte.
Opzouten met die slachtofferrol en gewoon iets gaan ondernemen. Dan komt er heus nog wel iets vanquote:Op zondag 17 juli 2016 15:21 schreef 0906 het volgende:
[..]
Iets met de tips doen en de strijd aangaan. Maak ik nog kans na zoveel achterstand?
Wees gewoon jezelfquote:Op zondag 17 juli 2016 15:02 schreef 0906 het volgende:
Hoe moet ik anders een vrouw aanspreken(met als doel versieren)?
Hier gaat het mis. Ts is een luie lamzak.quote:Op zondag 17 juli 2016 16:31 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Wees gewoon jezelf
Niks forceren, niet dom doen, niet alleen uitgaan op seks dat hebben vrouwen zo door aka je wordt gedumpt dan. Eigenlijk moet je zelfverzekerd zijn en er hygiënisch uitzien en met mooie praatjes kom je dan echt overal
Maar jij verdrinkt in je eigen zelf medelijden en dat is zo onaantrekkelijk, geen vrouw die daarop zou vallen![]()
Zoek gewoon hobby's en werk aan jezelf en zo dan komt het wel goed..
Tja, het staat mensen vrij om gewoon niet te reageren als ze denken dat hij toch niks met advies doet. Iedereen heeft hier evenveel recht om topics te openen. Als de topics teveel op elkaar gaan lijken houden we er maar één open. Laten we het hier gewoon OT houdenquote:Op zondag 17 juli 2016 17:17 schreef CoolGuy het volgende:
Heeft dit echt zin? Hij opent al ik weet niet hoe lang dit soort topics, onderneemt concreet niks en volgende week komt er weer een soortgelijk topic en krjigt ie weer adviezen waar hij niks mee doet...etc etc.
Goeie reactiequote:Op zondag 17 juli 2016 19:13 schreef Cat22 het volgende:
Aangezien je je andere topic hebt laten slotten en mobiel quoten uit gesloten topics niet kan maar even zo een reactie op je laatste post daar: als je volgens eigen zeggen diverse stoornissen/ziektes/handicaps hebt die sociaal contact belemmeren, verwacht je dan echt hier de gouden tip te vinden waarmee je in één keer onbevangen op anderen afstapt, gemakkelijk communiceert en goed in je vel zit?
Utopie.
Daar moet je voor werken. En gerichte hulp en begeleiding krijgen. Die je niet op FOK! vindt, hoeveel topics je ook opent.
Dit. Als je het nou nog niet snapt kan deze ook wel dicht.quote:Op zondag 17 juli 2016 19:13 schreef Cat22 het volgende:
Aangezien je je andere topic hebt laten slotten en mobiel quoten uit gesloten topics niet kan maar even zo een reactie op je laatste post daar: als je volgens eigen zeggen diverse stoornissen/ziektes/handicaps hebt die sociaal contact belemmeren, verwacht je dan echt hier de gouden tip te vinden waarmee je in één keer onbevangen op anderen afstapt, gemakkelijk communiceert en goed in je vel zit?
Utopie.
Daar moet je voor werken. En gerichte hulp en begeleiding krijgen. Die je niet op FOK! vindt, hoeveel topics je ook opent.
Ach ja, is gewoon leuk leesvoer voor als je niks te doen hebt.quote:Op zondag 17 juli 2016 17:17 schreef CoolGuy het volgende:
Heeft dit echt zin? Hij opent al ik weet niet hoe lang dit soort topics, onderneemt concreet niks en volgende week komt er weer een soortgelijk topic en krjigt ie weer adviezen waar hij niks mee doet...etc etc.
Nou ja, het is in principe erg genoeg natuurlijk, de situatie waarin hij verkeert, maar hij geeft er niet echt blijk van daadwerkelijk iets concreets te doen om te beginnen met het veranderen van de situatie waar hij in zit.quote:Op zondag 17 juli 2016 19:28 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ach ja, is gewoon leuk leesvoer voor als je niks te doen hebt.
Bedankt ts, je bent een toppertje!
Erg is het zeker. Maar dan moet ie ook geen psycholoog af gaan wijzen. Is heel simpel. Als ie geen psycholoog wilt, moet ie maar even in zijn eigen sopje gaarkoken. Niemand geeft hier een hapklare tip, wat overigens ook niet mogelijk isquote:Op zondag 17 juli 2016 19:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou ja, het is in principe erg genoeg natuurlijk, de situatie waarin hij verkeert, maar hij geeft er niet echt blijk van daadwerkelijk iets concreets te doen om te beginnen met het veranderen van de situatie waar hij in zit.
Omdat vrouwen net mensen zijn met eigen wensen en voorkeuren.quote:Op zondag 17 juli 2016 14:52 schreef 0906 het volgende:
[..]
Waarom wordt het ons mannen dan zo moeilijk gemaakt en is het niet afdoende om gewoon te zeggen 'je ziet er leuk uit!'. Iemand die eenzaam thuiszit en sociaal wat minder vaardig is kan toch ook een goede bedpartner zijn?
Wat zij zegt. Met je leven fantaseren kom je ook geen steek verder.quote:Op zondag 17 juli 2016 19:13 schreef Cat22 het volgende:
Utopie.
Hoe kom je erbijquote:Op zondag 17 juli 2016 23:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat vrouwen net mensen zijn met eigen wensen en voorkeuren.
Ja, stel je voor dat je iets met een goede, gratis tip doet. We zien je over een maand wel weer met eenzelfde topic.quote:Op maandag 18 juli 2016 04:34 schreef 0906 het volgende:
Ik denk dat ik het beste maar eerst eens moet gaan werken om mijn financiële positie eens te verbeteren. Zodra dit geregeld is heb ik ook meer ademruimte om activiteiten te ondernemen om zo nieuwe mensen te leren kennen.
Man man man, DE tip staat een aantal keer genoemd maar meneer weet t beter. Als je op date gaat en iemand zegt tegen je neem een bosje bloemen voor dr mee pak je alsnog een accuboor uit de schuur "omdat je denkt dat ze dat ook wel leuk zou vinden"quote:Op maandag 18 juli 2016 04:34 schreef 0906 het volgende:
Ik denk dat ik het beste maar eerst eens moet gaan werken om mijn financiële positie eens te verbeteren. Zodra dit geregeld is heb ik ook meer ademruimte om activiteiten te ondernemen om zo nieuwe mensen te leren kennen.
En leren dat 99/100 vrouwen gewoon een relatie zoekt en dat daarnaast veel vrouwen onbewust of met ijdele hoop in scharrel / ONS / friends with benefits relaties komt met mannen die weer uit hún league zijn..quote:Op maandag 18 juli 2016 04:34 schreef 0906 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |