abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 juli 2016 @ 13:20:51 #26
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163805374
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 13:17 schreef 0906 het volgende:

[..]

Nee hoor, ik ben gewoon opzoek naar een alternatief behalve de online datingsites waar ik al jaren schoon genoeg van heb.
En het alternatief is op het moment geen optie omdat je geen mogelijkheid hebt goede hulp te vragen...

Dus de eerste stap is denk ik je financiele positie verbeteren :)?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 17 juli 2016 @ 13:21:21 #27
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163805386
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 13:17 schreef 0906 het volgende:

Nee hoor, ik ben gewoon opzoek naar een alternatief behalve de online datingsites waar ik al jaren schoon genoeg van heb.
Maar je torpedeert alternatieven al bij voorbaat door jezelf vanwege financiële zaken buitenspel te zetten. Schiet niet echt op. Zoek professionele hulp. Een kleine investering die wel perspectief biedt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_163805417
Je bent op zoek naar een quick-fix om in iemand d'r broekje te komen.
pi_163805440
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 13:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dan heb je dus eigenlijk nog maar heel weinig ondernomen. Je hebt vooral jaren zitten dromen.
Spendeerde ik mijn tijd ook aan. Ik had altijd een bepaald meisje in mijn hoofd waar ik dan heerlijk romantisch op het strand mee lag. Of lekker samen op een boot. Na een tijdje word je wakker en zie je dat vrijwel geen enkel meisje overeenkomt met jouw droombeeld. Zelfs de meiden waar ik een oogje op had voldeden lang niet aan dat droombeeld. En tuurlijk vond ik ze te gek en knap, maar het waren niet de premiumgirls uit je gedachten.

Zo heb ik ook weleens gedroomd over rijk zijn enzo. Dat ben ik nou eenmaal niet. Heeft ook verder geen zin om daar dagen aan te spenderen
pi_163806037
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 12:40 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Ik vond het meer een sneer dan een echt antwoord, hoor.
Het was een goedbedoeld advies.
pi_163806633
In je andere topic zit je in een sociaal isolement. Kortom, je zit in de prut en dat straal je uit, ook al denk je wellicht van niet. Vrouwen hebben daar een extra zintuig voor.

Datingsites zijn dan inderdaad niet handig. Je moet eerst lekkerder in je vel zitten, dat gaan uitstralen omdat je je zekerder en prettiger voelt en dan pas op vrouwenjacht.
Tijdens dates zul je immers ook wat te melden en te bieden moeten hebben. En dat heb je niet als je jarenlang thuis alleen zit.

Dus effe de volgorde goed: Eerst gaan leven, isolement doorbreken, je daardoor goed voelen en dan pas een vriendin zoeken. En dat kan best een paar jaartjes duren.

En misschien loop je vanzelf wel wat tegen het lijf tijdens al dat ondernemen :Y
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_163807405
Zoals vermeld in het vorige topic.
Zoek je hulp ga naar de huisarts en vraag om praktijkondersteunende begeleiding.
Wil je onder de mensen komen ga vrijwilligerswerk doen (heel gevarieerd en na een intakegesprek van 2 uur sluit het ongetwijfeld op jouw wensen aan, of vraag of een vrijwilliger jou ondersteunt :))
Hell To The Liars
pi_163807421
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 13:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Je bent op zoek naar een quick-fix om in iemand d'r broekje te komen.
Dat is waar het wel op neerkomt. Ben ik daardoor een fout mens? Nee, zo denken de meeste mannen maar slechts weinigen zeggen dat ook eerlijk. Waarom hebben de meeste tieners een vriendje/vriendinnetje... juist.
  zondag 17 juli 2016 @ 14:48:36 #34
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163807463
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 14:46 schreef Droopie het volgende:
Zoek je hulp ga naar de huisarts en vraag om praktijkondersteunende begeleiding.
Wil je onder de mensen komen ga vrijwilligerswerk doen (heel gevarieerd en na een intakegesprek van 2 uur sluit het ongetwijfeld op jouw wensen aan, of vraag of een vrijwilliger jou ondersteunt :))
Ik vind dit een hele goede tip :).
pi_163807473
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 14:46 schreef 0906 het volgende:

[..]

Dat is waar het wel op neerkomt. Ben ik daardoor een fout mens? Nee, zo denken de meeste mannen maar slechts weinigen zeggen dat ook eerlijk. Waarom hebben de meeste tieners een vriendje/vriendinnetje... juist.
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 14:46 schreef Droopie het volgende:
Die quick-fix is er niet vanuit jouw situatie. Er is geen wondermiddeltje of gesprek waardoor jij ineens vanuit het niets een vrouw kunt versieren. Het is je al zo vaak verteld, je moet leren lopen voordat je mee doet aan de marathon.
pi_163807514
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 14:10 schreef Knipoogje het volgende:
In je andere topic zit je in een sociaal isolement. Kortom, je zit in de prut en dat straal je uit, ook al denk je wellicht van niet. Vrouwen hebben daar een extra zintuig voor.

Datingsites zijn dan inderdaad niet handig. Je moet eerst lekkerder in je vel zitten, dat gaan uitstralen omdat je je zekerder en prettiger voelt en dan pas op vrouwenjacht.
Tijdens dates zul je immers ook wat te melden en te bieden moeten hebben. En dat heb je niet als je jarenlang thuis alleen zit.

Dus effe de volgorde goed: Eerst gaan leven, isolement doorbreken, je daardoor goed voelen en dan pas een vriendin zoeken. En dat kan best een paar jaartjes duren.

En misschien loop je vanzelf wel wat tegen het lijf tijdens al dat ondernemen :Y
Ik wou je corrigeren en toen las ik het opnieuw en je zei het perfect :)

En misschien is uit het isolement komen eerst overleven en heel onprettig, maar het is een noodzaak.
Hell To The Liars
pi_163807563
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 14:48 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

[..]

Die quick-fix is er niet vanuit jouw situatie. Er is geen wondermiddeltje of gesprek waardoor jij ineens vanuit het niets een vrouw kunt versieren. Het is je al zo vaak verteld, je moet leren lopen voordat je mee doet aan de marathon.
Waarom wordt het ons mannen dan zo moeilijk gemaakt en is het niet afdoende om gewoon te zeggen 'je ziet er leuk uit!'. Iemand die eenzaam thuiszit en sociaal wat minder vaardig is kan toch ook een goede bedpartner zijn?
pi_163807609
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 14:52 schreef 0906 het volgende:

[..]

Waarom wordt het ons mannen dan zo moeilijk gemaakt en is het niet afdoende om gewoon te zeggen 'je ziet er leuk uit!'. Iemand die eenzaam thuiszit en sociaal wat minder vaardig is kan toch ook een goede bedpartner zijn?
En we zijn weer doorgedrongen tot het echte probleem. Je wilt helemaal niet veranderen.
pi_163807613
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 14:46 schreef 0906 het volgende:

[..]

Dit denken en zelfdestructieve gedachten hebben ervoor gezorg dat ik bv ging drinken en dan sodemieter je nog harder in elkaar.

Want problemen plus laag zelfbeeld plus negatieve gedachten zijn makkelijk op te lossen met drank dacht ik..Deed het ook eventjes..tot je denkt als ik ga stoppen dan komt die oude ik terug en als ik verder drink wordt dat mijn dood..

Nou dan had ik weinig keus en zie hier..Goed zelfbeeld, en hoop ervaringen wat jij koestert rijker (met zijn voor en nadelen).

Kostte me 30 maanden van mijn leven en 365 euro eigen risico..

Beter doe je het makkelijker als mij en sla je de stap met het drinken over, bespaart je weer wat tijd en geld
Hell To The Liars
  zondag 17 juli 2016 @ 14:55:58 #40
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163807619
quote:

[..]

Vrouwen willen niet enkel een leuke bedpartner :). Over het algemeen willen vrouwen een leuke relatie.
pi_163807674
quote:

[..]

Seks is leuk en ook belangrijk in een relatie maar ik voer ook graag een goed gesprek met iemand, en ga graag samen leuke dingen doen.

Dus als je een relatie wilt zul je echt eerst aan je eigen situatie moeten werken, Wil je alleen snelle seks, ja dan is het net weer anders natuurlijk.
S. 2014
J. 2016
pi_163807718
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 14:55 schreef Samzz het volgende:

[..]

Vrouwen willen niet enkel een leuke bedpartner :). Over het algemeen willen vrouwen een leuke relatie.
Ik niet, ik ben nog niet klaar voor een relatie, denk dat vrouwen ook niet zitten te wachten op iemand met problemen en die nauwelijks rond kan komen. Ik wil wel heel graag een scharrel of ONS maar zonder praatjes schijn je daar geen kans op te maken. Moeilijk hoor. ;(

Ik wil wel veranderen maar na 8 jaar isolement sociaal worden gaat niet zomaar. :'(
pi_163807738
quote:

[..]

Echt waar, zo'n primitieve versierpoging als je ziet er leuk uit :')
Wauw, daar laat je een meisje ook echt wel warm worden van je gevoel. Kijk eens bij jezelf, zou jij er warm van worden als iemand zei dat je er leuk uitzag. Gelijk verliefd worden enzo. Waarschijnlijk wel want je bent zo wanhopig als de pest :')
pi_163807749
Hoe moet ik anders een vrouw aanspreken(met als doel versieren)?
  zondag 17 juli 2016 @ 15:02:34 #45
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163807763
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 15:00 schreef 0906 het volgende:

[..]

Ik niet, ik ben nog niet klaar voor een relatie, denk dat vrouwen ook niet zitten te wachten op iemand met problemen en die nauwelijks rond kan komen. Ik wil wel heel graag een scharrel of ONS maar zonder praatjes schijn je daar geen kans op te maken. Moeilijk hoor. ;(

Ik wil wel veranderen maar na 8 jaar isolement sociaal worden gaat niet zomaar. :'(
Goed dat je erkent niet klaar te zijn voor een relatie. Nu wordt het tijd te erkennen dat je ook voor een scharrel of ONS nog niet klaar bent.

Eerst moet je zelf beter in je vel zien te gaan zitten :).
pi_163807852
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 15:02 schreef 0906 het volgende:
Hoe moet ik anders een vrouw aanspreken(met als doel versieren)?
Om eens te beginnen hey te zeggen tegen een leuke vrouw zonder al te veel trillende handjes. Ik denk dat groeten al moeilijk genoeg is voor jou
  zondag 17 juli 2016 @ 15:07:53 #47
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163807885
Of ga Pokémon Go spelen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_163808013
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 15:07 schreef Samzz het volgende:
Of ga Pokémon Go spelen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas wel veel andere mannen die het gras voor je voeten wegmaaien / kaas van het brood eten. :(
  zondag 17 juli 2016 @ 15:15:46 #49
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163808032
quote:
18s.gif Op zondag 17 juli 2016 15:14 schreef 0906 het volgende:

[..]

Helaas wel veel andere mannen die het gras voor je voeten wegmaaien / kaas van het brood eten. :(
Of je blijft gewoon op FOK! klagen en probeert niks.

Pokémon Go proberen is gratis.
pi_163808071
quote:
18s.gif Op zondag 17 juli 2016 15:14 schreef 0906 het volgende:

[..]

Wat verwacht je nu met dit topic te bereiken? Plaats om je frustratie te ventileren of tips waar je daadwerkelijk iets mee gaat doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')