abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163907731
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 13:59 schreef 0906 het volgende:

[..]

Het heeft niks met angst te maken. Heb al lang door dat het zaaien van angst onderdeel uitmaakt van een groter complot o.l.v. Moblo, CC en BP om mij van het forum te laten verdwijnen. Trap er niet in mensen!
Oh ja hoor, het is een complot tegen jou.

Neem nou gewoon eens iets aan. En wat betreft evidence based therapie: het soort behandeling hangt helemaal af van wat je 'mankeert'. Als angst je daadwerkelijk veel in de weg zit, heb je daar hele goede medicijnen en ook therapie voor. Ja, evidence based. Ze gaan je niet zo maar als proefpersoon gebruiken van een nieuwe therapie. Angstproblemen zijn relatief goed te behandelen. Je sociale achterstand wellicht wat minder, maar die kan ook enkel beter worden als je niet meer al die schaamte en belemmeringen voelt.
  donderdag 21 juli 2016 @ 15:55:29 #252
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_163907738
Schattig... iemand met een sociale fobie van jewelste die dwangmatig probeert uit z'n comfortzone te komen, maar steeds nog voor de grens is bereikt op zijn snuf gaat uit pure angst en niet wil inzien dat iemand anders (psycholoog o.i.d.) hem mogelijk de inzichten kan bieden om wel over die grens te kunnen en durven stappen. Soms red je het niet alleen omdat je blijft vastdenken, dan kan iemand anders je een nieuwe kijk op dingen geven, je een handvat aanreiken en waar je dan zelf mee verder kunt. Jammer dat TS dit blijkbaar (nog) niet kan of wil zien.
pi_163907753
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 15:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Ergo, laat dat idee van een 'kwaliteitsvrouw' varen
Eens. Bovendien, als onbereikbare dingen bereikbaar worden dan verliezen de meeste mensen hun interesse daarin.

Daarmee pest TS in feite zichzelf mee. Dromen is leuk, echt verwachtingen daarvan hebben niet. Het zal niet makkelijk zijn, met zo'n geschiedenis, om je te hechten aan mensen maar het is wel nodig om je wat vertrouwen te geven hoe met mensen om te gaan. Hoe sneller je dit leert hoe beter.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_163907824
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 15:56 schreef Koral het volgende:

[..]

Eens. Bovendien, als onbereikbare dingen bereikbaar worden dan verliezen de meeste mensen hun interesse daarin.

Daarmee pest TS in feite zichzelf mee. Dromen is leuk, echt verwachtingen daarvan hebben niet. Het zal niet makkelijk zijn, met zo'n geschiedenis, om je te hechten aan mensen maar het is wel nodig om je wat vertrouwen te geven hoe met mensen om te gaan. Hoe sneller je dit leert hoe beter.
Het komt vooral voort uit het feit dat TS zich niet onder de mensen begeeft. Althans, niet echt. Die wereldvreemdheid zorgt ervoor dat hij alleen maar kan fantaseren. Waar fantaseer je dan over? Oppervlakkigheden. Lust. Maar uiteindelijk is dat niet meer het belangrijkste als hij gaat deelnemen en ziet wat een ander persoon nog meer te bieden heeft.
pi_163908138
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 15:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het komt vooral voort uit het feit dat TS zich niet onder de mensen begeeft. Althans, niet echt. Die wereldvreemdheid zorgt ervoor dat hij alleen maar kan fantaseren. Waar fantaseer je dan over? Oppervlakkigheden. Lust. Maar uiteindelijk is dat niet meer het belangrijkste als hij gaat deelnemen en ziet wat een ander persoon nog meer te bieden heeft.
Ja, dat denk ik ook. :Y Met al je andere -in mijn ogen erg goede- posts ook eens! ^O^
Tails tell tales
  donderdag 21 juli 2016 @ 16:16:58 #256
456432 Kamina
Tenacious!
pi_163908170
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 15:37 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat is gewoon jammer. Er is helaas niets aan te doen :).

De berichten over potentiele aanrander/verkrachter zijn bij deze ook afgelopen, a.u.b.. Dit is een algemene mededeling, trouwens. Niet persoonlijk.
Dat gaat ook te ver inderdaad. Ik vind daarentegen wel dat creepy gedrag als dusdanig benoemd mag worden.

De eigenschap van ts om vrouwen te bestempelen als stukjes computercode die je met een spelletje kan vangen, zou ik zeker creepy noemen. Zeker in combinatie met de neerbuigende houding naar vrouwen die seksueel zeker zijn, en bovendien zijn haat naar immigranten. Zoveel woede en haat naar anderen die zogenaamd minder zijn dan hij, maar meer hebben dan hij, geeft wel reden voor zorgen.

Het is om die reden dat mensen professionele hulpverlening adviseren. Sterk adviseren. En snel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kamina op 21-07-2016 16:24:04 ]
1 + 1 = blauw
  donderdag 21 juli 2016 @ 16:21:01 #257
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_163908229
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 16:16 schreef Kamina het volgende:

[..]

Dat gaat ook te ver inderdaad. Ik vind daarentegen wel dat creepy gedrag als dusdanig benoemd mag worden.

De eigenschap van ts om vrouwen te bestempelen als stukjes computercode die je met een spelletje kan vangen, zoucik zeker creepy noemen. Zeker in combinatie met de neerbuigende houding naar vrouwen die seksueel zeker zijn, en bovendien zijn haat naar immigranten. Zoveel woede en haat naar anderen die zogenaamd minder zijn dan hij, maar keer hebben, is wel reden voor zorgen.

Het is om die reden dat mensen professionele hulpverlening adviseren. Sterk adviseren. En snel.
Creepy gedrag mag absoluut benoemd worden. Dat wilde ik ook niet zeggen :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_163909089
Ik vond deze post nog wel even het quoten/herhalen waard:
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 12:53 schreef Droopie het volgende:
TS, als je wilt schrijf ik een brief voor je naar je huisarts met een normale omschrijving.
Moet je zelf even je NAW gegevens invullen en doorsturen

sommige dingen beetje subtieler aanpakken en je komt een eind.
en nadenken voor je iets zegt bij de voordeur
Tails tell tales
pi_163909126
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 17:03 schreef Forbry het volgende:
Ik vond deze post nog wel even het quoten/herhalen waard:

[..]

Vind ik ook. Grijp die kans aan 0906. En zo zijn er nog wel meer users die je graag zouden willen helpen als je zelf ook serieuze stappen zou ondernemen.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2016 17:04:52 ]
pi_163909273
Ik zou naast dat je problemen hebt met het maken van sociaal contact, overigens ook nadrukkelijk aangeven dat je angst hebt voor/bij het maken van sociaal contact. Ook melden dat je ASS hebt (mochten ze daar nog niet van op de hoogte zijn) en eventueel ook dat je erg zit met je financiële situatie (dat je ongerust bent dat je geen professionele hulp kunt betalen).

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 21-07-2016 17:29:08 ]
Tails tell tales
pi_163909713
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 17:10 schreef Forbry het volgende:
ook dat je erg zit met je financiële situatie
Hoe ga ik ervoor zorgen dat ik meer ga verdienen? Met mijn beperkte inkomen ben ik aan huis gebonden. :(
pi_163909856
Goed zo jongen, ga zo door.
Ja doei.
pi_163909861
En wat heeft dit nog met datingsites te maken?
Ja doei.
pi_163909919
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 17:36 schreef motorbloempje het volgende:
En wat heeft dit nog met datingsites te maken?
Omdat versieren een spier is die je moet trainen. Met online versieren train je die spier niet.
pi_163909943
Onzin.
Ja doei.
pi_163909957
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 17:40 schreef motorbloempje het volgende:
Onzin.
www.parool.nl/amsterdam/b(...)-amsterdam~a3811755/

quote:
Stoer en zelfverzekerd
De lange man is een paar jaar geleden met flirtcursussen begonnen. Hij was het zat om onzeker en verlegen te zijn. Hij volgde sessies bij concurrent Masterflirt, keek YouTubefilmpjes en was een dag eerder al in Rotterdam bij een workshop van Tim Veninga. 'Versieren is een spier die je moet trainen', zegt de Deventenaar. 'Alleen als je het veel doet, word je beter.'
pi_163909985
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 17:29 schreef 0906 het volgende:

[..]

Hoe ga ik ervoor zorgen dat ik meer ga verdienen? Met mijn beperkte inkomen ben ik aan huis gebonden. :(
Stap voor stap.
Alles stap voor stap.

Bij het begin beginnen rustig je "slechte" kanten weghalen en "goede" fundering voor in de plaats.

Geloof mij, money can't buy you happiness (helpt wel).
En de vaste posters in R&P die een verleden hebben zullen het roerend met mij eens zijn.

Nogmaals stap voor stap, erkennen dat je een probleem heb, overgeven aan de omstandig en hulp aannemen (van een psycholoog of anderen).
Hell To The Liars
pi_163909996
quote:
Dat klopt inderdaad, als je al enige vorm van sociale interactie aan kunt. Dat kan jij niet, dus moet je jezelf eerst trainen in sociaal zijn, daarna kan je vrouwen gaan versieren.
pi_163910008
quote:
Nou dan heb je een vriendin na zo cursus, hoe ga je dan de weken erna overleven.
Hell To The Liars
pi_163910036
quote:

[..]

Hoezo, zitten je voeten vastgeketend aan de bank ofzo?
pi_163910052
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 17:41 schreef 0906 het volgende:
Alleen als je het veel doet, word je beter
Op zich waar, tenzij er bepaalde 'blokkades' zijn?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_163910125
TS bel morgen nogmaals de huisarts en leg je probleem uit op de manier die hier al is aangegeven. Dan kan je tenminste echt geholpen worden.
pi_163910188
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 17:45 schreef SnoepTomaatje het volgende:

[..]

Hoezo, zitten je voeten vastgeketend aan de bank ofzo?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_163910223
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 17:49 schreef DoubleDip het volgende:
TS bel morgen nogmaals de huisarts en leg je probleem uit op de manier die hier al is aangegeven. Dan kan je tenminste echt geholpen worden.
Ik heb al gebeld met de HA maar ik zit er meer aan te denken om een versiercoach in te schakelen. Die pakken dit soort problemen bij de wortel aan en meer 'hands on' ipv suffe testjes doen achter een bureau.
  donderdag 21 juli 2016 @ 17:56:53 #275
416931 yats
(non) Average Joe
pi_163910297
quote:

[..]

Dat is onzin, ik verdien ook niet enorm veel en trek er toch gewoon op uit. Sterker nog, toen ik nog studeerde had ik max 700 euro voor zowel huur, gel, eten/drinken en mogelijke pleziertjes en redde dat toen ook. Het is net wat je zelf er van maakt/verwacht.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')