Ik heb helemaal niemand aangesproken.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:17 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Hij is naar steden als Amsterdam/Utrecht gegaan om premium vrouwen aan te spreken om ze in hotels te lokken. Hoe is dat normaal en geen voorbode op een vergrijping?
Je weet ook hoe die pogingen zijn verlopen?quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:17 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Hij is naar steden als Amsterdam/Utrecht gegaan om premium vrouwen aan te spreken om ze in hotels te lokken. Hoe is dat normaal en geen voorbode op een vergrijping?
De politie heeft hem aangesproken op verdacht gedrag.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je weet ook hoe die pogingen zijn verlopen?
Oh, asjeblieft. Hij liep onhandig een paar keer hetzelfde rondje, dat viel op en toen spraken ze hem aan. Dat is hooguit vrij sneu.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:20 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
De politie heeft hem aangesproken op verdacht gedrag.
Nee, want zo belangrijk ben je niet dat er een complot is gesmeed om jou van het forum te laten verdwijnen. De wereld draait niet om jou, maar daar ben je al jaren achter. Ik vind het dan ook een slappe reactie van je.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:06 schreef 0906 het volgende:
[..]
Dat is een andere discussie, dat heeft niks met het continu onnodig zaaien van angst te maken. Er worden bizarre dingen geïnsinueerd, valse beschuldigingen aan mijn adres die werkelijk nergens op slaan. Stemmingmakerij om mij zwart te maken met als doel om mij van het forum te laten verdwijnen.
Nee je hebt gelijk, hij vertoont echt normaal gedrag en dit had iedereen kunnen gebeuren.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, asjeblieft. Hij liep onhandig een paar keer hetzelfde rondje, dat viel op en toen spraken ze hem aan. Dat is hooguit vrij sneu.
Nee, daar heb je dan óók een topic over geopend, dat je teleurgesteld was dat het niet was gelukt. Je ging wel degelijk met de intentie om mensen aan te spreken, waar op zich niks mis mee is, als dat spontaan gebeurd, maar mensen pikken meestal een bepaalde vibe op die hun doet besluiten om ergens op in te gaan of niet en als jij ook maar 1/10e zo creepy overkomt in het echt als hier, dan had je ook met die actie 0,0 succes gehad.quote:
Ik denk je hebt nog wel meer argumenten, maar dit was het al?quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:26 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk, hij vertoont echt normaal gedrag en dit had iedereen kunnen gebeuren.
Het ging ook vooral om de topics waarin hij stelt 'recht' op seks te hebben en dergelijke uitspraken. Eens dat dat gedoe in Utrecht niet per se tot ongewenste handelingen leidt, maar bij zulke uitlatingen vrees ik toch wel voor de toekomst als TS geen gerichte hulp aanvaardt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:14 schreef Lienekien het volgende:
Of ik heb echt wat gemist, maar stellen dat frustratie en weigeren om hulp te zoeken bij TS wel móet ontaarden in lichamelijk geweld tegen meisjes/vrouwen, gaat wel vrij ver imo.
Dat ie dat durfdequote:Op donderdag 21 juli 2016 14:17 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Volgens mij is hij daar alleen heen gegaan om door de straten te lopen (want meneer durft de kroeg/club niet in), vervolgens raakte hij overstuur omdat iemand hem uitschold en daarna bleef hij heen en weer dralen voor de kroeg. Dat was voor de politie aanleiding om hem naar zijn ID te vragen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:17 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik lees in alles vooral frustratie. En die frustratie snap ik eigenlijk heel goed.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:34 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Het ging ook vooral om de topics waarin hij stelt 'recht' op seks te hebben en dergelijke uitspraken. Eens dat dat gedoe in Utrecht niet per se tot ongewenste handelingen leidt, maar bij zulke uitlatingen vrees ik toch wel voor de toekomst als TS geen gerichte hulp aanvaardt.
Ditquote:Op donderdag 21 juli 2016 14:14 schreef Lienekien het volgende:
Of ik heb echt wat gemist, maar stellen dat frustratie en weigeren om hulp te zoeken bij TS wel móet ontaarden in lichamelijk geweld tegen meisjes/vrouwen, gaat wel vrij ver imo.
En dit.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Oh, asjeblieft. Hij liep onhandig een paar keer hetzelfde rondje, dat viel op en toen spraken ze hem aan. Dat is hooguit vrij sneu.
Ja, ben het op dit punt helemaal met Lienekien eens.quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik lees in alles vooral frustratie. En die frustratie snap ik eigenlijk heel goed.
Hulp? Ja. Omdat ik denk dat het zijn kwaliteit van leven flink kan verbeteren.
Ik zie het nut er echt niet van in om tegen TS maar steeds te roepen dat hij een creep is en hulp moet zoeken omdat hij anders een aanrander of verkrachter wordt. Mijn god zeg, als je echt gelooft dat hij een potentieel gevaar is moet je dat vooral blijven doen. Draag je er aan bij om TS nog verder zijn frustratie in te duwen.
Doel je op Syndroom?quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:48 schreef Forbry het volgende:
Vergissen jullie je trouwens niet met die andere user? Degene die al tíg kloons heeft aangemaakt, geregeld mensen via DM lastigvalt en écht een vergaande fascinatie voor Elliot Rodger lijkt te hebben? Die vind ik persoonlijk stúkken creepier overkomen dan TS. (Maar goed, ik kan bepaalde zaken gemist hebben hoor... al lees ik nu ook niet echt iets nieuws).
En mocht het dan misgaan, dan is het aan die personen te wijten en niet aan ts, bedoel je?quote:Op donderdag 21 juli 2016 14:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik lees in alles vooral frustratie. En die frustratie snap ik eigenlijk heel goed.
Hulp? Ja. Omdat ik denk dat het zijn kwaliteit van leven flink kan verbeteren.
Ik zie het nut er echt niet van in om tegen TS maar steeds te roepen dat hij een creep is en hulp moet zoeken omdat hij anders een aanrander of verkrachter wordt. Mijn god zeg, als je echt gelooft dat hij een potentieel gevaar is moet je dat vooral blijven doen. Draag je er aan bij om TS nog verder zijn frustratie in te duwen.
Dat is gewoon jammer. Er is helaas niets aan te doenquote:Op donderdag 21 juli 2016 15:25 schreef Kamina het volgende:
Wat ik niet snap is dat iemand maandenlang, zo niet jarenlang, met dezelfde problemen kampt en geen hulp aanneemt. Dat iemand met een andere account precies hetzelfde omschrijft, en andere resultaten verwacht. Dat diegene dezelfde adviezen krijgt, en die nog steeds afdoet als onzin.
Het lijkt wel zo'n duracel-konijntje dat tegen een muur blijft vastlopen.
Iemand die op papier goed bij je zou moeten passen hoeft dat IRL nog niet te doen. Het gaat om gevoel, niet om eigenschappen. Ergo, laat dat idee van een 'kwaliteitsvrouw' varen en ga eens in de realiteit leven. Praat met mensen. Praat met een psycholoog. Doe iets waardoor je je niet meer dood fixeert op alles wat je misloopt door niemand minder dan jezelf.quote:Op maandag 18 juli 2016 21:58 schreef 0906 het volgende:
Voor mij is Pokémon vangen zoals vrouwen versieren. Het gaat om de kwaliteit ervan en niet de kwantiteit. Liever 1 Charizard ipv 100 Ratatas
Dan doe je dat. Maar dat doe je niet. Waarom? Omdat je gigantisch in de knoop zit met jezelf en je plaats in de wereld.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 20:05 schreef 0906 het volgende:
Ik wil eigenlijk gewoon vrouwen in het openbaar, op straat ontmoeten. Dat is eigenlijk het leukste want op internet doet iedereen zich toch een beetje anders voor en weet je niet hoe de persoon in kwestie er echt uitziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |