abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 juli 2016 @ 20:01:48 #51
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_163813268
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 18:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Volgens mij is pesten wel iets menselijks wat altijd zal voorkomen. En het stopt ook niet na school. Genoeg berichten van pesterijen op werk waarbij soms het slachtoffer thuis komt te zitten.

Het is een bizar iets.
Mensen zijn nare wezens.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_163814523
Tvp (wil dit topic eerst even goed doorgenomen hebben).
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 22:29 schreef Zaebos het volgende:
Het is menselijk gedrag wat ieder mens in zich heeft, maar niet iets waar je trots op moet zijn.
De mate verschilt wel gi-gan-tisch!

De ene doet dit bijna op obsessieve wijze, de ander zou dit hooguit doen om redenen die niks met de klassieke pestengaan-motivatoren te maken hebben (die hebben het totaal niet in zich om anderen te kleineren zeg maar).

Reageer later wel wat uitgebreider.
pi_163814553
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 17:53 schreef Yasmin23 het volgende:
Soms vond ik het wel eens leuk om hun routine te verzieken door het in de war te gooien.
Waarom?
  zondag 17 juli 2016 @ 21:04:07 #54
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_163814629
Ja hoor, ik kan het some niet laten mensen die ik kats onuitstaanbaar vind af te branden. Ik waak er wel voor dat ik niet constant die persoon zijn leven zuur maak, op afstand houden is voldoende.
pi_163814982
quote:
2s.gif Op zondag 17 juli 2016 21:01 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Waarom?
Denk omdat ik toentertijd niet echt begreep dat ze dat ongewild deden? En vond het ook grappig om te zien. Maar was in 1e van de middelbare school. Als je er nu over nadenkt was het natuurlijk super kinderachtig gedrag en gemeen. Dat meisje wat het het ergst had was ook fucking onzeker en daar kwam ik dan weer langs om haar routine te verneuken.

Mja gemeen was het wel een beetje ja.
pi_163815140
Moet wel zeggen btw dat ik de laatste tijd niet meer de behoefte voel om iemand te kleineren. Maar ik ben sws bezig om mijn redelijk negatieve mindset om te buigen wat wel een beetje wilt lukken
pi_163815361
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 21:24 schreef Fatoeman het volgende:
Moet wel zeggen btw dat ik de laatste tijd niet meer de behoefte voel om iemand te kleineren. Maar ik ben sws bezig om mijn redelijk negatieve mindset om te buigen wat wel een beetje wilt lukken
Misschien is wat ik nu ga zeggen een beetje soort van random, maar ik ben mijn frustraties (op onschuldige wijze) gaan lozen door te gaan gamen....net zolang totdat ik er goed in werd.

Dus als ik gefrustreerd was (maakt niet uit naar wat, soms was ik gefrustreerd vanwege de wereld bla bla niet boeiend verder), dan logde ik in, pakte een shotgun en na een paar honderd keer iemand 5 meter verderop geBOOMd te hebben, voelde ik me meteel al wat beter :).

De reden waarom ik met dit (naar alle waarschijnlijkheid voor de meesten niet goed passende) advies kom, is omdat dit voor mij een semi-ingecalculeerde manier was waarop ik mijn frustraties kon lozen op een manier die verder niemand schade berokkende (behalve dan hooguit van een handjevol gekrenkte ego's van mensen die hun k/d-ratio te serieus namen).

Maar dit vind ik dus heel belangrijk. Iedereen is weleens gefrustreerd en iedereen is weleens boos. Dit is 100% menselijk en nooit 100% te voorkomen...maar -als- je hier al last van hebt, probeer het dan zo te handelen dat zo min mogelijk (onschuldige) anderen daar op hun beurt weer last van hebben...ten slotte wordt het anders een gewoonte dat je de frustraties die een ander je geeft, maar er zelf niet mee kunt dealen, iets wat je anders vervolgens weer doorgeeft aan weer opnieuw een ander die daar net zo min zelf om gevraagd had als dat jij zelf jouw frustratiegever hebt gevraagd zijn/haar frustraties aan jou te geven.

Sorry, beetje vaag verhaal wellicht :')
pi_163815410
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 21:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Denk omdat ik toentertijd niet echt begreep dat ze dat ongewild deden? Maar was in 1e van de middelbare school. Als je er nu over nadenkt was het natuurlijk super kinderachtig gedrag en gemeen. Dat meisje wat het het ergst had was ook fucking onzeker en daar kwam ik dan weer langs om haar routine te verneuken.

Mja gemeen was het wel een beetje ja.
Wel goed dat je dit ook bent gaan inzien en ook echt daarnaar handelt :).
Maar 1 ding blijft een beetje vaag voor mij:
quote:
En vond het ook grappig om te zien.
Waarom vond je het ook grappig om te zien? (is een diepere vraag, maar wel 1 die ik interessant vind (en op zich los staat van jouw persoon)).
pi_163815492
quote:
2s.gif Op zondag 17 juli 2016 21:34 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wel goed dat je dit ook bent gaan inzien en ook echt daarnaar handelt :).
Maar 1 ding blijft een beetje vaag voor mij:

[..]

Waarom vond je het ook grappig om te zien? (is een diepere vraag, maar wel 1 die ik interessant vind (en op zich los staat van jouw persoon)).
Nou wij hadden daar in de klas laatjes onder de tafels en onze boeken lagen in een stapel op tafel. En dit meisje moest bv 10 keer dacht ik dat laatje open en dicht doen aan het einde van de dag. Net zoals met die die stapel boeken netjes zetten. Moest ook tien keer. En haar stoel moest ook tien keer worden aangeschoven. En dit elke dag. En dit begreep ik niet. Ik doe dit 1 keer of gewoon niet :P

En als ik dan dat laatje in haar zicht open deed nadat zij het 10 keer had gedaan moest ze dus weer opnieuw beginnen. En dat vond ik toen best grappig.

Nu denk ik dat het fucking kut is om zoiets te moeten doen voordat je dus 'klaar' bent.
  zondag 17 juli 2016 @ 21:54:02 #60
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_163815857
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 21:38 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou wij hadden daar in de klas laatjes onder de tafels en onze boeken lagen in een stapel op tafel. En dit meisje moest bv 10 keer dacht ik dat laatje open en dicht doen aan het einde van de dag. Net zoals met die die stapel boeken netjes zetten. Moest ook tien keer. En haar stoel moest ook tien keer worden aangeschoven. En dit elke dag. En dit begreep ik niet. Ik doe dit 1 keer of gewoon niet :P

En als ik dan dat laatje in haar zicht open deed nadat zij het 10 keer had gedaan moest ze dus weer opnieuw beginnen. En dat vond ik toen best grappig.

Nu denk ik dat het fucking kut is om zoiets te moeten doen voordat je dus 'klaar' bent.
Aww da's best naar. Al heb ik zelf ook wel een irritant persoon uit een groep verstoten terwijl ik eigenlijk wel wist dat hij zo deed omdat hij zich geen houding wist te geven. Maar hij was zo fucking irritant :(
pi_163815904
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 21:54 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Aww da's best naar. Al heb ik zelf ook wel een irritant persoon uit een groep verstoten terwijl ik eigenlijk wel wist dat hij zo deed omdat hij zich geen houding wist te geven. Maar hij was zo fucking irritant :(
Ja voor haar was het ook naar en het vreemde was dat ze nog steeds heel graag mijn vriendin wilde zijn maar ik niet van haar:P

Nja het zit in de mens :p
  zondag 17 juli 2016 @ 21:58:55 #62
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_163816011
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 21:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja voor haar was het ook naar en het vreemde was dat ze nog steeds heel graag mijn vriendin wilde zijn maar ik niet van haar:P

Nja het zit in de mens :p
Guess so, die gast wil inmiddels niets meer van me weten. Wat helemaal prima is wat mij betreft.
pi_163816356
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 21:58 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Guess so, die gast wil inmiddels niets meer van me weten. Wat helemaal prima is wat mij betreft.
Ja als je niet schuldig voelt is er weinig aan de hand denk ik :p Als ik onnodig onaardig ben geweest voel ik mij wel vaak schuldig en bied dan ook wel mijn excuses aan :p
  zondag 17 juli 2016 @ 22:11:10 #64
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_163816430
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 22:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja als je niet schuldig voelt is er weinig aan de hand denk ik :p Als ik onnodig onaardig ben geweest voel ik mij wel vaak schuldig en bied dan ook wel mijn excuses aan :p
Check, als ik gevoelshalve een grens over ga dan ga ik zelf ook wel een gesprek aan.

Heb ik bij die kerel ook wel gedaan though.
pi_163816474
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 22:11 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Check, als ik gevoelshalve een grens over ga dan ga ik zelf ook wel een gesprek aan.

Heb ik bij die kerel ook wel gedaan though.
Das dan wel stoer ja :)
  zondag 17 juli 2016 @ 22:16:13 #66
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_163816579
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 22:12 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Das dan wel stoer ja :)
Ben zelf jaren lang gepest, het halve dorp deed mee dus ik weet wat voor impact het kan hebben.

Vandaar dat ik mezelf voorgenomen heb om alleen een gore klootzak te zijn als het een geldige reden heeft.
pi_163816656
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 22:16 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ben zelf jaren lang gepest, het halve dorp deed mee dus ik weet wat voor impact het kan hebben.

Vandaar dat ik mezelf voorgenomen heb om alleen een gore klootzak te zijn als het een geldige reden heeft.
Oh? :{

Weet je ook waarom?
  zondag 17 juli 2016 @ 22:20:33 #68
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_163816691
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 22:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh? :{

Weet je ook waarom?
Makkelijk doelwit en afwijkende interesses.

Dat eerste is wat iedereen die gepest wordt overeen komt.
pi_163817233
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 22:20 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Mja das kut. Maar het is nu voorbij toch?
  zondag 17 juli 2016 @ 22:38:54 #70
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_163817298
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 22:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mja das kut. Maar het is nu voorbij toch?
Al jaren ja.
pi_163817674
quote:
14s.gif Op zondag 17 juli 2016 22:38 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Al jaren ja.
Gelukkig :)
pi_163819053
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 22:20 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Pesten voor afwijkende interesses, ja...
Gewoon bovenstaan. Als je gewoon je mannetje staat zullen ze wel minderen neem ik aan. En daarbij, pesters vinden altijd wel iets
Iemand wilde mij buitensluiten van een gesprek over vrouwen omdat ik op donkere meiden val. Ben er dus gewoon mooi bij blijven staan en mee staan lullen. Werd nog gezegd van ja jij hebt er toch geen verstand van. Ik dacht gewoon van ja, als je je druk maakt om zulke futiliteiten ben je gewoon sneu en daar sta ik dan gewoon boven.

Kijk en in dat geval weet ik niet waar het bij jou om draait, maar zo zie je maar dat mensen zich soms zelfs om kleine dingen bij een ander druk kunnen maken.
pi_163819342
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 23:33 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Gewoon bovenstaan. Als je gewoon je mannetje staat zullen ze wel minderen neem ik aan. En daarbij, pesters vinden altijd wel iets
Iemand wilde mij buitensluiten van een gesprek over vrouwen omdat ik op donkere meiden val. Ben er dus gewoon mooi bij blijven staan en mee staan lullen. Werd nog gezegd van ja jij hebt er toch geen verstand van. Ik dacht gewoon van ja, als je je druk maakt om zulke futiliteiten ben je gewoon sneu en daar sta ik dan gewoon boven.

Kijk en in dat geval weet ik niet waar het bij jou om draait, maar zo zie je maar dat mensen zich soms zelfs om kleine dingen bij een ander druk kunnen maken.
Wat?! _O-

Wat is dat nou weer voor onzin. Maar met dat soort mensen wil je toch ook niks te maken hebben?
  zondag 17 juli 2016 @ 23:51:05 #74
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_163819474
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 23:33 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

We hebben het over basisschool en middelbare schooltijd. In die periode was ik een paar jaar lang dagelijks de sjaak wat uitschelden en kleineren betreft.

Dit was voor een groot deel een gebrek aan weerbaarheid/mensen terecht wijzen wat het stand deed houden. Iets wat ik tegenwoordig wel wat betekent doorheb maar toendertijd had ik het concept van er boven staan nog niet helemaal door :P
pi_163819530
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 23:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat?! _O-

Wat is dat nou weer voor onzin. Maar met dat soort mensen wil je toch ook niks te maken hebben?
Ik had een vage kring op school kan ik wel zeggen. Sommige hadden ook wel een klein minderwaardigheidscomplexje _O- :')
Oh ja, wat me ook binnenschiet. Als er plaatjes van vrouwlijk schoon rondgingen kreeg ik ze ook niet altijd te zien, omdat ze blank waren en dat zou ik immers toch niet mooi vinden :')

[ Bericht 6% gewijzigd door Fatoeman op 18-07-2016 00:20:12 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')