Mensen zijn nare wezens.quote:Op zondag 17 juli 2016 18:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Volgens mij is pesten wel iets menselijks wat altijd zal voorkomen. En het stopt ook niet na school. Genoeg berichten van pesterijen op werk waarbij soms het slachtoffer thuis komt te zitten.
Het is een bizar iets.
De mate verschilt wel gi-gan-tisch!quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:29 schreef Zaebos het volgende:
Het is menselijk gedrag wat ieder mens in zich heeft, maar niet iets waar je trots op moet zijn.
Waarom?quote:Op zondag 17 juli 2016 17:53 schreef Yasmin23 het volgende:
Soms vond ik het wel eens leuk om hun routine te verzieken door het in de war te gooien.
Denk omdat ik toentertijd niet echt begreep dat ze dat ongewild deden? En vond het ook grappig om te zien. Maar was in 1e van de middelbare school. Als je er nu over nadenkt was het natuurlijk super kinderachtig gedrag en gemeen. Dat meisje wat het het ergst had was ook fucking onzeker en daar kwam ik dan weer langs om haar routine te verneuken.quote:
Misschien is wat ik nu ga zeggen een beetje soort van random, maar ik ben mijn frustraties (op onschuldige wijze) gaan lozen door te gaan gamen....net zolang totdat ik er goed in werd.quote:Op zondag 17 juli 2016 21:24 schreef Fatoeman het volgende:
Moet wel zeggen btw dat ik de laatste tijd niet meer de behoefte voel om iemand te kleineren. Maar ik ben sws bezig om mijn redelijk negatieve mindset om te buigen wat wel een beetje wilt lukken
Wel goed dat je dit ook bent gaan inzien en ook echt daarnaar handeltquote:Op zondag 17 juli 2016 21:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk omdat ik toentertijd niet echt begreep dat ze dat ongewild deden? Maar was in 1e van de middelbare school. Als je er nu over nadenkt was het natuurlijk super kinderachtig gedrag en gemeen. Dat meisje wat het het ergst had was ook fucking onzeker en daar kwam ik dan weer langs om haar routine te verneuken.
Mja gemeen was het wel een beetje ja.
Waarom vond je het ook grappig om te zien? (is een diepere vraag, maar wel 1 die ik interessant vind (en op zich los staat van jouw persoon)).quote:En vond het ook grappig om te zien.
Nou wij hadden daar in de klas laatjes onder de tafels en onze boeken lagen in een stapel op tafel. En dit meisje moest bv 10 keer dacht ik dat laatje open en dicht doen aan het einde van de dag. Net zoals met die die stapel boeken netjes zetten. Moest ook tien keer. En haar stoel moest ook tien keer worden aangeschoven. En dit elke dag. En dit begreep ik niet. Ik doe dit 1 keer of gewoon nietquote:Op zondag 17 juli 2016 21:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel goed dat je dit ook bent gaan inzien en ook echt daarnaar handelt.
Maar 1 ding blijft een beetje vaag voor mij:
[..]
Waarom vond je het ook grappig om te zien? (is een diepere vraag, maar wel 1 die ik interessant vind (en op zich los staat van jouw persoon)).
Aww da's best naar. Al heb ik zelf ook wel een irritant persoon uit een groep verstoten terwijl ik eigenlijk wel wist dat hij zo deed omdat hij zich geen houding wist te geven. Maar hij was zo fucking irritantquote:Op zondag 17 juli 2016 21:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou wij hadden daar in de klas laatjes onder de tafels en onze boeken lagen in een stapel op tafel. En dit meisje moest bv 10 keer dacht ik dat laatje open en dicht doen aan het einde van de dag. Net zoals met die die stapel boeken netjes zetten. Moest ook tien keer. En haar stoel moest ook tien keer worden aangeschoven. En dit elke dag. En dit begreep ik niet. Ik doe dit 1 keer of gewoon niet![]()
En als ik dan dat laatje in haar zicht open deed nadat zij het 10 keer had gedaan moest ze dus weer opnieuw beginnen. En dat vond ik toen best grappig.
Nu denk ik dat het fucking kut is om zoiets te moeten doen voordat je dus 'klaar' bent.
Ja voor haar was het ook naar en het vreemde was dat ze nog steeds heel graag mijn vriendin wilde zijn maar ik niet van haar:Pquote:Op zondag 17 juli 2016 21:54 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Aww da's best naar. Al heb ik zelf ook wel een irritant persoon uit een groep verstoten terwijl ik eigenlijk wel wist dat hij zo deed omdat hij zich geen houding wist te geven. Maar hij was zo fucking irritant
Guess so, die gast wil inmiddels niets meer van me weten. Wat helemaal prima is wat mij betreft.quote:Op zondag 17 juli 2016 21:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja voor haar was het ook naar en het vreemde was dat ze nog steeds heel graag mijn vriendin wilde zijn maar ik niet van haar:P
Nja het zit in de mens :p
Ja als je niet schuldig voelt is er weinig aan de hand denk ik :p Als ik onnodig onaardig ben geweest voel ik mij wel vaak schuldig en bied dan ook wel mijn excuses aan :pquote:Op zondag 17 juli 2016 21:58 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Guess so, die gast wil inmiddels niets meer van me weten. Wat helemaal prima is wat mij betreft.
Check, als ik gevoelshalve een grens over ga dan ga ik zelf ook wel een gesprek aan.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja als je niet schuldig voelt is er weinig aan de hand denk ik :p Als ik onnodig onaardig ben geweest voel ik mij wel vaak schuldig en bied dan ook wel mijn excuses aan :p
Das dan wel stoer jaquote:Op zondag 17 juli 2016 22:11 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Check, als ik gevoelshalve een grens over ga dan ga ik zelf ook wel een gesprek aan.
Heb ik bij die kerel ook wel gedaan though.
Ben zelf jaren lang gepest, het halve dorp deed mee dus ik weet wat voor impact het kan hebben.quote:
Oh?quote:Op zondag 17 juli 2016 22:16 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ben zelf jaren lang gepest, het halve dorp deed mee dus ik weet wat voor impact het kan hebben.
Vandaar dat ik mezelf voorgenomen heb om alleen een gore klootzak te zijn als het een geldige reden heeft.
Makkelijk doelwit en afwijkende interesses.quote:
Mja das kut. Maar het is nu voorbij toch?quote:Op zondag 17 juli 2016 22:20 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Makkelijk doelwit en afwijkende interesses.
Dat eerste is wat iedereen die gepest wordt overeen komt.
Al jaren ja.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mja das kut. Maar het is nu voorbij toch?
Pesten voor afwijkende interesses, ja...quote:Op zondag 17 juli 2016 22:20 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Makkelijk doelwit en afwijkende interesses.
Dat eerste is wat iedereen die gepest wordt overeen komt.
Wat?!quote:Op zondag 17 juli 2016 23:33 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Pesten voor afwijkende interesses, ja...
Gewoon bovenstaan. Als je gewoon je mannetje staat zullen ze wel minderen neem ik aan. En daarbij, pesters vinden altijd wel iets
Iemand wilde mij buitensluiten van een gesprek over vrouwen omdat ik op donkere meiden val. Ben er dus gewoon mooi bij blijven staan en mee staan lullen. Werd nog gezegd van ja jij hebt er toch geen verstand van. Ik dacht gewoon van ja, als je je druk maakt om zulke futiliteiten ben je gewoon sneu en daar sta ik dan gewoon boven.
Kijk en in dat geval weet ik niet waar het bij jou om draait, maar zo zie je maar dat mensen zich soms zelfs om kleine dingen bij een ander druk kunnen maken.
We hebben het over basisschool en middelbare schooltijd. In die periode was ik een paar jaar lang dagelijks de sjaak wat uitschelden en kleineren betreft.quote:Op zondag 17 juli 2016 23:33 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Pesten voor afwijkende interesses, ja...
Gewoon bovenstaan. Als je gewoon je mannetje staat zullen ze wel minderen neem ik aan. En daarbij, pesters vinden altijd wel iets
Iemand wilde mij buitensluiten van een gesprek over vrouwen omdat ik op donkere meiden val. Ben er dus gewoon mooi bij blijven staan en mee staan lullen. Werd nog gezegd van ja jij hebt er toch geen verstand van. Ik dacht gewoon van ja, als je je druk maakt om zulke futiliteiten ben je gewoon sneu en daar sta ik dan gewoon boven.
Kijk en in dat geval weet ik niet waar het bij jou om draait, maar zo zie je maar dat mensen zich soms zelfs om kleine dingen bij een ander druk kunnen maken.
Ik had een vage kring op school kan ik wel zeggen. Sommige hadden ook wel een klein minderwaardigheidscomplexjequote:Op zondag 17 juli 2016 23:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat?!![]()
Wat is dat nou weer voor onzin. Maar met dat soort mensen wil je toch ook niks te maken hebben?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |