En zo in de zomer is het helemaal mooi, lekker na de BBQ even schansspringen kijkenquote:Op zaterdag 16 juli 2016 18:58 schreef BrandX het volgende:
heerlijk!
Ik heb er de ballen verstand van maar vind het geweldig om te kijken tussen de bedrijven door
Was al een tijdje bekend dat Miran ermee zou stoppen. Maar ik ben benieuwd naar hoe Sedlak het gaat doen.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:31 schreef heywoodu het volgende:
Miran Tepes stopt als stoplichtman bij de mannen
Borek Sedlak neemt het over, 35-jarige Tsjechische ex-schansspringer.
http://www.skispringen.co(...)ran-tepes-hoert.html
quote:Op woensdag 2 november 2016 10:05 schreef heywoodu het volgende:
Kut, kut en nog eens kut, het seizoen is nog niet eens begonnen en voor Robert Kranjec is het door een gescheurde kruisband al voorbij
http://www.skispringen.co(...)jec-schwer-verletzt/
Zoquote:Op donderdag 17 november 2016 11:11 schreef heywoodu het volgende:
In Engelberg gaan we een wereldpremiere zien: een verlicht aanloopspoor![]()
Rood, groen en als de springer naar beneden gaat wordt 'ie gevolgd door het witte licht
quote:Op donderdag 24 november 2016 17:53 schreef showtimer het volgende:
https://www.instagram.com/p/BNKNXYtB7q_/
quote:Op donderdag 24 november 2016 17:53 schreef showtimer het volgende:
https://www.instagram.com/p/BNKNXYtB7q_/
zonder Kranjecquote:Op donderdag 24 november 2016 18:16 schreef heywoodu het volgende:
We zijn overigens bezig met de kwalificatie nu
4e en 7e in de trainingen, maar hij is prequalified dus geen idee of hij zo gaat springenquote:Op donderdag 24 november 2016 18:21 schreef komrad het volgende:
[..]
zonder Kranjec
Doet je Japanse held mee ?
Hoe gaat het eigenlijk met Cene?quote:Op donderdag 24 november 2016 18:53 schreef heywoodu het volgende:
Domen Prevc zit er ook weer goed bij. Blijft bizar dat hij vorig jaar al 14e werd in de World Cup, toen hij net 16 jaar was
Geen idee, maar die heeft de doorbraak inderdaad nog niet echt kunnen makenquote:Op donderdag 24 november 2016 19:08 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met Cene?
ik val er halverwege in, hoe is het met jouw favorit?quote:Op vrijdag 25 november 2016 17:53 schreef heywoodu het volgende:
Prevc-familie is in topvorm
De eerste ronde in Kuusamo zit erop, met verrassing weinig onderbrekingen (geen volgens mij zelfs), en Pero gaat weer aan de leiding
Freund vooralsnog tweede, vlak voor Fettner en Domen Prevc.
nu zijn we wel echt begonnen met het winterseizoen hequote:
Zekerquote:Op vrijdag 25 november 2016 18:49 schreef komrad het volgende:
[..]
nu zijn we wel echt begonnen met het winterseizoen he
Het gaat nog niet zo best neequote:Op zaterdag 10 december 2016 16:56 schreef komrad het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand met Noriaki![]()
Jammer dat hij gisteren niet afgestraft werd voor die waardeloze sprong.quote:Op vrijdag 30 december 2016 17:38 schreef heywoodu het volgende:
Fannemel schopt Kasai eruit![]()
![]()
![]()
![]()
Kuttournee
jaquote:Op vrijdag 30 december 2016 17:38 schreef heywoodu het volgende:
Fannemel schopt Kasai eruit![]()
![]()
![]()
![]()
Kuttournee
Matig gesprongenquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:41 schreef komrad het volgende:
Oostenrijk boven
Wat is er met Domen gebeurd?
Pieken op het WKquote:Op zaterdag 31 december 2016 14:48 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Gaat nog niet echt lekker dit jaar.
wordt toch wel tijd dat hij zijn timing gaat vinden want Kasai in het achterveld kan nietquote:
Ach joh, hij heeft al drie-vier keer zo'n periode gehad waarna hij weer terug kwam, bijna sterker dan ooit, komt goedquote:Op zaterdag 31 december 2016 14:50 schreef komrad het volgende:
[..]
wordt toch wel tijd dat hij zijn timing gaat vinden want Kasai in het achterveld kan niet
Hopen dat dat niet gelijk met biatlon valt, dan ga ik daar tickets voor kopen en ga ik hem zo hard naar het goud schreeuwenquote:Op zaterdag 31 december 2016 14:50 schreef zorro28 het volgende:
[..]
De OSDuurt nog wel even, maar toch.
Ook gelijk even een interview regelen danquote:Op zaterdag 31 december 2016 14:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hopen dat dat niet gelijk met biatlon valt, dan ga ik daar tickets voor kopen en ga ik hem zo hard naar het goud schreeuwen
Dat wordt moeilijkerquote:Op zaterdag 31 december 2016 14:54 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ook gelijk even een interview regelen dan
ben best jaloers, OWS is ontzettend coolquote:Op zaterdag 31 december 2016 14:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hopen dat dat niet gelijk met biatlon valt, dan ga ik daar tickets voor kopen en ga ik hem zo hard naar het goud schreeuwen
Apartquote:Op zaterdag 31 december 2016 14:57 schreef showtimer het volgende:
Wat is er met Muranka dan? Die weigert een controle op zijn pak ofzo?
ICR 441 : REFUSAL OF THE EQUIPMENT CONTROLquote:Op zaterdag 31 december 2016 15:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Apart
"Refuse control" staat ook nergens in de ICR.
http://www.fis-ski.com/mm(...)16_clean_English.pdf
Oh, ik had ook wel kunnen Ctrl + F'en op "refusal" ipv "refuse" ja.quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:25 schreef showtimer het volgende:
[..]
ICR 441 : REFUSAL OF THE EQUIPMENT CONTROL
Vaag ja, testdummy?
Die deed dit ooit? Fantastischquote:
ja jarenlang Dan had je eerst Joop van Zijl bij het nieuwjaarsconcert uit Wenen en Evert ten Napel bij het schansspringen. Deze Ayolt Kloosterboer doet het pas een paar jaarquote:
Het is nooit op de NOS behalve op Nieuwjaarsdag, dan kijk ik daar de eerste ronde evenquote:Op zondag 1 januari 2017 14:18 schreef komrad het volgende:
Peter van Hal bij Eurosport, die weet tenminste waar hij het over heeft.
Vorig jaarquote:Op zondag 1 januari 2017 14:18 schreef komrad het volgende:
Peter van Hal bij Eurosport, die weet tenminste waar hij het over heeft.
@heywoodu, wanneer was Peter hier voor het laatst?
dan is het weer tijd voor Peter om hier langs te komenquote:Op zondag 1 januari 2017 14:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vorig jaar
SPT / Schansspringen #10 WK Skivliegen 2016
Pre-olympisch seizoen, Road to Pyeongchang en allesquote:Op zondag 1 januari 2017 14:36 schreef komrad het volgende:
Weet iemand waarom er olympische ringen in beeld staan bij Eurosport ?
https://mediamagazine.nl/(...)the-olympics-europa/quote:Op zondag 1 januari 2017 14:36 schreef komrad het volgende:
Weet iemand waarom er olympische ringen in beeld staan bij Eurosport ?
quote:Op zondag 1 januari 2017 14:38 schreef borisz het volgende:
[..]
https://mediamagazine.nl/(...)the-olympics-europa/
Walgelijk slecht stukje tekst weer.quote:Millions of Journeys, One Destination is voorafgaand aan het legendarische ‘Vierschansentoernooi’, de FIS World Cup-schansspringwedstrijd dat in Duitsland plaatsvindt, te zien.
Ik vond die maand ook al opmerkelijk jaquote:Op zondag 1 januari 2017 14:50 schreef heywoodu het volgende:
"Domen Prevc, in een maand tijd van noboddie tot topfavoriet"
Domen was vorig seizoen al duidelijk een van de grootste talenten ter wereld met regelmatige topklasseringen
Zal wel gewoon kunstsneeuw zijn, met wat sneeuw wat ze bewaard hebben of ietsquote:Op zondag 1 januari 2017 16:04 schreef Nattekat het volgende:
Wat hadden ze eigenlijk op die baan gespoten? Is geen echt sneeuw aan de omgeving te zien
Sneeuw van de vorige winter?quote:Op zondag 1 januari 2017 16:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zal wel gewoon kunstsneeuw zijn, met wat sneeuw wat ze bewaard hebben of iets
je hebt het zeker elk jaar op 1 januari in de agenda staanquote:Op zondag 1 januari 2017 16:14 schreef petervanhal het volgende:
Koekoek !!!
Het lijkt wel of ik het voel wanneer jullie over mij " lopuh tu lulluh "
quote:Op donderdag 5 januari 2017 17:50 schreef heywoodu het volgende:
Jaaaaa Nori kan het nog![]()
Bijna schansrecord
Nou ja, kenners wisten natuurlijk al dat hij het nog kon
10quote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:21 schreef heywoodu het volgende:
Hoeveel moeten er nog tot de beslissing? Stroom is weer uitgevallen hier en streamen lijkt me uit het buitenland geen handig idee.
hij is sowieso deze 4 schansen zo'n beetje per sprong meer in vormquote:Op vrijdag 6 januari 2017 15:44 schreef komrad het volgende:
bijna een schansrecord voor Kasai![]()
Hij komt in vorm voor het WK
nu net: Janda 132m rang 7 nuquote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:24 schreef heywoodu het volgende:
Nou, dat gaat hem niet worden dus![]()
Dan dit topic maar F5'en
quote:
Genieten van de ontknoping dan maarquote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh mooi!nou dan hoef ik niet meer te typen
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Genieten van de ontknoping dan maar
Dat is allemaal photoshop!quote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:32 schreef BrandX het volgende:
trouwens wel heel tof dat deze laatste van de 4 schansen omringt is door echt sneeuw, geeft toch ff een stuk meer sfeer
Wel jammer voor de toeschouwers. Op de terugweg richting het dorp loop je over een groot weiland en in de sneeuw zie je de (vele) hopen koeienstront daaronder niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:32 schreef BrandX het volgende:
trouwens wel heel tof dat deze laatste van de 4 schansen omringt is door echt sneeuw, geeft toch ff een stuk meer sfeer
quote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel jammer voor de toeschouwers. Op de terugweg richting het dorp loop je over een groot weiland en in de sneeuw zie je de (vele) hopen koeienstront daaronder niet.
Mwah, juist daar ben ik wat minder benieuwd naar vandaagquote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:36 schreef BrandX het volgende:
nog een paar springers, best spannend voor de dagzege
dat heel even dat hij ook nog een beroerde val zou makenquote:
toernooizege is nu al voor Stoch.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:39 schreef BrandX het volgende:
wat een misser! Wat zal die ziek van zichzelf zijn nu.
nu wordt het wel heel erg interessant idd voor de toernooizege én de dagzege!
Geld?quote:
Ik zie nog geen wereldtitel skivliegenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 18:46 schreef showtimer het volgende:
Palmares van Stoch is mooi compleet nu
ik zou toch een lichte voorkeur voor de tournee hebbenquote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zie nog geen wereldtitel skivliegen
Uiteraard, maar het ging om het compleet maken van je palmaresquote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:04 schreef komrad het volgende:
[..]
ik zou toch een lichte voorkeur voor de tournee hebben
Detail.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zie nog geen wereldtitel skivliegen
weet ik tochquote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uiteraard, maar het ging om het compleet maken van je palmares
Tweede op 6 punten of derde op 60 punten maakt toch ook niet zoveel uit?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:08 schreef komrad het volgende:
[..]
Wat gaat Tande een slechte week tegemoet trouwens
Maar op zo'n manier niet winnen wel natuurlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:09 schreef showtimer het volgende:
[..]
Tweede op 6 punten of derde op 60 punten maakt toch ook niet zoveel uit?
Mwah, achteraf kun je dat niet echt stellen vind ik. Stoch is de verdiende winnaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar op zo'n manier niet winnen wel natuurlijk
Met een sprong zoals hij die al tig keer liet zien dit seizoen had hij best kunnen winnen.
Dat vind ik ook, maar ik kan me toch prima voorstellen dat Tande hier flink van baalt en dat nog wel even blijft doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 19:15 schreef showtimer het volgende:
[..]
Mwah, achteraf kun je dat niet echt stellen vind ik. Stoch is de verdiende winnaar.
goede tipquote:Op zaterdag 4 februari 2017 16:07 schreef heywoodu het volgende:
Skivliegen op de nieuwe schans in Oberstdorf is net begonnen
200 meterquote:Op zaterdag 4 februari 2017 16:21 schreef komrad het volgende:
[..]
goede tip
wat is het calculatiepunt van deze schans?
precies op tijd voor Kasai
221.5m, want dat sprong P Prevc gisteren in de kwalificatie die hij won en dat was de eerste officiėle wedstrijd daarquote:
Komt P Prevc er door heen voor dit jaar?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 16:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
221.5m, want dat sprong P Prevc gisteren in de kwalificatie die hij won en dat was de eerste officiėle wedstrijd daar
Het gaat langzaam iets beter, vandaag zou een mooie kans zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 16:27 schreef komrad het volgende:
[..]
Komt P Prevc er door heen voor dit jaar?
Waarom zou ik dat hier niet willen?quote:
de gate gaat naar benedenquote:Op zaterdag 4 februari 2017 16:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat hier niet willen?
Die is voor de 128e keer teruggekeerd jaquote:Op zaterdag 4 februari 2017 16:51 schreef Grobbel het volgende:
Ik zap ook even langs toen de tussenstand in beeld verscheen. Janne Ahonen, wat?
twitter:pawelbae twitterde op zondag 05-02-2017 om 14:56:07Tak wygladal upadek Gregora Schlierenzauera :/#Schlierenzauer #Oberstdorf #skiflying #skijumpingfamily #skijumping https://t.co/Blr1sKz6nS reageer retweet
Die moest al lang aan jaquote:Op zondag 5 februari 2017 15:45 schreef Rewimo het volgende:
Wat zonde van Schlieri, hij was net op de weg terug
Ik begrijp dat de tv aanmoet trouwens
Mijn tvgids gaf 15.50 uur aanquote:
Staat er in die gids van je ook een voorbeschouwing over wat Jens Weissflog en Dieter Thoma straks op de Spelen in Lillehammer kunnen gaan doen?quote:
Vast welquote:Op zondag 5 februari 2017 16:16 schreef heywoodu het volgende:
Staat er in die gids van je ook een voorbeschouwing over wat Jens Weissflog en Dieter Thoma straks op de Spelen in Lillehammer kunnen gaan doen?
Gelukkig maarquote:Op zondag 5 februari 2017 16:18 schreef heywoodu het volgende:
Flinke kneuzingen voor Schlierenzauer, maar niks ernstigs verder
quote:Op zondag 5 februari 2017 16:36 schreef Rewimo het volgende:
ARD zendt onderwijl short track uit met de Nederlander Sinkje Neet. Pardon?
quote:
Ik gun het haar wel, het begint een beetje zielig te worden.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 17:18 schreef heywoodu het volgende:
Top-7 binnen tien punten (nou ja, 10.2), dat is ook wel eens anders geweest. Altijd mooi als Takanashi een beetje choket op grote toernooien
Kom op, Takanashi die hier wéér faalt en naast goud grijpt, daar is toch echt niks positiefs aanquote:Op vrijdag 24 februari 2017 21:55 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Na twee vierde plaatsen valt dit reuze mee.
Vogt daarentegen is echt een uniek fenomeen. Ik snap er helemaal niets van, hoe kan dit nou weer?quote:Op vrijdag 24 februari 2017 22:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kom op, Takanashi die hier wéér faalt en naast goud grijpt, daar is toch echt niks positiefs aan![]()
Oh jaquote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:14 schreef Columbiafan het volgende:
Niemand die dit volgt?Spannende wedstrijd zeg.
Kraft is mentaal trouwens erg sterk, indrukwekkende atleet.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:18 schreef heywoodu het volgende:
Tande is ook zo'n mentaal wrak he, nog erger dan Takanashi.
Absoluutquote:Op zaterdag 25 februari 2017 17:20 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Kraft is mentaal trouwens erg sterk, indrukwekkende atleet.
Favoriet gewoon denk ikquote:Op donderdag 2 maart 2017 19:08 schreef Columbiafan het volgende:
Polen grote kanshebber voor goud zondag zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |