Ik heb ook de Touch Lux 2. Prima apparaat. Zit alles in wat je maar nodig hebt; touch screen, wifi, licht, werkt maandenlang op opgeladen accu, kan tot 32gb sd kaart aan, etc.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 18:26 schreef Coritchando het volgende:
Heb al jaren een Pocketboom Touch Lux 2, heerlijk apparaat. De opvolger (Lux 3) kost rond de 110 euro. Niet duur, kwaliteit en mooi.
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 13:20 schreef 2thmx het volgende:
.................Iemand tips voor een redelijk e-reader?.............wanneer de prijs maar laag is .....
Goedkoop en nieuw, dan kom je al gauw bij Kindle uit.quote:
Precies. Er is gewoon niks goedkopers te krijgen (behalve goedkope Chinese rotzooi), Amazon sponsort die Kindles gewoon zwaar, omdat ze er van uitgaan dat je hun spul koopt.quote:Op maandag 18 juli 2016 09:50 schreef elinx het volgende:
Goedkoop en nieuw, dan kom je al gauw bij Kindle uit.
En dan nog zou ik even wat meer uitgeven voor een Paperwhite.quote:Op maandag 18 juli 2016 09:50 schreef elinx het volgende:
[..]
[..]
Goedkoop en nieuw, dan kom je al gauw bij Kindle uit.
quote:Op dinsdag 19 juli 2016 09:47 schreef Aaargh! het volgende:
................ even wat meer uitgeven voor een Paperwhite.
Dat hangt er vanaf wat de definitie is voor " wanneer de prijs maar laag is "quote:
Kindle vanwege de Amazon Kindle store uiteraard. Een e-reader is alleen maar zinvol als je er content voor kan krijgen, en Amazon heeft op dit moment gewoon het meest uitgebreide aanbod.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:30 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Aangezien de concurrentie niet aanmerkelijk goedkoper is dan kobo of kindle ben ik zelf geneigd voor één van die twee te gaan.
Maar waarom kobo of waarom kindle?
Met een bibliotheekpas kom je in Nederland ook een heel eind hoor. Je hebt niet per sé Amazon nodig.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:06 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Kindle vanwege de Amazon Kindle store uiteraard. Een e-reader is alleen maar zinvol als je er content voor kan krijgen, en Amazon heeft op dit moment gewoon het meest uitgebreide aanbod.
Bibliotheken hebben over het algemeen een extreem schrale selectie (e)boeken en vrijwel alleen maar Nederlandstalig.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:07 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Met een bibliotheekpas kom je in Nederland ook een heel eind hoor. Je hebt niet per sé Amazon nodig.
er is maar 1 bibliotheek voor ebooks, en het aanbod is zeker niet slecht.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:08 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Bibliotheken hebben over het algemeen een extreem schrale selectie (e)boeken en vrijwel alleen maar Nederlandstalig.
De website van de bibliotheek hier beweerd 'duizenden' eBooks. Da's niet heel veel.quote:Op dinsdag 19 juli 2016 14:14 schreef Manke het volgende:
[..]
er is maar 1 bibliotheek voor ebooks, en het aanbod is zeker niet slecht.
Dat hoeven wij ook niet. Dat is weggelegd voor de topicstarter, 2thmxquote:Op dinsdag 19 juli 2016 13:30 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
We gaan er zo niet uit komen volgens mij...........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |