Wiskunde is geen wetenschap?quote:Op maandag 18 juli 2016 23:24 schreef Klopkoek het volgende:
Ionica Smeets is met alle respect natuurlijk geen wetenschapper.
Prof. dr. Ionica Smeets inmiddels. Alhoewel je kunt twisten over het thema van haar leerstoel lijkt ze me toch wel een wetenschapper.quote:Op maandag 18 juli 2016 23:24 schreef Klopkoek het volgende:
Ionica Smeets is met alle respect natuurlijk geen wetenschapper. Dat is als Frans Bauer tussen een groep van musici.
Meestal worden de softe wetenschappen (economie, sociologie, etc) geen wetenschappen genoemd. Dit is weer eens andere koekquote:
Klopkoek.quote:Op donderdag 21 juli 2016 20:38 schreef Postbus100 het volgende:
Meestal worden de softe wetenschappen (economie, sociologie, etc) geen wetenschappen genoemd. Dit is weer eens andere koek
Als dat al zo zou zijn?quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:06 schreef Klopkoek het volgende:
Ja leuk, maar ik herinner me de Zomergast aflevering waar ze uitlegde waarom ze journalist is geworden en geen wetenschapper. Of heb ik dat nu mis? Ze zei dat ze met haar competenties een goede journalist kan zijn, maar waarschijnlijk een middelmatige wetenschapper.
Ze is gepromoveerd in de wiskunde en niet op het lesgebied waar ze nu die leerstoel heeft.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:54 schreef Klopkoek het volgende:
Dat je gepromoveerd bent maakt je nog niet direct een wetenschapper he? Kijk ook naar de strekking van de leerstoel. Dat is geen diskwalificatie van de capaciteiten trouwens.
Bedankt voor de reminder!quote:
Wie?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 21:31 schreef Slobeend het volgende:
Deze man was altijd op tv ten tijde van de Mexicaanse Griep.
Oh. Ik kijk met wat vertraging. Vind het leuk om te zien en horen.quote:
erg leuk! Jammer dat we een week moeten wachten nuquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 22:30 schreef Postbus100 het volgende:
Ik ben er wederom in bevestigd: ik heb niet zoveel met de wetenschap (ben universitair opgeleid, met een sociale wetenschap en filosofie)... Veel te droog en abstract voor mij. Geef mij maar ondernemers.
is niet nodig, heb al gekekenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:44 schreef golfer het volgende:
Als jullie de kans hebben: terugkijken!
Goede aflevering inderdaad.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:43 schreef golfer het volgende:
Afgelopen uitzendingen waren ook wel weer de moeite waard.
Die van afgelopen vrijdag ging vooral over bedrog en fraude en concurrentie.
En over plagiaat en diefstal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |