Offe.. totaal onbekend bij het grote publiek?
quote:Och, ik denk dat het kapotgedraaide culthitje Get 'em outta here ze wel enigszins wat bekendheid opgeleverd heeft... Heb dat singletje volgens mij zelfs nog ergens liggen. Ken hun werk verder overigens niet echt.
Op zaterdag 30 november 2002 19:05 schreef TrenTs het volgende:Offe.. totaal onbekend bij het grote publiek?
*handig die "who's online lijst" he rens, ik weet je altijd te vinden!
quote:same here
Op zaterdag 30 november 2002 19:11 schreef Grobbel het volgende:Och, ik denk dat het kapotgedraaide culthitje Get 'em outta here ze wel enigszins wat bekendheid opgeleverd heeft...
[..]
Ken hun werk verder overigens niet echt.
kewle clip zat daar ook bij, met die grote opblaas-aap en die rare parade die op een soort cia-achtervolging uitmondt
quote:Tsja, dan begint bekend worden meteen iets heel negatiefs te worden
Op zondag 1 december 2002 12:39 schreef TrenTs het volgende:
Zonde dat het niet echt bekend is gezien de reacties.Misschien moeten ze maar een duetje met Marco Prostato gaan doen om bekender te worden?
Ik heb een paar nummers van ze, maar het is voornamelijk gewoon een standaar punk-coverbandje als ik het zo hoor. Get 'em outta here is wel een goed plaatje, maar de rest luister ik echt nooit meer. Ze maken aardige muziek, maar de hele dag ernaar luisteren zie ik niet zitten.
Als ik moet kiezen tussen die chipsetende zanger en Sprung Monkey kies ik toch maar wel Sprung Monkey
[Dit bericht is gewijzigd door Sinterklaas op 01-12-2002 20:37]
Dit is nu niet direct één van mijn favoriete groepen, maar ze zijn nogal positief ingesteld en dat is een verfrissend in tegenstelling tot die eindeloze reeks depri/kwade groepjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |