abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 november 2002 @ 19:05:46 #1
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_7076414
Wie kent ze hier? Een erg goeie post-grunge band met punk revival-invloeden (boeiennnnnnnnnd voor de leek )
Het is iig een band met een errug lekkere sound. Cd's:
1995: Swirl
1998: Mr. Funny Face
2001: Get A Taste

Offe.. totaal onbekend bij het grote publiek?

Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  zaterdag 30 november 2002 @ 19:11:43 #2
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_7076521
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 19:05 schreef TrenTs het volgende:

Offe.. totaal onbekend bij het grote publiek?

Och, ik denk dat het kapotgedraaide culthitje Get 'em outta here ze wel enigszins wat bekendheid opgeleverd heeft... Heb dat singletje volgens mij zelfs nog ergens liggen. Ken hun werk verder overigens niet echt.
pi_7076726
je moet me nog maar es wat doorsturen van die sprung monkey!

*handig die "who's online lijst" he rens, ik weet je altijd te vinden!

pi_7077511
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 19:11 schreef Grobbel het volgende:

Och, ik denk dat het kapotgedraaide culthitje Get 'em outta here ze wel enigszins wat bekendheid opgeleverd heeft...
[..]
Ken hun werk verder overigens niet echt.

same here

kewle clip zat daar ook bij, met die grote opblaas-aap en die rare parade die op een soort cia-achtervolging uitmondt

"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
  zondag 1 december 2002 @ 12:39:44 #5
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_7084181
Zonde dat het niet echt bekend is gezien de reacties. Misschien moeten ze maar een duetje met Marco Prostato gaan doen om bekender te worden?
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_7084460
ik heb de cd get a taste maar ik heb het nooit op tv of radio gehoord ofzo... tis el goede muziek maar het ordt snel saai mijn doet het niet
pi_7090568
quote:
Op zondag 1 december 2002 12:39 schreef TrenTs het volgende:
Zonde dat het niet echt bekend is gezien de reacties. Misschien moeten ze maar een duetje met Marco Prostato gaan doen om bekender te worden?
Tsja, dan begint bekend worden meteen iets heel negatiefs te worden

Ik heb een paar nummers van ze, maar het is voornamelijk gewoon een standaar punk-coverbandje als ik het zo hoor. Get 'em outta here is wel een goed plaatje, maar de rest luister ik echt nooit meer. Ze maken aardige muziek, maar de hele dag ernaar luisteren zie ik niet zitten.

Als ik moet kiezen tussen die chipsetende zanger en Sprung Monkey kies ik toch maar wel Sprung Monkey

[Dit bericht is gewijzigd door Sinterklaas op 01-12-2002 20:37]

vrijdag 13 februari 2004 @ 10:02:29 #8
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_17139232
*bump*

Dit is nu niet direct één van mijn favoriete groepen, maar ze zijn nogal positief ingesteld en dat is een verfrissend in tegenstelling tot die eindeloze reeks depri/kwade groepjes.

The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_17144656
Get 'em outta here was geinig. Leuk vrolijk rockliedje. Daarop meteen album gekocht, maar dat was een stuk minder. Ze zullen de geschiedenis wel ingaan als een net-niet bandje...
Trois Pistoles
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')