Als ik dan een pils bij je kom drinkenquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:25 schreef KoningPils het volgende:
Hallo Alex,
Verkoop je kontje achter het centraal station.
Ty man ga zometeen kijken <3quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:23 schreef jatochneetoch het volgende:
35¤ gedoneerd. Altijd fijn een student met zijn toekomst te helpen.
Neequote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:26 schreef AlexVenlo het volgende:
[..]
Als ik dan een pils bij je kom drinken
Het is in deze tijd in de pc wereld redelijk duur geworden maar het is het wel waard als je heel lang vooruit wilquote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:28 schreef gogosweden het volgende:
tweeduizendvijfhonderdeuro
jezuskenker man
4 cores, 3.10 ghz en wat render jij dan ? Doe jij zware renders met veel effecten of doe jij lichten?quote:
Nou alweer nee,quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:37 schreef RPG het volgende:
Omdat je wilt dat andere er voor betalen is het de grootste onzin wat voor pc je wilt. Je kan makkelijk met een nieuw moederbord, wat geheugen en een nieuwe videokaart vooruit
Welkom in de grote mensen wereld waar je voor je eigen shit moet werken als je luxe wilt.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:40 schreef AlexVenlo het volgende:
[..]
Nou alweer nee,
Ik heb zelf ook al een deel betaald en werk ook zoals ik al zei.
Dus een nieuw moederbord, videokaart, beeldscherm en geheugen... Wat mis ik nog? een case en de voeding... bijna hoor
Mvg, Alex
Ligt eraan wat je wil doen, heb jij toevallig enige ervaring van computers?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:45 schreef RPG het volgende:
Jij wilt gewoon veel meer dan nodig is voor een simpele ict opleiding. Want weet 100% zeker dat je geen pc van 3300$ nodig hebt voor die opleiding. En als je toch al 3 banen had had je gewoon moeten sparen zodat je het kon kopen. Zoals de rest van de wereld het ook moet doen.
Ja kan als ik geld heb voor games wat vast niet gaat gebeuren want ik ben redelijk lang bezig met editen en dan ben ik kapot als ik klaar ben. Wel leuk ideequote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
TS wil ook nog lekker gamen tijdens het renderen denk ik
Jij verwacht dat mensen je een gratis pc gaan geven. En niet een pc waar je minimaal je opleiding kan doen maar gewoon een pc van 3300$. Dat is dus verreweg overbodig. En je kan het proberen goed te praten maar je wilt veel meer dan je daadwerkelijk nodig hebt om te kunnen renderen zonder er zelf voor te moeten betalen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:47 schreef AlexVenlo het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je wil doen, heb jij toevallig enige ervaring van computers?
Processor is overclockbaar, en nu?quote:Op vrijdag 15 juli 2016 00:58 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
Hahahah die is lekker.
Overclockbare processor, duur moederbord, dure waterkoeling, 1TB ssd, gtx 1080!! (WTF??)
Dure case, dure voeding, en een paar dure ventilators erbij voor de moeite natuurlijk.
Dan nog eens 3 schermen, en een dure koptelefoon.
Dat heb jij allemaal nodig voor school? Bijzonder. Heel erg bijzonder.
Die pc kan 50% goedkoper met dezelfde specificaties als ik mijn best doe.
Jou school heeft je verteld dat je 3 schermen moest hebben? Right![]()
Kan iemand misschien mijn belachelijke droompc betalen?
Dan kan ik hem eventueel misschien ook nog eens gebruiken voor mijn studie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |