Het is een false flag van Erdogan om zijn positie te verstevigen en zijn rivalen in kwaad daglicht te zetten.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik volg het nieuws niet meer zo. Maar was het Turkse leger niet veel groter dan die 5000? Of hoeveel mensen het ook warenEn volgens mij sowieso ook te veel anti coup mensen.
Het was een klein gedeelte van het leger.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik volg het nieuws niet meer zo. Maar was het Turkse leger niet veel groter dan die 5000? Of hoeveel mensen het ook warenEn volgens mij sowieso ook te veel anti coup mensen.
Neuquote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een false flag van Erdogan om zijn positie te verstevigen en zijn rivalen in kwaad daglicht te zetten.
Nichtje van Serena is er in gg. Ik vind haar nog niet zo irritant eigelijk. Meer die baas van haar en Nate, Diana.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tsja. Of Erdogan er wel of niet mee te maken heeft, hij kan wel zijn positie verstevigen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een false flag van Erdogan om zijn positie te verstevigen en zijn rivalen in kwaad daglicht te zetten.
Dat bedoelde ik eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het was een klein gedeelte van het leger.
Oh god Diana. Zij was ook niet fantastischquote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Nichtje van Serena is er in gg. Ik vind haar nog niet zo irritant eigelijk. Meer die baas van haar en Nate, Diana.
Jaa klopt. Ik kijk echt te veel op een dag, maar ja, niet voor niets vakantie.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tsja. Of Erdogan er wel of niet mee te maken heeft, hij kan wel zijn positie verstevigen.
[..]
Dat bedoelde ik eigenlijk.
[..]
Oh god Diana. Zij was ook niet fantastisch. Die nicht bedoel je die Ivy mee toch?
Ik had toch al gespoilt wie GG is?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 21:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaa klopt. Ik kijk echt te veel op een dag, maar ja, niet voor niets vakantie.
Ja maar dat geloofde ik niet en toen had ik per ongeluk een artikel gelezen waar het ook in stond dus nogal kutquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik had toch al gespoilt wie GG is?
Ik zou uitgaan vanavond.quote:
ik heb volgende week elke avond wat te doen, maar dit weekend dus helemaal niksquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou uitgaan vanavond.
Maar ik heb dus echt helemaal geen zin
dan ga je toch nietquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb zo weinig zin dat ik er echt woede van binnen over heb
Hm ohquote:
ja anders had ik weer nieuwe moeten kopen in 2 wekenquote:
oh is die net nieuwquote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja anders had ik weer nieuwe moeten kopen in 2 weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |