ligt eraan hoe laat je naar huis gaat.quote:
Heyyy ksquote:
Ja, prima.quote:
Wel goed. Had rond zes uur even geslapen en daarna voel ik me altijd zo beroerdquote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, prima.
Lig lekker beetje uit te buiken na heerlijk eten en een dagje markt.
En met jou?
Nee, voel me dan altijd erg rozig en uitgerust.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Wel goed. Had rond zes uur even geslapen en daarna voel ik me altijd zo beroerdHeb jij dat niet als je overdag slaapt?
Oh had ik dat maar. Volgens mij word ik elke keer midden in een cyclus wakkerquote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, voel me dan altijd erg rozig en uitgerust.
Ik heb dat ook altijd. Echt vreselijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Wel goed. Had rond zes uur even geslapen en daarna voel ik me altijd zo beroerdHeb jij dat niet als je overdag slaapt?
Ja, dan heb ik er spijt van dat ik ben gaan slapenquote:
Hmm, dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh had ik dat maar. Volgens mij word ik elke keer midden in een cyclus wakkerNog leuke dingen op de markt gehaald of alleen eten?
Nee ik word dan altijd wakker van iets, erg irritant.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, dat zou kunnen.
Heb je dan een wekker gezet, of werd je wakker van iets?
Ik geloof alleen eten. Aardappeltjes, spinazie, perziken, tomaten, Parmezaanse kaas en pesto. Overal even hapje proeven, erg leuk.
Ik vind het te leuk om de hele markt over te lopen. Liefst 2 keer.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 19:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik word dan altijd wakker van iets, erg irritant.
Lekker hoor, ik loop altijd alleen naar mijn standaard kraampje voor groente en fruit en soms een portie kibbeling
Ik word altijd een beetje gek van die mensen die dan zo langzaam lopen en in de weg staan. Als ik met iemand ben vind ik het wel leuk om dat te doen ja. Zeker in het buitenlandquote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het te leuk om de hele markt over te lopen. Liefst 2 keer.
Alleen het visgedeelte sla ik over.
Waren dat geen Erdogan supporters?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:24 schreef supersof het volgende:
Vannacht om half vier drie jongens voor mijn huis die pokemon go aan het spelen waren en aan het schreeuwen waren. Fucking irritant
Nee niet echtquote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waren dat geen Erdogan supporters?
Matige climax wel.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 20:27 schreef JimmyDean het volgende:
Hele nacht opgebleven gisteren om de Turkse coup te volgen. Heerlijk, beter dan een film.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |