jaquote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
is dat wat ja
kan niet wachten op nieuwe voetbalseizoen
Nog ruzie gemaakt?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:34 schreef Tjacka het volgende:
jr ik was donderdag uit in het gooi
het was echt verschrikkelijk
kakkers en Marokkanen bij elkaar wow #teerg
ik maak nooit ruziequote:
het is GGMM zijn lievelingsseriequote:
Meisjes houden wel van geplaagd worden tochquote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik maak nooit ruzie
had wel van een chick haar pet afgepakt
ze was een beetje boos
dit helpt echt niet neequote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
het is GGMM zijn lievelingsserie
ja ik weet het, het helpt allemaal niet mee om je te overtuigen.
zeg dat je geen tijd hebtquote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb afgesproken met een vriendin maar heb er nu al geen zin meer in want madame wil naar elk soort winkel gaan en mn enkel is dood gvd help mij met smoesje
Ik weet niet of GoT iets voor jou isquote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit helpt echt niet nee
zou ik dan toch maar met got beginnen
of gewoon derde seizoen van peaky blinders downloaden pfff
dat weet ik wel zeker van nietquote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet niet of GoT iets voor jou is
Ze weet dat ik vandaag niks hebquote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zeg dat je geen tijd hebt
dat smoesje heb je voor kauai ook altijd
Zeg dat je enkel dood is en je daardoor geen zin hebt om "WINKELTJE IN WINKELTJE UIT JE HEBT GEEN SCHOENEN NODIG MAAR RUPSBANDEN" te doen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:38 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb afgesproken met een vriendin maar heb er nu al geen zin meer in want madame wil naar elk soort winkel gaan en mn enkel is dood gvd help mij met smoesje
Je kan het altijd nog een kans geven.quote:
zeg dat je neef is omgekomen in ankara en dat je nu een beetje melancholisch bentquote:
ja mja ik weet nietquote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan het altijd nog een kans geven.
Maar het duurt een paar afleveringen voor je goed in het verhaal zit, en veel mensen haken daarvoor al af
Als je criminaliteit en politie erbij boeiend vind is The Wire wel goed hoor.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja mja ik weet niet
merk wel dat ik series als peaky blinders en pb en bb wel leuker vind om te kijken dan elke andere serie
ik vind echt kut dat seizoen 3 van peaky blinders niet op netflix staat
Soa al afquote:Op zaterdag 16 juli 2016 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je criminaliteit en politie erbij boeiend vind is The Wire wel goed hoor.
Of je kan gaan voor Sons of Anarchy, staat ook op Netflix
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |