abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 15 juli 2016 @ 23:37:23 #26
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_163772484
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 21:08 schreef Droopie het volgende:
Vandaag voel ik me een dag flink klote en dan is mijn buurman jarig en woont er nu vanaf vandaag met zijn vriendin.
Even gezicht gezicht laten zien en megafles bacardi, dat trek ik heel erg slecht (alcoholprobleem gehad).
Dus heb ik maar een emo-aankoop gedaan op de ps4 😂.

Mijn gevoelens kunnen soms op en neer schieten.
Morgen een betere dag! :Y

Hier opgelucht en happy!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_163774530
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 23:37 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Morgen een betere dag! :Y

Hier opgelucht en happy!
En gelukkig heb ik meer gelukkige dagen gehad dit jaar dan de totale 3 jaar hiervoor.
Als ik even tot 400 tel vandaag koester ik dit jaar ook.

En aangezien ik op goede dagen ook goede dingen doe (heb mijn buurman over mijn verleden verteld) heb ik niet eens de mogelijkheid om dat te drinken..
Eigenlijk wil ik ook niet drinken hoor, maar slapen, maar het is zo druk bij ze haha
Hell To The Liars
  zaterdag 16 juli 2016 @ 01:33:27 #28
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_163776473
Melancholisch.
  zaterdag 16 juli 2016 @ 02:36:08 #29
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_163777487
Beter. Ff van genieten
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
  zaterdag 16 juli 2016 @ 08:28:06 #30
416020 K44S
The bearded man
pi_163778900
Afwachtend: Vanavond met m'n vrienden een zogenaamde "mannenavond"
Maar ik heb nog steeds het geluk van verkouden zijn :'). Ik heb dan het ergste gehad, maar het hoesten en volle neus is nog aanwezig.
Gisteravond bij een verjaardag merkte ik bij het drinken van een paar bier dat het hoesten steeds erger wordt.
Maar gelukkig word ik er niet minder energiek van, dus dat wordt morgenochtend geen kater :P
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_163778912
Zo fucking moe, nog even doorbijten tot 17u ;( daarna eindelijk vakantie O+
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_163781325
Het gaat de goede kant op...
  zaterdag 16 juli 2016 @ 20:05:03 #33
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_163792272
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 01:33 schreef Helsinki het volgende:
Melancholisch.
Poor you :* .
Ik ook trouwens: bijna perfecte middag met vrienden, bbq en biertjes gehad. Maar mijn ex is er niet bij :{
  zondag 17 juli 2016 @ 10:23:52 #34
416020 K44S
The bearded man
pi_163802546
Nog steeds verkouden :')
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  zondag 17 juli 2016 @ 12:52:31 #35
402754 darkmond
-Ondertitel-
pi_163804684
Poep, dikke stront.

Heb voor langer dan een half jaar een meisje dat ik niet persoonlijk ken (dus alleen van een afstand) op mijn school leuk gevonden, niet de moeite genomen er verder iets mee te doen maar wel vaak overwogen. En nu is 't zomervakantie en heb ik mijn kansen vergald, dus maar via instagram een simpele hey, hoe gaat 't gestuurd (op advies van een vriendin, nooit naar meisjes luisteren als 't gaat om zulk advies?), want hoe anders kan ik nog in contact komen? No response, terwijl ze wel online is geweest (zag toevallig haar like bij een gemeenschappelijke volger). Klinkt allemaal heel kinderachtig, maar heb hier wel nog een hele nacht van wakker gelegen, en deed toch wel pijn als je na al die tijd aan k*t gevoelens niet echt een kans kunt krijgen zo'n persoon tenminste te leren kennen. Wat zeg ik nou, deed niet alleen pijn, maar heb ook spijt dat ik voor mijn gevoel mezelf kwetsbaar(?) heb opgesteld, al is t maar door zo'n simpel bericht... maar als zij al iets vermoedde was dit bericht een bevestiging. Als 't simpel ''leuk'' vinden was zou het me niet eens zoveel boeien, maar ik heb serieus meer dan 6 maanden lang het gevoel gehad een drugsverslaafde te zijn. Af en toe zat ik in liters speeksel aan te maken omdat ik zowat zou gaan kotsen van die misselijkmakende gevoelens. :X Positieve is dat ik hierna weer lange tijd geen interesse ga hebben in wie dan ook, dus hoef ook niet rond te lopen met gebroken hart mocht 't misgaan.

7kg waar ik als stokje hard voor heb gewerkt en hard voor heb zitten trainen ben ik kwijt. Motivatie is echt 0 om weer moeite te doen veel te eten en naar de gym te gaan. Aankomen was voor mij echt een top prioriteit, en na weer te zijn afgevallen heb ik er gewoon geen zin meer in. Samen met al 't negatieve van dit moment krijg ik sowieso niet echt veel door m'n keel. Doordat ik slecht heb gegeten is m'n haar ook weer lekker dunner dan normaal.

Kan nog even doorgaan met waar ik me allemaal k*t over voel. Maar ik laat 't hierbij, komt er gewoon op neer dat ik op dit moment in een diepe dip zit.

Iemand moet me even in mijn gezicht slaan :/

[ Bericht 2% gewijzigd door darkmond op 17-07-2016 13:15:27 ]
Poll: Ben ik een kwaliteits-user? Ja -- Soms -- Nee -- Ken ik jou...? ------- Tussenstand
pi_163806270
Slaapdronken, maar qua stemming best goed!
Pff...moet nog even wakker worden, maar ik heb me toch een potje goed geslapen...knock-out! _O_
Pillen! _O_ ^O^
pi_163806877
Top, want vakantie en bijna naar Ti-Ta-Tomorrowland O+ :9~
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 17 juli 2016 @ 15:24:07 #38
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_163808225
Onderweg naar een festival maar kreeg verder niemand mee dus voel me naar dat ik er zin in heb ook wat eenzaam.
pi_163811448
quote:
99s.gif Op zondag 17 juli 2016 12:52 schreef darkmond het volgende:
Poep, dikke stront.

Heb voor langer dan een half jaar een meisje dat ik niet persoonlijk ken (dus alleen van een afstand) op mijn school leuk gevonden, niet de moeite genomen er verder iets mee te doen maar wel vaak overwogen. En nu is 't zomervakantie en heb ik mijn kansen vergald, dus maar via instagram een simpele hey, hoe gaat 't gestuurd (op advies van een vriendin, nooit naar meisjes luisteren als 't gaat om zulk advies?), want hoe anders kan ik nog in contact komen? No response, terwijl ze wel online is geweest (zag toevallig haar like bij een gemeenschappelijke volger). Klinkt allemaal heel kinderachtig, maar heb hier wel nog een hele nacht van wakker gelegen, en deed toch wel pijn als je na al die tijd aan k*t gevoelens niet echt een kans kunt krijgen zo'n persoon tenminste te leren kennen. Wat zeg ik nou, deed niet alleen pijn, maar heb ook spijt dat ik voor mijn gevoel mezelf kwetsbaar(?) heb opgesteld, al is t maar door zo'n simpel bericht... maar als zij al iets vermoedde was dit bericht een bevestiging. Als 't simpel ''leuk'' vinden was zou het me niet eens zoveel boeien, maar ik heb serieus meer dan 6 maanden lang het gevoel gehad een drugsverslaafde te zijn. Af en toe zat ik in liters speeksel aan te maken omdat ik zowat zou gaan kotsen van die misselijkmakende gevoelens. :X Positieve is dat ik hierna weer lange tijd geen interesse ga hebben in wie dan ook, dus hoef ook niet rond te lopen met gebroken hart mocht 't misgaan.

7kg waar ik als stokje hard voor heb gewerkt en hard voor heb zitten trainen ben ik kwijt. Motivatie is echt 0 om weer moeite te doen veel te eten en naar de gym te gaan. Aankomen was voor mij echt een top prioriteit, en na weer te zijn afgevallen heb ik er gewoon geen zin meer in. Samen met al 't negatieve van dit moment krijg ik sowieso niet echt veel door m'n keel. Doordat ik slecht heb gegeten is m'n haar ook weer lekker dunner dan normaal.

Kan nog even doorgaan met waar ik me allemaal k*t over voel. Maar ik laat 't hierbij, komt er gewoon op neer dat ik op dit moment in een diepe dip zit.

Iemand moet me even in mijn gezicht slaan :/
Zo'n klotesituatie, eindelijk durven en dan geen reactie krijgen. ;(

Zelf voel ik me ook een beetje klote. Neem afgelopen middag: een leuke jongen die net als ik verlegen is. Hij weet wie ik ben en ik weet wie hij is maar ik heb me nooit voorgesteld; durf niet. Een momentje alleen en ik loop al weg. Dus behalve wat schaapachtig lachen en kijken gebeurde er helemaal niks. Terwijl ik wil weten of hij me überhaupt een beetje leuk zou vinden. ;( Om gek van te worden.
pi_163812006
Genietend van de kleine dingetjes.
Soms moet je gewoon weer even terug naar de basis. Daar waar alles begon :@ O+
pi_163812034
In een soort van vakantiestemming, maar moet nog twee weken wachten :')
pi_163812208
quote:
17s.gif Op zondag 17 juli 2016 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
Genietend van de kleine dingetjes.
Soms moet je gewoon weer even terug naar de basis. Daar waar alles begon :@ O+
mooie woorden :)
Hell To The Liars
pi_163819452
O+
  maandag 18 juli 2016 @ 00:08:16 #44
416931 yats
(non) Average Joe
pi_163819777
Geïrriteerd, hoe kan iemand je zo erg zwart proberen te maken om onder een rekening uit te komen?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_163822181
Wakker :7
  maandag 18 juli 2016 @ 09:34:23 #46
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_163823385
Blij maar ook verward ofzo. Weet niet of ik wel zo blij ben.
  maandag 18 juli 2016 @ 09:36:17 #47
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_163823406
Lichte kater, of naja eerder een beetje duf...
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_163823479
quote:
99s.gif Op zondag 17 juli 2016 12:52 schreef darkmond het volgende:
Poep, dikke stront.

Heb voor langer dan een half jaar een meisje dat ik niet persoonlijk ken (dus alleen van een afstand) op mijn school leuk gevonden, niet de moeite genomen er verder iets mee te doen maar wel vaak overwogen. En nu is 't zomervakantie en heb ik mijn kansen vergald, dus maar via instagram een simpele hey, hoe gaat 't gestuurd (op advies van een vriendin, nooit naar meisjes luisteren als 't gaat om zulk advies?), want hoe anders kan ik nog in contact komen? No response, terwijl ze wel online is geweest (zag toevallig haar like bij een gemeenschappelijke volger). Klinkt allemaal heel kinderachtig, maar heb hier wel nog een hele nacht van wakker gelegen, en deed toch wel pijn als je na al die tijd aan k*t gevoelens niet echt een kans kunt krijgen zo'n persoon tenminste te leren kennen. Wat zeg ik nou, deed niet alleen pijn, maar heb ook spijt dat ik voor mijn gevoel mezelf kwetsbaar(?) heb opgesteld, al is t maar door zo'n simpel bericht... maar als zij al iets vermoedde was dit bericht een bevestiging. Als 't simpel ''leuk'' vinden was zou het me niet eens zoveel boeien, maar ik heb serieus meer dan 6 maanden lang het gevoel gehad een drugsverslaafde te zijn. Af en toe zat ik in liters speeksel aan te maken omdat ik zowat zou gaan kotsen van die misselijkmakende gevoelens. :X Positieve is dat ik hierna weer lange tijd geen interesse ga hebben in wie dan ook, dus hoef ook niet rond te lopen met gebroken hart mocht 't misgaan.

7kg waar ik als stokje hard voor heb gewerkt en hard voor heb zitten trainen ben ik kwijt. Motivatie is echt 0 om weer moeite te doen veel te eten en naar de gym te gaan. Aankomen was voor mij echt een top prioriteit, en na weer te zijn afgevallen heb ik er gewoon geen zin meer in. Samen met al 't negatieve van dit moment krijg ik sowieso niet echt veel door m'n keel. Doordat ik slecht heb gegeten is m'n haar ook weer lekker dunner dan normaal.

Kan nog even doorgaan met waar ik me allemaal k*t over voel. Maar ik laat 't hierbij, komt er gewoon op neer dat ik op dit moment in een diepe dip zit.

Iemand moet me even in mijn gezicht slaan :/
Tja gewoon doen, meestal is dat hetgene wat werkt :P

En 7kg massa ben je echt niet zomaar kwijt, no worries.

ot: gemotiveerd
  maandag 18 juli 2016 @ 10:01:47 #49
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_163823727
Wakker aan het worden :D Verder wel happy!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_163826932
Lekkerrrr
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')