Dat lijkt me ook welquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is een elementair basisprincipe van het wielrennen.
Op de NPO kijkenquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:17 schreef yvonne het volgende:
ik ga wel weer naar de belg voor de uitzending, dat paniekvoetbal op NPO
JE HEBT WAT GEMIST!!!quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:18 schreef freaky40 het volgende:
Kom net binnen. Wat is er aan de hand!
Gezien de omstandigheden zou ik hem uiteraard niet diskwalificeren of zelfs geen tijdstraf geven, maar een geldboete (voor de vorm en voor de duidelijkheid) moet kunnen.quote:
zoals achter een auto schuilen tegen de hagel?quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:16 schreef bianconeri het volgende:
Rob Harmeling
Wat een dom gezeik over moet bij fiets blijven blah blah.
twitter:inrng twitterde op donderdag 14-07-2016 om 17:18:57Sky DS Portal tells France TV the road was so crowded the TV moto could not pass. Froome broke his bike in the crash, "a nightmare" he says reageer retweet
Die mag niet aan wedstrijden meedoen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Volgt zijn grote voorbeeld Lance, die doet ook triatlons tegenwoordig.
ik zapte 2 minutenquote:
Gebruikte hier daar niet de regel voor dat hij het maar in zijn achtertuin doet voortaan en zelf de wedstrijden organiseert?quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die mag niet aan wedstrijden meedoen.
Dat eerste.. watquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:20 schreef Idisrom het volgende:
Samenvatting: enerzijds een veel te korte bergbeklimming met anderzijds veel te veel publiek.
Ik ben nog steeds enorm aan het genieten.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:20 schreef Slobeend het volgende:
Zelfs rennend nog bellen. Blijf lachen.
Ik verwacht gewoon een toeschouwer die ineens de weg opspringt of valt en dat de motor dus een noodstop moet maken.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:20 schreef yvonne het volgende:
Maar ik zie nog steeds niet goed wat er nu excact gebeurde.
Kan nog korterr:quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:20 schreef Idisrom het volgende:
Samenvatting: enerzijds een veel te korte bergbeklimming met anderzijds veel te veel publiek.
Bekeuren die man.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:20 schreef Slobeend het volgende:
Zelfs rennend nog bellen. Blijf lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |