Max 15km maar dat is eigenlijk nergens bevestigd.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:59 schreef rubensanti het volgende:
Hoe langzaam moet je fietsen zodat die de km's wel meepakt voor je eieren? Daarstraks een rondje van 6 km gefietst en ik heb er niet eens 2 km bij gekregen. Zo heel hard fietste ik niet eens.
Scherm wel altijd aan?quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:59 schreef rubensanti het volgende:
Hoe langzaam moet je fietsen zodat die de km's wel meepakt voor je eieren? Daarstraks een rondje van 6 km gefietst en ik heb er niet eens 2 km bij gekregen. Zo heel hard fietste ik niet eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weheheRecht zo die gaat, braaf zo die heen.
Als je een baas was hard je ff snel pokemon tune opgezocht!quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:04 schreef over_hedge het volgende:
Sta ik bij de metro muziek uit te zoeken in spotify, komt er een (nog leuke ook
) chick naar mij toe.: ben je pokemon aan het spelen? Dus ik zo nee op het moment niet, zei oh jammer ik wil. En toen liep ze door
Gemiste kans.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:04 schreef over_hedge het volgende:
Sta ik bij de metro muziek uit te zoeken in spotify, komt er een (nog leuke ook
) chick naar mij toe.: ben je pokemon aan het spelen? Dus ik zo nee op het moment niet, zei oh jammer ik wil. En toen liep ze door
quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:05 schreef Rabieluh het volgende:
Humor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weheheAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Naja ze liep met een kinderwagen en ze was denk ik rond de 25. Dus of moest haar broertje of neefje zijn.quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:05 schreef Rabieluh het volgende:
Wat een baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wehehe
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
of milfquote:Op donderdag 14 juli 2016 18:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Naja ze liep met een kinderwagen en ze was denk ik rond de 25. Dus of moest haar broertje of neefje zijn.
oh zeg dat dan eerder johquote:Op donderdag 14 juli 2016 18:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Naja ze liep met een kinderwagen en ze was denk ik rond de 25. Dus of moest haar broertje of neefje zijn.
Jaquote:
Dat wilde de overheid toch ook zo graag, dat we meer buiten spelen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Niemand meer online op de ps4 ze zijn allemaal buiten Pokémon spelen.
Als het goed is heb je ook ''Mock Locations enabled'' en je phone in developer staan. De app controleerd hier ook op.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:12 schreef Sjemmert het volgende:
Ben er al achter waarom het fout ging locatie bepaling stond op hoge precisie dan gebruikt ie gps wifi en mobiele netwerken om locatie te schatten. Die had op alleen gps moeten staan om te voorkomen dat de app andere gegevens kan gebruiken om mijn echte locatie te bepalen. Stomme fout van mij gister stond die nog op alleen gps maar blijkbaar reset dat zich bij opnieuw opstarten ofzo.
Ja, op de kop en batterysave mode. Morgen nog maar een keer proberen. Misschien dat het aan de servers lag.quote:
je hebt ook mock mock locations. Dan kan je cheatenquote:Op donderdag 14 juli 2016 18:23 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Als het goed is heb je ook ''Mock Locations enabled'' en je phone in developer staan. De app controleerd hier ook op.
Nee staat uit.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:23 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Als het goed is heb je ook ''Mock Locations enabled'' en je phone in developer staan. De app controleerd hier ook op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |