quote:Humm zit nu ook met 1.3b en inderdaad, de onderkant van berichten valt weg :/ Lijkt op een div die verkeerd wordt ingeschat door Moz... of 't is weer brak html
Op woensdag 12 februari 2003 17:55 schreef CreativeMind het volgende:
AAAARGH!
Mozilla 1.3b net geďnstalleerd.... verneukt ie heel de layout van het Fok!Forum !!!!
In 1.3a deed ie het prima. Kutzooi zeg.
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fforum.fok.nl%2Fshowtopic.php%2F231526
quote:Een drie dagen oude nightly hoort het niet te doen. De layoutverneuking komt alleen voor bij de nieuwe layout he
Op woensdag 12 februari 2003 19:36 schreef mvt het volgende:
Hmm, hier een 3 dagen oude nightly die het nog perfect doet. Ga nog maar niet over op 1.3b zo te horen
quote:Ik bedenk me net dat die nightly jonger is dan 1.3b, iig is ie van na de branch voor 1.3b. Maar hij doet het perfect.
Op woensdag 12 februari 2003 19:43 schreef SpuitElf het volgende:[..]
Een drie dagen oude nightly hoort het niet te doen.
quote:en zo hoort het
De layoutverneuking komt alleen voor bij de nieuwe layout he
quote:Ik zie het, niet leuk.
Op woensdag 12 februari 2003 19:43 schreef SpuitElf het volgende:
De layoutverneuking komt alleen voor bij de nieuwe layout he
Bij de meeste themes worden alleen de buttons veranderd; maar volgens het 'promo-plaatje' hoort ook de rest van kleur te veranderen. Zoals bv. Breeze.
En andere skins die weer wel phoenix 'helemaal' skinnen, hebben weer een bug met de adresbar (als je dat dropdown-list ziet...)
quote:Als je win98se draait zou ik 't niet op 1.3b gokken, crashy... En het forum ziet er verneukt uit in de nieuwe layout in 1.3
Op vrijdag 7 maart 2003 14:04 schreef RemCow het volgende:
Is Mozilla 1.3b een beetje stabiel? Mijn 1.2.1 versie draait echt bagger. Heel vaak als ik een reactie plaats op een forum crasht ie. Nouja, wel 1x per dag in ieder geval. Dat is veel
Ik had net een nieuwe nightly geprobeerd, maar die crashte al bij het opstarten. Dus terug naar 1.3b
Maar ik zag in de software lijst bij het verwijderen dat de geinstalleerde nightly versie 1.4 was. Oftewel, versie 1.3 zal een dezer dagen uitkomen.
quote:Nee, Phoenix wordt de standaard browser component, en de integratie van de verschillende onderdelen wordt sterk verminderd.
Op vrijdag 4 april 2003 08:52 schreef nietzman het volgende:
Mozilla 1.4 a is uit, en het is bekend geworden dat Phoenix Mozilla word! Of zoiets.
Aan de andere kant, zo komen natuurlijk meer mensen in aanraking met bijvoorbeelde de mailclient, die je dan stand alone naast IE kan draaien. Heb je toch een mailclient met een fantastisch spamfilter.
hoewel ik het idee heb dat ie iets trager is en de tabbed surf functie blijkbaar niet standaard is... Hulde !!
als er nu ook een favorites en cookie import functie ongebouwd zordt in deze browser ben ik om....
btw. microschoft heeft in xp ook "getabd surfen"
quote:Ga naar bookmarks -> manage bookmarks -> tools -> import
Op vrijdag 4 april 2003 13:09 schreef ds_polleke het volgende:
als er nu ook een favorites en cookie import functie ongebouwd zordt in deze browser ben ik om....
* dikkebanaan gebruikt nu Epiphany, de beste en snelste browser voor Linux/Gnome2 ![]()
(uiteraard gebruikt deze wel gewoon Gecko om de pagina s te renderen
)
(zie deze pagina voor meer over Epiphany + screenshot (die scrollbar in dat shot is trouwens ook in Gtk2 smaak te krijgen, zoals ik nu heb))
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |