quote:Ah, dezelfde layout als waar 2 jaar geleden al over werdt gesproken?
Op maandag 9 december 2002 13:44 schreef nietzman het volgende:[..]
De nieuwe FP layout gaat zich dan ook WEL aan de regeltjes houden.
tis weer een vooruitgang. Hij is weer iets sneller en de themes werken beter (geen gekke grafische fouten meer in de toolbar)
En: de back en forward buttons van een vijfknoppige muis doen het zonder aparte muisdriver!!!!
Goodbye IE
quote:Kijk eens een pagina terug..
Op dinsdag 10 december 2002 21:31 schreef CreativeMind het volgende:
PHOENIX 0.5 IS GERELEASED
Netscape heeft Netscape 7.01 gereleased, deze maakt gebruik van Mozilla 1.0.2....
Alleen voor de liefhebber, ik blijf toch liever bij Chimera/Phoenix.
quote:Mosaic heb ik volgens mij ook nog gebruikt in 1994, toen ik nog bij CompuServe zat..
Op woensdag 11 december 2002 22:10 schreef ACT-F het volgende:
De eerste browser die ooit gebruikt heb was Mosaic (1994) en later altijd bij Netscape (vanaf versie 1.2 in 1995) gebleven tot op de dag vandaag. Mozilla heerscht! Volgens mij heb ik Netscape 1.2 wel ergens op flop met Eudora, WS FTP en Trumpet Winsock. Dat waren nog eens tijden
Heb later ook altijd zoveel mogelijk Netscape gebruikt..
quote:
Op zaterdag 14 december 2002 20:07 schreef s0k het volgende:
Woei, Mozilla 1.3 Alpha is uit!!http://fileforum.betanews.com/detail.php3?fid=942889097
magoed, ik blijf lekker bij phoenix ;p
quote:Mja, dat moet ik voorlopig dan ook maar..
Op zaterdag 14 december 2002 22:03 schreef s0k het volgende:
zal besttis ook niet voor niks een alpha
magoed, ik blijf lekker bij phoenix ;p
Als ik in de kerstvakantie de boel opschoon smijt ik er wel weer even Mozilla 1.2.1 op..
Hoezo achterhaald
.
quote:Blad wordt ook maar anderhalve maand van te voren geschreven, go figure.
Op maandag 16 december 2002 23:52 schreef gday het volgende:
In de computertotaal stond een verwijzing naar Phoenix 0.3 ...(?!)Hoezo achterhaald
.
quote:Jazeker, jammer alleen dat'ie een beetje oud was. De release van 1.0 was niet eens meegenomen.
Op dinsdag 17 december 2002 12:02 schreef nietzman het volgende:
Er was gisteravond op National Geographic een hele leuke maar ook oude docu over Mozilla. Ik weet niet of ij nog herhaald gaat worden.... Was wel interessant om te zien.
quote:Tja, jammer... Het ging echt puur over de beginperiode, de eerste release van Moz werd er in meegenomen, en dat was 23 Feb 1998, een fikse tijd geleden dus.
Op dinsdag 17 december 2002 16:06 schreef FLIPNEUS het volgende:
Jazeker, jammer alleen dat'ie een beetje oud was. De release van 1.0 was niet eens meegenomen.
Best leuk om te zien dat behoorlijk wat van het werk aan moz door een jochie van 15 is gedaan.
quote:Zeker, vooral omdat ik op dat moment net zo oud was.
Op dinsdag 17 december 2002 16:19 schreef nietzman het volgende:[..]
Best leuk om te zien dat behoorlijk wat van het werk aan moz door een jochie van 15 is gedaan.

(met rechtermuis+scrolwiel kun je door je tabjes bladeren!)
Luna, je bent geniaal!
De mensen die het ook willen proberen moeten hier even kijken....
quote:Heerschend!
Op vrijdag 20 december 2002 18:51 schreef nietzman het volgende:
Lunatic heeft wederom een geniale ingeving gehad en kwam een opera functie tegen die niet in Moz. zat, hij vroeg in een topic hier of iemand zo aardig zou willen zijn een plugin te schrijven, en dit is het resultaat:[afbeelding]
(met rechtermuis+scrolwiel kun je door je tabjes bladeren!)
Luna, je bent geniaal!De mensen die het ook willen proberen moeten hier even kijken....
Trouwens, kan ik ervoor zorgen dat ik na het downloaden van een .exe 'm ook meteen kan launchen, ipv eerst "Show file in explorer" te moeten doen om 'm dan in mijn onmetelijk grote download-dir te zoeken? ![]()
Ik heb 't over de download manager, dus
quote:[offtopic]
Op dinsdag 17 december 2002 07:11 schreef Slarioux het volgende:[..]
Blad wordt ook maar anderhalve maand van te voren geschreven, go figure.
[ontopic]
Gaaf dat er ook daadwerkelijk iets gedaan wordt met ideeën, zoals die van Lunatic!
quote:Dat kan niet, dat hebben ze er met opzet uit gesloopt ivm. security.
Op zondag 22 december 2002 23:30 schreef SpuitElf het volgende:[..]
Heerschend!
Trouwens, kan ik ervoor zorgen dat ik na het downloaden van een .exe 'm ook meteen kan launchen, ipv eerst "Show file in explorer" te moeten doen om 'm dan in mijn onmetelijk grote download-dir te zoeken?
Ik heb 't over de download manager, dus
quote:Kut.
Op maandag 23 december 2002 12:28 schreef Aaargh! het volgende:[..]
Dat kan niet, dat hebben ze er met opzet uit gesloopt ivm. security.
Wie schrijft er een plugin die dat effe mogelijk maakt?
quote:Zit vast wel ergens een hidden pref voor, maar het is natuurlijk ontzettend dom om aan te zetten.
Op maandag 23 december 2002 14:01 schreef SpuitElf het volgende:[..]
Kut.
Wie schrijft er een plugin die dat effe mogelijk maakt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |