hoezo, is het je nog niet eerder gelukt om af te kijken?quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:23 schreef supersof het volgende:
Ik ga morgen voor de vierde keer proberen the notebook te kijken, maar nu met een vriendin dus dan moet ik wel blijven kijken![]()
Twee keer gezien, maar ja Rachel McAdams O + O +quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:23 schreef supersof het volgende:
Ik ga morgen voor de vierde keer proberen the notebook te kijken, maar nu met een vriendin dus dan moet ik wel blijven kijken![]()
Die heb ik ook al gezien #Confessquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:23 schreef supersof het volgende:
Hahah ahhhh, zielig. Je kan ook instagram aanmaken en dan kijken of hij je terug volgt enzoquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh kut ik dacht dat hij mij geaccepteerd had![]()
Voelde me even speciaal
Heb je de nieuwe van RyanGosling al gezien? The Nice Guys. Die is ook lekker hoorquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Twee keer gezien, maar ja Rachel McAdams O + O +
Verhaal is wel echt heel kut.
Ik ben een heteroseksuele man.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe van RyanGosling al gezien? The Nice Guys. Die is ook lekker hoor
ohh kijk je eerst alles terug? Ik ben ergens bij de kerstvlogs maar ik kijk wel gewoon elke dag de nieuwequote:Op donderdag 14 juli 2016 21:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha jaa
Nou niet alleen op Nick. wil gewoon zoals zij zijn![]()
Vind haar ook zo leuk
[..]
hahaha jaaaa, ze is zo leuk. En kleren leuk, huis leuk alles leuk. Maarr ik ben nog bij de herfstvlog. Ze hebben net pas een bank gekocht
De film bedoel ik dan ookquote:
ik vond die eerste scène in dat bejaardentehuis echt te saai tot nu toe, dus elke keer daar afgezetquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoezo, is het je nog niet eerder gelukt om af te kijken?
quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
hmm, vind gosling wel een waardeloze acteur.
Dat is 4 minuten ofzoquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vond die eerste scène in dat bejaardentehuis echt te saai tot nu toe, dus elke keer daar afgezet
en al vier jaar in een cute relatie aww. Met die fietsen was echt liefquote:
ja dan kan je het toch alsnog afzetten en een andere film kijkenquote:
Waren die opnames niet al klaar?quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://www.netflix-nederl(...)m-opnames-seizoen-2/
Fok-it ze zijn nu in Amsterdam!
Kijk gewoon, veel betere films zijn er nog niet geweest dit jaar dusquote:
Waarom zou je jezelf niet een beetje uitdagen?quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dan kan je het toch alsnog afzetten en een andere film kijken
Er zijn nog zat films die ik niet gezien heb.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk gewoon, veel betere films zijn er nog niet geweest dit jaar dus
Je ziet hem vanzelf wel verschijnen bij de Best Pictures volgend jaar denk ikquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Er zijn nog zat films die ik niet gezien heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |