ik vond hem echt slaapverwekkend, maar heb die andere twee niet gezienquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:11 schreef JimmyDean het volgende:
Snap niet dat Hateful Eight als Tarantino's slechtste film gezien wordt. Ik vond hem beter dan Jacky Brown of Kill Bill 2
Slow is Good.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vond hem echt slaapverwekkend, maar heb die andere twee niet gezien
Lol.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vond hem echt slaapverwekkend, maar heb die andere twee niet gezien
vond het ook een vieze film.quote:
Oh zal wel gaan hoor als ik jou was. Mja was je vast al van plan.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:14 schreef Fok-it het volgende:
Hatefull Eight was echt briljant
Nee nog niet geweest Sof. Trailer zag er best tof uit wel
Dan moet je geen Tarantino kijken nee, die is overdreven met bloed en shit ja. Verbazingwekkend wel dat ik er naar kan kijkenquote:
Ja, en ook naar Neon Demon. Mja. Komt nog welquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh zal wel gaan hoor als ik jou was. Mja was je vast al van plan.
Door jullie volg ik Boncolor nu ookquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:19 schreef Paxcon het volgende:
Sof nick had me ook geaccepteerd op snapchat![]()
Ik vind de meeste van Tarantino die iedereen geweldig ivnd ook niks. Kill Bill is vreselijkquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:11 schreef JimmyDean het volgende:
Snap niet dat Hateful Eight als Tarantino's slechtste film gezien wordt. Ik vond hem beter dan Jacky Brown of Kill Bill 2
quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je geen Tarantino kijken nee, die is overdreven met bloed en shit ja. Verbazingwekkend wel dat ik er naar kan kijken
Pulp Fiction steekt er bij mij toch ruim bovenuit. 2 en 3 zijn Reservoir Dogs en Inglourious Basterdsquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind de meeste van Tarantino die iedereen geweldig ivnd ook niks. Kill Bill is vreselijk
Pulp Fiction wel goed natuurlijk maar kon er niet echt echt van genieten.
Dat had ik alleen bij Django
Dat was echt elke minuut puur genotWat een BAZENFILM is dat
die ken ik nietquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vond A Serbian Film een vieze film.
Kijk maar niet, het is echt een debiele film.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
die ken ik niet
Oh een thriller, dan hoef ik hem niet te zien
een openbaar account hoeft je niet te accepteren tochquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:19 schreef Paxcon het volgende:
Sof nick had me ook geaccepteerd op snapchat![]()
omg echtquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Pulp Fiction steekt er bij mij toch ruim bovenuit. 2 en 3 zijn Reservoir Dogs en Inglourious Basterds
Oh kut ik dacht dat hij mij geaccepteerd hadquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:22 schreef supersof het volgende:
[..]
een openbaar account hoeft je niet te accepteren tochof bedoel je dat ie jou ook volgt nu?
haha jaaquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Leuke vlogs he
Heb jij ook een crush op nick?
hahaha jaaaa, ze is zo leuk. En kleren leuk, huis leuk alles leuk. Maarr ik ben nog bij de herfstvlog. Ze hebben net pas een bank gekochtquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:23 schreef supersof het volgende:
[..]
omg echtdan kunnen we over Bonnie kletsen dinsdag
Hahaquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh kut ik dacht dat hij mij geaccepteerd had![]()
Voelde me even speciaal
hahahaah aaahwquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh kut ik dacht dat hij mij geaccepteerd had![]()
Voelde me even speciaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |