Ja zoveel. Dany, Jon, Tyrion en Cersei. Oh en die Three Eyed Raven voor beste gastrolquote:Op donderdag 14 juli 2016 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor haar rol als Arya![]()
Nog meer GoT acteurs genomineerd?
Ik speel ook pokemonquote:Op donderdag 14 juli 2016 20:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee hij verandert TT's en speelt pokemon
Oh zo zo, als vrienden of als koppel
Tyrion en Dany verdienen het niet echt. Tyrion niet dit seizoen althans, in seizoen 4 verdiende hij hem zeker.quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zoveel. Dany, Jon, Tyrion en Cersei. Oh en die Three Eyed Raven voor beste gastrol
Dany, whehehehe.quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zoveel. Dany, Jon, Tyrion en Cersei. Oh en die Three Eyed Raven voor beste gastrol
Davos had wel gemogenquote:
beter dan gedacht?quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ben ik vanmiddag geweest. Was een verrassende film. Maar dat heb je wel vaker als je geen trailers kijkt.
Maar Margot Robbie is altijd wel genieten #girlcrush
Dat is Max von Sydowquote:Op donderdag 14 juli 2016 20:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Speelt ook in Star Warsquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ken hem vooral van deze klassieker:
[ afbeelding ]
Ken ik nietquote:Op donderdag 14 juli 2016 20:51 schreef JimmyDean het volgende:
En hij heeft een hoofdrol in Utvandrarna
Dat zijn dan ook films die wat meer van de kijker vergen dan Star Wars, en dus ook minder bekend zijn. Al is die eerste scene wel redelijk iconisch.quote:
Neerbuigend muchquote:Op donderdag 14 juli 2016 20:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook films die wat meer van de kijker vergen dan Star Wars
Hoezo? Dat is toch gewoon zo. Ik denk niet dat veel mensen daar een 191 minuten durende film over Zweedse immigranten in Amerika gaan zitten kijken. Of naar een artistieke film uit 1957, for that matter.quote:
Nee oke, true.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoezo? Dat is toch gewoon zo. Ik denk niet dat veel mensen daar een 191 minuten durende film over Zweedse immigranten in Amerika gaan zitten kijken. Of naar een artistieke film uit 1957, for that matter.
Gewoon een blockbuster, en overigens een matige verfilming van een boek dat stukken beter is.quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:55 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik ken hem ook van Shutter Island. Wat minder simpel
Mwah. Genoeg mensen die hem behoorlijk mindblowing vondenquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gewoon een blockbuster, en overigens een matige verfilming van een boek dat stukken beter is.
Dan hoeft het nog geen moeilijke film te zijn, gewoon een goede twist. Scorcese films zijn natuurlijk sowieso goed, maar het zijn wel gewoon films voor een groot publiek.quote:Op donderdag 14 juli 2016 21:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. Genoeg mensen die hem behoorlijk mindblowing vonden
gezellig hoorquote:Op donderdag 14 juli 2016 20:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik speel ook pokemon
Gewoon als vrienden
Ja ik had verwacht dat het net als in jungle boek pratende dieren zou hebben, maar dat was gelukkig niet zoquote:
lolquote:Op donderdag 14 juli 2016 21:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik had verwacht dat het net als in jungle boek pratende dieren zou hebben, maar dat was gelukkig niet zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |