Vetquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://www.netflix-nederl(...)m-opnames-seizoen-2/
Fok-it ze zijn nu in Amsterdam!
Gedaan, hij keek me vreemd aanquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:19 schreef supersof het volgende:
[..]
zeg even dat bonnie en nick het over hem hadden in vlog 281
Wie is dat ook alweer?quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die wil ik wel.
Jij mag dat manwijf wel.
Zeg dan dat ik dat zei ;squote:
Ik ga gewoon naar films die mij leuk lijken ook al hebben ze een slecht cijfer. Meer is het nietquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat je dus niet geeft om ratings.
Maisie genonimeerd voor een Emmyquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Ben die namen alweer redelijk kwijt, ken alleen Riley haar naam nog.
Als ze Nick die vragen gaat beantwoorden, bij 6:50quote:
Over die guy crush?quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Als ze Nick die vragen gaat beantwoorden, bij 6:50
jaaaaquote:
Haha jaquote:
Ja inderdaadquote:Op donderdag 14 juli 2016 20:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Haha ja
Nick is echt zo chill
Gelukkig niet zo'n hetero die doet alsof alle mannen lelijk zijn
Ja ik was op vakantie en heb even teruggekekenquote:
Oooh vandaar dat je niet online was. Mortaxx zei dat je een affaire had.quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik was op vakantie en heb even teruggekeken
Maar soms spoel ik de stukjes zonder nick wel door
Ik wil wel een affaire met Mortaxx maar hij ziet me niet staanquote:Op donderdag 14 juli 2016 20:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Oooh vandaar dat je niet online was. Mortaxx zei dat je een affaire had.
Waar was je heen?
Mortaxx is irritantquote:Op donderdag 14 juli 2016 20:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wil wel een affaire met Mortaxx maar hij ziet me niet staan
Naar Tsjechië, naar Plzen en Praag
Zou jij geen affaire met hem willen?quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Mortaxx is irritant
Oh leuk! Met wie was je? Praag is mooooi
Romantisch hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2016 20:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zou jij geen affaire met hem willen?
Ik was met Rezania. Praag is heel mooi ja, was er al eens geweest. En Pilsen ook heel leuk, oude brouwerij enzo.
Nee hij verandert TT's en speelt pokemonquote:Op donderdag 14 juli 2016 20:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zou jij geen affaire met hem willen?
Ik was met Rezania. Praag is heel mooi ja, was er al eens geweest. En Pilsen ook heel leuk, oude brouwerij enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |