Wat moet je precies doen dan?quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, elke dag wel fulltime training. Dus wel vermoeiend
Je werkt met een klantsysteem waar je allerlei shit vanaf moet weten. Hoe je procedures uitvoert, klantgegevens wijzigt, dingen voor telefoon bestellen, blokkades doorvoeren etc etc.quote:
Oh dat lijkt mij wel kut werkquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je werkt met een klantsysteem waar je allerlei shit vanaf moet weten. Hoe je procedures uitvoert, klantgegevens wijzigt, dingen voor telefoon bestellen, blokkades doorvoeren etc etc.
Ik kan prima zelf cijfers geven nadat ik hem heb gekeken. En ik ga niet iets niet kijken omdat andere mensen het zo slecht vonden. Het is geen restaurant of hotel waar ik veel geld aan uit geef ofzo, dus heb dat advies niet nodigquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Films die hoger dan een 8 hebben op IMDB zijn bijna altijd goeie films en films met een 4 zelden beter dan dat. Ze krijgen niet voor niks een cijfer.
Ja, je kan hem niet uren laten wachten natuurlijk dus dadt moet je wel redelijk snel doenquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat lijkt mij wel kut werk
Ik zou echt zenuwachtig worden als ik iets voor een klant moet doen.
Als een film door veel mensen als goed wordt beschouwt ben je daar toch wel eerder nieuwsgierig naar?quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kan prima zelf cijfers geven nadat ik hem heb gekeken. En ik ga niet iets niet kijken omdat andere mensen het zo slecht vonden. Het is geen restaurant of hotel waar ik veel geld aan uit geef ofzo, dus heb dat advies niet nodig
Mwah.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als een film door veel mensen als goed wordt beschouwt ben je daar toch wel eerder nieuwsgierig naar?
Ja dat is altijd leuk met die verkooppraatjes. Ging ik ooit nog tegenin toen iemand dat heel subtiel probeerde te doen. "Ik hoef me niet allemaal dingen aangesmeerd te krijgen hoor"quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, je kan hem niet uren laten wachten natuurlijk dus dadt moet je wel redelijk snel doen![]()
En ze je bestormen je met vragen natuurlijk dus eerste week zal wel topshow worden.
Verkopen is een stuk kutter maar wel makkelijkJe hebt gewoon een script, je manipuleert een beetje en of ze hangen op of ze nemen het aan of ze bedreigen je, zit niet veelverschil in
Ja de omschrijving van het verhaal moet je ook aanspreken. Ik heb de Once upon a time in the West films niet gekeken omdat ik niet hou van westerns.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah.
Heb totaal geen interesse in de Godfather films bijvoorbeeld.
Sommige callcenter agents zijn ook wel echt dom of lomp, dan verdienen ze ook een scheldtiradequote:Op donderdag 14 juli 2016 19:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is altijd leuk met die verkooppraatjes. Ging ik ooit nog tegenin toen iemand dat heel subtiel probeerde te doen. "Ik hoef me niet allemaal dingen aangesmeerd te krijgen hoor"
Nee ik word nieuwsgierig door de cast en het verhaalquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als een film door veel mensen als goed wordt beschouwt ben je daar toch wel eerder nieuwsgierig naar?
zeg even dat bonnie en nick het over hem hadden in vlog 281quote:
Ik zou wel moeite hebben met het aansmeren van allemaal onzin.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige callcenter agents zijn ook wel echt dom of lomp, dan verdienen ze ook een scheldtirade
Bij een goede film kan je er meestal wel vanuit gaan dat de acteerprestaties goed zijn. En dat het verhaal goed is uitgewerkt.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik word nieuwsgierig door de cast en het verhaal
Is ook wel zo ja. Als je adviseur bent voor een bedrijf kan je ook wel boze mensen krijgen maar die bellen je dan in ieder geval uit zichzelf op. Dus dan weet je dat het meestal aan het bedrijf ligt en niet aan jouquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou wel moeite hebben met het aansmeren van allemaal onzin.
[..]
Bij een goede film kan je er meestal wel vanuit gaan dat de acteerprestaties goed zijn. En dat het verhaal goed is uitgewerkt.
Ik kan een film ook goed vinden zonder dat het een goed cijfer heeft van een hoop andere mensen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou wel moeite hebben met het aansmeren van allemaal onzin.
[..]
Bij een goede film kan je er meestal wel vanuit gaan dat de acteerprestaties goed zijn. En dat het verhaal goed is uitgewerkt.
Waar zoek jij je films dan?quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kan een film ook goed vinden zonder dat het een goed cijfer heeft van een hoop andere mensen.
Maar in elk geval nice dat je weer werk hebt tochquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook wel zo ja. Als je adviseur bent voor een bedrijf kan je ook wel boze mensen krijgen maar die bellen je dan in ieder geval uit zichzelf op. Dus dan weet je dat het meestal aan het bedrijf ligt en niet aan jou
Ja uiteraard. Hopelijk houden ze het langer met me uit dan in dat gekke magazijnquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar in elk geval nice dat je weer werk hebt toch
Wanneer was je laatste baan?
Maar je bent dus niet nieuwsgierig naar een film als hij erg populair is.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kan een film ook goed vinden zonder dat het een goed cijfer heeft van een hoop andere mensen.
gewoon op genre. ik kijk gewoon niet naar de rating.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar zoek jij je films dan?Ik ken geen site waar er geen rating bij staat
Magazijnwerk is echt kut. Ik heb dat toen een maand volgehouden en mocht ik ophoepelenquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja uiteraard. Hopelijk houden ze het langer met me uit dan in dat gekke magazijn
Maar dat was gewoon echt drama, paar maanden geleden ofzo?
waar zeg ik dat?quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar je bent dus niet nieuwsgierig naar een film als hij erg populair is.
Gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |