dm me dan :squote:
ik ben benieuwd wat je volgende smoes isquote:Op donderdag 14 juli 2016 18:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
ik lig nu in bed film te kijken dus nu niet
Godver... niet zo zeuren sof.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wat je volgende smoes is
ben je nu boosquote:
komt omdat je me niet kentquote:Op donderdag 14 juli 2016 18:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben nooit boos, vind wel dat je een beetje drammerig doet eigenlijk.
ben ik vanmiddag geweest. Was een verrassende film. Maar dat heb je wel vaker als je geen trailers kijkt.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja misschien.
Ga je nog naar Tarzan?
Die ziet er best leuk uit, ja.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ben ik vanmiddag geweest. Was een verrassende film. Maar dat heb je wel vaker als je geen trailers kijkt.
Maar Margot Robbie is altijd wel genieten #girlcrush
Goede film ja?quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ben ik vanmiddag geweest. Was een verrassende film. Maar dat heb je wel vaker als je geen trailers kijkt.
Maar Margot Robbie is altijd wel genieten #girlcrush
quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die ziet er best leuk uit, ja.
boeit me echt geen zak wat voor cijfers andere mensen geven aan een filmquote:Op donderdag 14 juli 2016 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goede film ja?
Heeft maar 6,9 op imdb, maar daar moet je ook niet altijd veel waarde aan hechten.
Je kan meestal wel inschatten of iets kwaliteit heeft als veel mensen het goed vindenquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:00 schreef supersof het volgende:
[..]
boeit me echt geen zak wat voor cijfers andere mensen geven aan een film
Maar vond hem leuk ja
vind ik nietquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan meestal wel inschatten of iets kwaliteit heeft als veel mensen het goed vinden
Nog niet gewerktquote:
Iedere dag van 9 tot 5, wow wat erg.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog niet gewerktHeb training he. Morgenmiddag voor het eerst bellen.
En dan tweede week elke dag van 9 tot 5.![]()
En daarna pas volgens m`n rooster. Smiddags pas beginnengenot
Maar is wel aardig hoor. Wel aardig lastig soms al die systemen waarmee je moet werken
Films die hoger dan een 8 hebben op IMDB zijn bijna altijd goeie films en films met een 4 zelden beter dan dat. Ze krijgen niet voor niks een cijfer.quote:
Oh dacht dat je al bezig was omdat je wat afwezig was de laatste dagen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog niet gewerktHeb training he. Morgenmiddag voor het eerst bellen.
En dan tweede week elke dag van 9 tot 5.![]()
En daarna pas volgens m`n rooster. Smiddags pas beginnengenot
Maar is wel aardig hoor. Wel aardig lastig soms al die systemen waarmee je moet werken
Ik vind 8 uur werken nog niet eens zo erg.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedere dag van 9 tot 5, wow wat erg.
Ja, elke dag wel fulltime training. Dus wel vermoeiendquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dacht dat je al bezig was omdat je wat afwezig was de laatste dagen.
9 tot 5 ritme is echt kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |