quote:
Op donderdag 14 juli 2016 12:09 schreef karin_w het volgende:Hallo allemaal,
Hier zijn vast al topics over geweest maar ik kon niet meteen een vinden. Dus hier mijn verhaal. Ik ben 23 jaar oud, ben best sociaal en heb veel vrienden. Maar er is iets wat me steeds meer bezig houdt, ik ben namelijk nog steeds maagd. Vroeger had ik best veel vriendjes, maar wilde ik steeds wachten tot je "juiste" jongen kwam. En nu durf ik jongens eigenlijk niet meer vertellen dat ik nog geen ervaring heb, en stoot ik ze meer af.
In mijn vriendenkring raak ik ook vaker geisoleerd omdat ze het vaak over seks hebben, en daar ook niemand weet dat ik nog geen ervaring heb. Ik verzin er dingen bij maar voel me daar ook niet goed bij.
Eigenlijk zou het helemaal niet belangrijk mogen zijn of je nog maagd bent of niet, maar ik word er steeds meer onzeker over, denk dan dat het aan mezelf ligt en zo. En ik wil ook wel graag weten hoe het voelt. Maar om dan iemand van straat te plukken, lijkt me ook zo eng.
Is dit herkenbaar voor iemand? Ik zou graag een paar mensen leren kennen die hetzelfde "probleem" hebben, en horen hoe ze hiermee om gaan.
Dit probleem had ik ook, wel grappig dat dit zowel door mannen en vrouwen wordt ervaren.. Ook dat met de vriendenkring had ik ook.
Luister je bent nog aardig jong, ik had mijn eerste keer op mijn 24ste en ik zat precies het zelfde situatie als jou. En het klinkt cliché maar die gene met wie je het wilt doen komt wel.. Of het overkomt je wel. En verwacht er vooral niet te veel van. ( De eerste paar keer sex )
Als je het erg graag wilt, zul je wat uit je comfort zone moeten komen en toch echt een leuke jongen/meisje moeten zoeken. En zoek het niet om je te laten ontmaagden, zoek het als een potentiële relatie, niks is leuker om samen uit te zoeken hoe het nou allemaal zit. ( Maar dat is wat ik ervan vind )