Asperger he?quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:16 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Want? Hij zoekt continue de grenzen van de wet en gaat er, zoals nu ook weer, vaak genoeg overheen. Doe dat dan gewoon niet. Doe gewoon 'gewoon' in plaats van altijd en overal onder de regels uit proberen te komen en vervolgens de boel bij elkaar te janken als je een keer je zin niet krijgt.
Mwah, ik kan me wel wat frustratie voorstellen als je iedere keer bij de gemeente de deksel op je neus krijgt, zeker in situaties waarin je van hen afhankelijk bent.quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:16 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Want? Hij zoekt continue de grenzen van de wet en gaat er, zoals nu ook weer, vaak genoeg overheen. Doe dat dan gewoon niet. Doe gewoon 'gewoon' in plaats van altijd en overal onder de regels uit proberen te komen en vervolgens de boel bij elkaar te janken als je een keer je zin niet krijgt.
Ik heb het vooral over dit:quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:16 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dan maar de regels gaan overtreden en websites gaan hacken kan inderdaad nooit de bedoeling zijn.quote:De Joker, die lijdt aan het syndroom van Asperger, bekende te hebben gehandeld uit frustratie en onmacht. Hij was net zijn baan en huis kwijt, zat zonder geld en probeerde al twee weken om een uitkering aan te vragen.
Sowieso, als iemand bij het gemeentehuis is en dan weigeren een afspraak te maken omdat het telefonisch moet? Wat een nonsens. Dan ben je burgertje aan het treiteren, en dan kun je er op wachten dat iemand dat niet pikt.quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:15 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Een telefoontje mogen plegen was ook wel wat netter geweest...
Haha, dat moet heerlijk zijn om te mogen invullen danquote:Op donderdag 14 juli 2016 13:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sowieso, als iemand bij het gemeentehuis is en dan weigeren een afspraak te maken omdat het telefonisch moet? Wat een nonsens. Dan ben je burgertje aan het treiteren, en dan kun je er op wachten dat iemand dat niet pikt.
Sommige ambtenaren denken dat de burgers er voor hen zijn....
Ik had een keer een ambtenaar van het vergunningenloket aan de lijn, die vertelde me dat ik maar via internet een afspraak moest maken, hoe dan? Gewoon op de site van de gemeente, bij het onderdeel "bouwen".... en daar stond uiteraard dat je uitsluitend telefonisch een afspraak kon maken met het vergunningenloket.
Had ik nog mazzel dat hij bij die afspraak niet weer dezelfde knurft te spreken kreeg, want de informatie die hij mij gegeven had bleek verre van correct te zijn.
Een paar weken geleden stuurde diezelfde afdeling me een enquêteformulier trouwens, over het contact dat ik met het vergunningenloket had gehad![]()
![]()
Nee dat is hier een reactie op:quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:20 schreef Reya het volgende:
Dan maar de regels gaan overtreden en websites gaan hacken kan inderdaad nooit de bedoeling zijn.
En hij heeft nog gelijk ook...quote:,,Maar elke dag als ik aan de balie stond, werd me verteld dat ik alleen telefonisch een afspraak kon maken. Ik had alleen geen geld en geen beltegoed. Aan de balie wilden ze me niet helpen. Ik mocht ook niet mailen. Regels zijn regels werd gezegd. En sommige ambtenaren lachten me gewoon uit.''
Ja, laten we Captain Hindsight gaan spelen!quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:21 schreef Rabieluh het volgende:
Telefoon lenen van iemand is ook zo moeilijk, of heeft hij geen familie/vrienden.
Daarom ga ik altijd eerst bouwen en dan komt er vanzelf iemand naar mij toe... (en das na tien jaar nog niet gebeurt..quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sowieso, als iemand bij het gemeentehuis is en dan weigeren een afspraak te maken omdat het telefonisch moet? Wat een nonsens. Dan ben je burgertje aan het treiteren, en dan kun je er op wachten dat iemand dat niet pikt.
Sommige ambtenaren denken dat de burgers er voor hen zijn....
Ik had een keer een ambtenaar van het vergunningenloket aan de lijn, die vertelde me dat ik maar via internet een afspraak moest maken, hoe dan? Gewoon op de site van de gemeente, bij het onderdeel "bouwen".... en daar stond uiteraard dat je uitsluitend telefonisch een afspraak kon maken met het vergunningenloket.
Had ik nog mazzel dat hij bij die afspraak niet weer dezelfde knurft te spreken kreeg, want de informatie die hij mij gegeven had bleek verre van correct te zijn.
Een paar weken geleden stuurde diezelfde afdeling me een enquêteformulier trouwens, over het contact dat ik met het vergunningenloket had gehad![]()
![]()
quote:
Ja.... de zaak niet voldoende beveiligd hebben, en dan niet de gemaakte kosten vanwege de hack claimen, maar de kosten voor het beter beveiligen van je netwerk....quote:Een claim van de gemeente Hellevoetsluis van ruim 22.000 euro - nodig om het computernetwerk beter te beveiligen - werd afgewezen.
Wat is hier hindsight aan, dat had hij toch meteen kunnen bedenken.quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, laten we Captain Hindsight gaan spelen!
Pijnlijke kwestie voor de gemeente blijkbaar. En kennelijk zit het ze nog steeds dwars. Vreemd dat dat ook met overheidsinstanties zo werkt eigenlijk.quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Ja.... de zaak niet voldoende beveiligd hebben, en dan niet de gemaakte kosten vanwege de hack claimen, maar de kosten voor het beter beveiligen van je netwerk....
Alsof ik ouderwetsche nummersloten in de deuren heb zitten, en dan een inbreker voor de kosten van fatsoenlijke sloten wil laten opdraaien.
Goed dat je de vraag direct beantwoordt.quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:25 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wat is hier hindsight aan, dat had hij toch meteen kunnen bedenken.
Nee want autist/asperger...quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:25 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wat is hier hindsight aan, dat had hij toch meteen kunnen bedenken.
Wat wil je hier nou mee.quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Goed dat je de vraag direct beantwoordt.
Moeten we dan het hele forum maar gaan opdoeken? 80 procent van de posts is achteraf gelul, maak je niet zo druk joh.quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat wil jij precies met het Captain Hindsight spelen?
Gebeurt as we speak...quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:28 schreef Rabieluh het volgende:
Moeten we dan het hele forum maar gaan opdoeken?
Ik ben kalm als wat.quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:28 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Moeten we dan het hele forum maar gaan opdoeken? 80 procent van de posts is achteraf gelul, maak je niet zo druk joh.
Ja, dat was genieten. En ik heb de juiste personen wel de complimenten gegeven.quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:22 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Haha, dat moet heerlijk zijn om te mogen invullen dan.
En testosteron. Dat geeft een crazy factor.quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:19 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Asperger he?
Excentrieke menschen..
Toegegeven? Aan jou?quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:51 schreef Beukenootjeseneenwalnoot het volgende:
De reden waarom hij zijn uitkering kwijtraakte wordt niet in het krantenartikel genoemd. Dat is bijzonder. Ik probeer even wat oude postst van hem terug te zoeken, maar hij heeft al toegegeven dat hij zijn uitkering kwijt was geraakt doordat hij zijn informatievoorziening aan de gemeente niet op orde had.
De reden dat hij zonder inkomen zat had niets met ontslag oid te maken.
Een `anonieme` gemeente ambtenaar die hier nog eens even door komt zeuren over hun totale starheid.quote:
Hier zit een luchtje aan..quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:17 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een `anonieme` gemeente ambtenaar die hier nog eens even door komt zeuren over hun totale starheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |