abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165294055
Mijn bestelling is niet aangekomen en teruggestuurd.
Gaat om order 15884905 van 25 juni.
Tracknr: RC308926283NL

Mijn eerdere bestellingen kwamen wel altijd aan dus adresgegevens via paypal moet in orde zijn.
Kun je wat voor me doen?
Alvast bedankt.
  CHI shopkeeper woensdag 14 september 2016 @ 04:11:30 #202
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_165310627
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:33 schreef Elvander het volgende:
Mijn bestelling is niet aangekomen en teruggestuurd.
Gaat om order 15884905 van 25 juni.
Tracknr: RC308926283NL

Mijn eerdere bestellingen kwamen wel altijd aan dus adresgegevens via paypal moet in orde zijn.
Kun je wat voor me doen?
Alvast bedankt.
Hi, zou je mij via PM even een screenshot van je adresgegevens in PayPal kunnen sturen? Het kan zijn dat ons systeem het namelijk niet goed overneemt vanuit PayPal. Als dat het geval is sturen we je bestelling gratis opnieuw op. Ik wacht je bericht af!
pi_165313661
PM met link is verstuurd.
Bedankt voor je genomen moeite!
pi_165322306
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 03:42 schreef Banggood het volgende:

[..]

Ok top! ;)
Ik heb een paar vragen:

Wat betekent pre-advised?
Kun je de afmetingen en het gewicht van het pakket via het TT nummer niet (meer) zien?
Misschien niet voor dit topic: Komt de Vernee Apollo Lite nog in stock?

Bedankt alvast. :s)
  woensdag 14 september 2016 @ 19:13:59 #205
327191 RobertNL
For your gear.
pi_165323299
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 18:34 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik heb een paar vragen:

Wat betekent pre-advised?
Voorgemeld bij PostNL. Pakketje is dus onderweg :)
quote:
Kun je de afmetingen en het gewicht van het pakket via het TT nummer niet (meer) zien?
Hangt er vanaf op welke site. Vaak kan het via internationalparceltracking wel, maar pas op het moment dat deze in Nederland is (en dat is bij voorgemeld niet het geval, hij is dan onderweg van China naar Nederland).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_165333639
Hallo,

Ik heb op 19 augustus Xiaomi Hybrids besteld met Order No. 17654128.
Mijn vorige Hybrids Order No. 17241689 waren binnen in 10 dagen, maar op deze wacht ik ondertussen bijna al een maand.
Graag had ik deze gegeven voor een verjaardag over een weekje.

Is dit pakketje verloren geraakt ?

Bedankt.
pi_165359865
Beste Fokkers,

Ik heb enkele weken geleden twee orders geplaatst en kwam er tot mijn verbazing achter dat bij deze orders geen huisnummer op het shipping address zit. Terwijl deze wel gewoon in mijn account is ingevuld en voorheen er wel op getoond werd. Dus ik denk dat deze niet is meegekomen, op de een of andere manier. Maar dit houd wel in dat de pakketjes nooit zullen aankomen. Ik heb customer service gemaild via de app, met mijn vraag of ze er iets aan kunnen doen, maar tot op heden geen reactie. De orders zijn met PayPall betaald.

Het betreft de orders #18416054 + #18416056.

Heeft iemand suggesties?

EDIT: heb dan alsnog een mail terug ontvangen met de boodschap dat ik erop moet wachten, en anders bij een post office checken, maar der zijn er zoveel. Dit is niet te doen. De orders zullen naar alle waarschijnlijkheid worden terug gestuurd. En sta ik met lege handen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Sergej op 16-09-2016 10:23:01 ]
  vrijdag 16 september 2016 @ 13:04:55 #208
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_165363718
Zeg Banggood, wanneer komt er weer eens een fatsoenlijk tablet aanbod in jullie EU-warehouse? Of zijn jullie dat hele warehouse aan het opdoeken, want het stelt eigenlijk niet zo gek veel meer voor wat er te krijgen is....
pi_165371768


Helaas lek na 2 keer gebruik, eigenlijk denk ik dat dit wel bij meer van deze slangen het geval zal zijn dus voorkeur heeft een refund. Order nummer 18242676
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_165372611
Hoi Banggood,

Via de klantenservice gaat de communicatie zo ontzettend traag, hier hopelijk iets sneller..

Op 3 september heb ik de MiBand2 ontvangen. De batterij was op 6 september leeg, maar opladen lukt niet. Ik heb het opladen met 2 laptops en op 1 pc geprobeerd en ook via een stekker met usb aansluiting op het stroomnet. Maar er gebeurd echt helemaal niets.

Vervolgens heb ik een contact formulier ingevuld op de website. Daar heb ik nog steeds geen reactie op ontvangen. Uiteindelijk met doorklikken kwam ik er achter dat je op een andere manier ook een klacht kunt indienen bij je bestelling zelf. Daar ontving ik afgelopen maandag dan wel een reactie op, samengevat; "wellicht is het de kabel, wat denk je ervan als we een nieuwe opsturen, ik wacht op jou reactie."

Uiteraard heb ik maandag gelijk gereageerd dat het me fijn lijkt een nieuwe kabel te ontvangen, zodat ik hopelijk zsm de MiBand weer kan gebruiken. Maar tot op heden heb ik niets gehoord, is er nou een nieuwe oplaadkabel verstuurd?

Het betreft order nummer: 17378967.

Alvast bedankt voor je reactie.
pi_165376212
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 13:04 schreef BadderHaring het volgende:
Zeg Banggood, wanneer komt er weer eens een fatsoenlijk tablet aanbod in jullie EU-warehouse? Of zijn jullie dat hele warehouse aan het opdoeken, want het stelt eigenlijk niet zo gek veel meer voor wat er te krijgen is....
Antwoord is een pagina terug te vinden.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 20:51 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dat is een goede vraag. We zijn op dit moment bezig met een nieuw EU-warehouse, en ons warehouse in Engeland gaat om die reden dicht. Zodoende komen er geen nieuwe artikelen meer bij, zodat ie leeg kan lopen. Ik kan op dit moment niet zeggen wanneer de nieuwe precies open gaat, maar daar komen t.z.t. wel de interessantere producten te liggen. ;)
  zaterdag 17 september 2016 @ 08:39:24 #212
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_165378984
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 23:39 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Antwoord is een pagina terug te vinden.

[..]

A, thanks. Tamelijk balen dat ik net met een mooie 20% kortingscoupon op EU-warehouse zit terwijl er niets te koop is. :') Maar dat zal dan ook vast wel geen toeval zijn.
  CHI shopkeeper zondag 18 september 2016 @ 04:19:12 #213
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_165397511
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 20:18 schreef rene90 het volgende:
[ afbeelding ]

Helaas lek na 2 keer gebruik, eigenlijk denk ik dat dit wel bij meer van deze slangen het geval zal zijn dus voorkeur heeft een refund. Order nummer 18242676
Hi, refund is gedaan!
  CHI shopkeeper zondag 18 september 2016 @ 04:24:57 #214
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_165397527
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 20:58 schreef rosey het volgende:
Hoi Banggood,

Via de klantenservice gaat de communicatie zo ontzettend traag, hier hopelijk iets sneller..

Op 3 september heb ik de MiBand2 ontvangen. De batterij was op 6 september leeg, maar opladen lukt niet. Ik heb het opladen met 2 laptops en op 1 pc geprobeerd en ook via een stekker met usb aansluiting op het stroomnet. Maar er gebeurd echt helemaal niets.

Vervolgens heb ik een contact formulier ingevuld op de website. Daar heb ik nog steeds geen reactie op ontvangen. Uiteindelijk met doorklikken kwam ik er achter dat je op een andere manier ook een klacht kunt indienen bij je bestelling zelf. Daar ontving ik afgelopen maandag dan wel een reactie op, samengevat; "wellicht is het de kabel, wat denk je ervan als we een nieuwe opsturen, ik wacht op jou reactie."

Uiteraard heb ik maandag gelijk gereageerd dat het me fijn lijkt een nieuwe kabel te ontvangen, zodat ik hopelijk zsm de MiBand weer kan gebruiken. Maar tot op heden heb ik niets gehoord, is er nou een nieuwe oplaadkabel verstuurd?

Het betreft order nummer: 17378967.

Alvast bedankt voor je reactie.
Hi, allereerst erg vervelend dat je je Miband niet meer kunt gebruiken! Ik heb net even voor je gekeken, en zie inderdaad de conversatie, alleen kan ik niet je laatste reactie terugvinden, en dat zal de reden zijn dat je ook nog geen reactie van mijn collega hebt teruggehad. Ik weet niet waarom we die niet hebben ontvangen, maar gelukkig heb je het hier erg duidelijk omschreven, dus ik heb net een nieuw kabeltje naar je laten opsturen. Ik hoop dat dat het euvel is en dat je er weer snel gebruik van kunt maken! :)
  CHI shopkeeper zondag 18 september 2016 @ 04:31:42 #215
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_165397544
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 08:39 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

A, thanks. Tamelijk balen dat ik net met een mooie 20% kortingscoupon op EU-warehouse zit terwijl er niets te koop is. :') Maar dat zal dan ook vast wel geen toeval zijn.
Hi, ik zag dat je al een antwoord had, maar het huidige EU-warehouse gaat inderdaad dicht. Om die reden zijn sommige collega's ineens erg scheutig met EU-coupons, en dat is dus inderdaad geen toeval. :+
  CHI shopkeeper zondag 18 september 2016 @ 04:41:41 #216
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_165397559
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 07:57 schreef BertG3 het volgende:
Hallo,

Ik heb op 19 augustus Xiaomi Hybrids besteld met Order No. 17654128.
Mijn vorige Hybrids Order No. 17241689 waren binnen in 10 dagen, maar op deze wacht ik ondertussen bijna al een maand.
Graag had ik deze gegeven voor een verjaardag over een weekje.

Is dit pakketje verloren geraakt ?

Bedankt.
Hi, omdat je pakketje geen tracking heeft kan ik helaas niets voor je zien, dus het is op dit moment niet te zeggen of je pakketje kwijt is. Ik hoop uiteraard dat ze deze week nog bij je binnenkomen (ook zodat je niet op zoek hoeft naar een ander cadeautje) en anders kunnen we het na a.s. vrijdag oplossen: dan verloopt namelijk je wachttermijn voor deze bestelling. Mocht je tegen die tijd nog niets hebben ontvangen, laat het me dan ajb weten!
  CHI shopkeeper zondag 18 september 2016 @ 05:18:41 #217
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_165397590
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 09:44 schreef Sergej het volgende:
Beste Fokkers,

Ik heb enkele weken geleden twee orders geplaatst en kwam er tot mijn verbazing achter dat bij deze orders geen huisnummer op het shipping address zit. Terwijl deze wel gewoon in mijn account is ingevuld en voorheen er wel op getoond werd. Dus ik denk dat deze niet is meegekomen, op de een of andere manier. Maar dit houd wel in dat de pakketjes nooit zullen aankomen. Ik heb customer service gemaild via de app, met mijn vraag of ze er iets aan kunnen doen, maar tot op heden geen reactie. De orders zijn met PayPall betaald.

Het betreft de orders #18416054 + #18416056.

Heeft iemand suggesties?

EDIT: heb dan alsnog een mail terug ontvangen met de boodschap dat ik erop moet wachten, en anders bij een post office checken, maar der zijn er zoveel. Dit is niet te doen. De orders zullen naar alle waarschijnlijkheid worden terug gestuurd. En sta ik met lege handen.
Hi, vervelend dat het fout is gegaan met het huisnummer! Ik heb er meer berichten over ontvangen, en het lijkt erop dat er in bepaalde gevallen iets niet helemaal goed gaat met het overnemen van adressen uit PayPal. Zou je mij per PM even een screenshot kunnen sturen van je adresgegevens in PayPal? We gaan het daarna voor je oplossen. :)
  CHI shopkeeper zondag 18 september 2016 @ 05:18:59 #218
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_165397591
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:47 schreef Elvander het volgende:
PM met link is verstuurd.
Bedankt voor je genomen moeite!
^O^
  CHI shopkeeper zondag 18 september 2016 @ 05:22:51 #219
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_165397597
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 18:34 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Ik heb een paar vragen:

Wat betekent pre-advised?
Kun je de afmetingen en het gewicht van het pakket via het TT nummer niet (meer) zien?
Misschien niet voor dit topic: Komt de Vernee Apollo Lite nog in stock?

Bedankt alvast. :s)
Hi, ik zie dat je al antwoord hebt gekregen op je eerste twee vragen. :) Wat betreft de derde: volgens onze phone-manager komt er voorlopig geen voorraad meer. Ik weet helaas niet waarom, maar dan wacht je in ieder geval niet op niets. :)
pi_165404821
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 05:22 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik zie dat je al antwoord hebt gekregen op je eerste twee vragen. :) Wat betreft de derde: volgens onze phone-manager komt er voorlopig geen voorraad meer. Ik weet helaas niet waarom, maar dan wacht je in ieder geval niet op niets. :)
Bedankt en jammer, want het is een populair ding.
pi_165410290
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 05:18 schreef Banggood het volgende:

[..]

^O^
Mijn bestelling wordt opnieuw verzonden, bedankt voor de snelle actie en het naar tevredenheid oplossen. Hopelijk komt het pakje nu wel aan.

Grtz Elv.
pi_165420503
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 05:18 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, vervelend dat het fout is gegaan met het huisnummer! Ik heb er meer berichten over ontvangen, en het lijkt erop dat er in bepaalde gevallen iets niet helemaal goed gaat met het overnemen van adressen uit PayPal. Zou je mij per PM even een screenshot kunnen sturen van je adresgegevens in PayPal? We gaan het daarna voor je oplossen. :)
Hi Banggood,
Ik zou dat graag willen doen in een PM maar ik voldoe hiervoor nog niet aan de (forum)eisen. Is er een andere manier om mijn screenshot te delen?[quote]0s.gif Op zondag 18 september 2016 05:18 schreef Banggood het volgende:
  CHI shopkeeper maandag 19 september 2016 @ 04:25:51 #223
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_165421295
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 00:23 schreef Sergej het volgende:

[..]

Hi Banggood,
Ik zou dat graag willen doen in een PM maar ik voldoe hiervoor nog niet aan de (forum)eisen. Is er een andere manier om mijn screenshot te delen?[quote][ afbeelding ] Op zondag 18 september 2016 05:18 schreef Banggood het volgende:

Hi, ik heb je een DM gestuurd. :)
pi_165422738
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 04:25 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik heb je een DM gestuurd. :)
Hartstikke bedankt, krijg ik hier nog een bevestigingsmail van met dat het verzonden is naar het juiste adres *O* ?
  maandag 19 september 2016 @ 17:49:53 #225
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_165432779
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 03:40 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, ik heb even gekeken, en ik zie dat voor deze order alleen een straatnaam is ingevoerd en geen huisnummer, dus zodoende kon de bestelling niet worden bezorgd.
We kunnen het product opnieuw versturen, maar omdat dat dan de tweede keer is en je vriendin het huisnummer niet heeft toegevoegd (dus niet onze fout), vragen we om een vergoeding voor het opnieuw opsturen. We kunnen em met Air Parcel Register opsturen en dan kost dat omgerekend ¤1,15, dus dat is geen gigantisch bedrag. Als ze daarmee akkoord gaat dan stuurt m'n collega daar een betaallink voor per mail en zodra die is voldaan sturen we het bandje opnieuw op. Ik hoor het van je!
Nog nieuws na die ene DM?
Tadumtiedum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')