Hi, dat zijn aanbiedingen uit april 2015, dus die werken inderdaad niet meer.quote:Op woensdag 7 september 2016 05:08 schreef Sotchi2014 het volgende:
http://deals.banggood.com/deals/edm/topic/001app150415.html zijn deze nog geldig? Ze werken niet
Google https://www.google.nl/sea(...)e&es_sm=122&ie=UTF-8quote:Op woensdag 7 september 2016 07:43 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat zijn aanbiedingen uit april 2015, dus die werken inderdaad niet meer.Zou je me ajb kunnen laten weten waar je deze pagina gevonden hebt?
En jij bedankt voor het doorgeven!quote:Op woensdag 7 september 2016 08:05 schreef Sotchi2014 het volgende:
[..]
Google https://www.google.nl/sea(...)e&es_sm=122&ie=UTF-8
Bedankt voor je antwoord
Hi, dat is een goede vraag. We zijn op dit moment bezig met een nieuw EU-warehouse, en ons warehouse in Engeland gaat om die reden dicht. Zodoende komen er geen nieuwe artikelen meer bij, zodat ie leeg kan lopen. Ik kan op dit moment niet zeggen wanneer de nieuwe precies open gaat, maar daar komen t.z.t. wel de interessantere producten te liggen.quote:Op woensdag 7 september 2016 15:00 schreef Xaobotnik het volgende:
Gaat het nog gebeuren dat jullie de interessantere telefoons zoals de UMI Super of de betere toestellen van Xiaomi vanuit het EU warehouse gaan leveren? Of is er een specifieke reden dat jullie ervoor gekozen hebben dit niet te doen? En in het geval van garantie, stuur je het product dan naar het Europese adres of moet het dan gewoon richting China?
Hi, ik ben bang dat je pakketje een beetje kwijt is geraakt tijdens de reis.. Wil je een resend of een refund?quote:Op donderdag 8 september 2016 19:22 schreef Bart het volgende:
Hoi, ik heb op 16 juli order #16549918 geplaatst en op 17 juli een bevestiging van verzending gehad. Nu weet ik dat het soms even kan duren voordat iets binnen is vanuit China, maar zo lang als dit heb ik nog niet eerder meegemaakt. Kun je kijken of het al bezorgd zou moeten zijn? Ik heb nog niets binnen...
Ik was er al bang voorquote:Op donderdag 8 september 2016 20:54 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik ben bang dat je pakketje een beetje kwijt is geraakt tijdens de reis.. Wil je een resend of een refund?
Ok done! En dat om kwart over 4 's nachtsquote:Op donderdag 8 september 2016 21:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor. Een resend graag
.
Bedankt voor je antwoord. Maar zou je ook op het garantiedeel willen antwoorden? Als je iets koopt uit een Europese voorraad, moet je in het geval van garantie het nog steeds naar China sturen? Of kan het gewoon naar het Europese kantoor? En kun je ook uit China geïmporteerde producten terugsturen naar het Europese kantoor?quote:Op donderdag 8 september 2016 20:51 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is een goede vraag. We zijn op dit moment bezig met een nieuw EU-warehouse, en ons warehouse in Engeland gaat om die reden dicht. Zodoende komen er geen nieuwe artikelen meer bij, zodat ie leeg kan lopen. Ik kan op dit moment niet zeggen wanneer de nieuwe precies open gaat, maar daar komen t.z.t. wel de interessantere producten te liggen.
Hi, ik zie inderdaad dat ik niet alles heb beantwoord. Alles wat je bij ons koopt (EU of niet EU) moet helaas worden teruggestuurd naar China in geval van garantie of retour. We hebben in Europa namelijk uitsluitend een warehouse, maar verder geen kantoor, repairshop of iets dergelijks. We kijken wel serieus naar de opties voor een Europese vestiging, maar daar komt ontzettend veel bij kijken, dus het is sowieso niet iets wat er op zeer korte termijn aankomt. Voorlopig moet alles dus nog terug naar China, mocht dat nodig zijn.quote:Op donderdag 8 september 2016 22:25 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord. Maar zou je ook op het garantiedeel willen antwoorden? Als je iets koopt uit een Europese voorraad, moet je in het geval van garantie het nog steeds naar China sturen? Of kan het gewoon naar het Europese kantoor? En kun je ook uit China geïmporteerde producten terugsturen naar het Europese kantoor?
quote:Op donderdag 8 september 2016 22:19 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ok done! En dat om kwart over 4 's nachts
Hoi, ik heb even voor je gekeken, en zie dat de laatste statusverandering van 6 september dateert, en dat ie 'in transit' is. Kon jij dat ook zien of gaf de code bij jou helemaal geen resultaat? Wij kunnen niet meer zien dan dit. dus het is echt even afwachten verderquote:Op zondag 11 september 2016 15:57 schreef Lolque het volgende:
Hi Thomas,
Een vraag over ordernummer: 18012657.
Het pakketje is 6 dagen geleden verzonden, maar ik kan met de trackingcode (nog) niks. Meestal is er minstens een ''pre-advised'' te vinden, maar nu nop.
Kan jij iets meer zien? Dit is de code: RC308404106NL
Alvast bedankt!
Hi, de derde order gaan we opnieuw naar je opsturen. Wat betreft de batterijen: die waren inderdaad gecanceld, alleen was het pakketje al de deur uit. Die konden we nog succesvol terughalen, maar m'n collega is vervolgens vergeten de refund naar je te doen. Dit is net alsnog gedaan, dus dat heb je spoedig weer op je rekening staan.quote:Op vrijdag 9 september 2016 08:45 schreef JCI116 het volgende:
Hallo, kan mijn derde order ook opnieuw opgestuurd worden? Die is namelijk ook nog niet binnen.
Dat is order 17035510.
Verder had ik een tijdje geleden een setje batterijen geannuleerd. Die heb ik nooit binnengekregen dus ik neem aan dat ze ook daadwerkelijk gecancelled zijn. Ik heb alleen nog steeds mijn geld niet teruggestort gekregen. Het gaat om order 16360577. Alvast bedankt!
Hi, zou je mij per PM/DM even beide e-mailadressen kunnen sturen, en daarbij aangeven welke de oude en de nieuwe is? Ik zal m'n collega dan vragen het uit te zoeken.quote:Op zaterdag 10 september 2016 16:25 schreef Delibird het volgende:
Ik krijg mijn Banggood mails binnen op zowel mijn oude als op mijn nieuwe e-mailadres, in mijn profiel had ik al tijden terug mijn nieuwe ingesteld en pas opnieuw geprobeerd maar dan zegt die dat dat al mijn huidige e-mailadres is. In beide mails staat vreemd genoeg in de tekst met de order bevestiging mijn oude e-mailadres.
Gedaan.quote:Op maandag 12 september 2016 08:46 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, zou je mij per PM/DM even beide e-mailadressen kunnen sturen, en daarbij aangeven welke de oude en de nieuwe is? Ik zal m'n collega dan vragen het uit te zoeken.
Nog even gekeken. Sinds vandaag geeft 17track.net aan dat het pakketje ''Pre-advised'' is. Dus vanaf nu zal het inderdaad wel wachten zijn haha.quote:Op maandag 12 september 2016 05:40 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, ik heb even voor je gekeken, en zie dat de laatste statusverandering van 6 september dateert, en dat ie 'in transit' is. Kon jij dat ook zien of gaf de code bij jou helemaal geen resultaat? Wij kunnen niet meer zien dan dit. dus het is echt even afwachten verder
Hoi, ik heb even gekeken, en ik zie dat voor deze order alleen een straatnaam is ingevoerd en geen huisnummer, dus zodoende kon de bestelling niet worden bezorgd.quote:Op maandag 12 september 2016 18:00 schreef Djurres het volgende:
Heuu,
Vriendin van me had een MiBand besteld bij jullie.
Die is op de post gegaan, maar bij het verkeerde adres afgeleverd, deze is daar niet geaccepteerd en weer op retour naar BangGood, kan je me wat meer info geven over de gang van zake nu?
Order 17443384
Ok top!quote:Op maandag 12 september 2016 17:45 schreef Lolque het volgende:
[..]
Nog even gekeken. Sinds vandaag geeft 17track.net aan dat het pakketje ''Pre-advised'' is. Dus vanaf nu zal het inderdaad wel wachten zijn haha.
Thanks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |