quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 06:36 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, er was gisteren (net als in het weekend) even geen NL-ondersteuning, maar ik zorg dat je vandaag antwoord hebt!
- EDIT: Mijn collega's kunnen helemaal niets terugvinden in het systeem.. zou je het mailtje kunnen forwarden naar forumservice@banggood.com?![]()
Deze over hoofd ge zien..😉quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:13 schreef Dennislub het volgende:
Blitz wolf double side usb kabel stuk.. geeft geen verbinding meer.. lijkt dat Micro usb "los" in de kabel zit
Valt dit nog onder garantie.of is het de moeite niet waard. Net zo goed een nieuwe bestellen
Besteld 26 april
Order 14261902
Hi, het spijt me, ik heb je berichtje inderdaad helemaal over het hoofd gezien..quote:
Maar de PostNL ziet verder nog niks naar mijn adres. kan het zo lang blijven liggen op het vliegveld?quote:2016-07-20 08:30 Local courier sorting centre,Netherlands, Item being handed over to the local courier, tracking ended, estimated delivery : 6-10 days
NEe maakt niet uit kan gebeuren toch.. daarom ook een kleine herinneringquote:Op woensdag 3 augustus 2016 03:24 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, het spijt me, ik heb je berichtje inderdaad helemaal over het hoofd gezien..![]()
Wat betreft je probleem: dat valt inderdaad onder de garantie. Kun je even een foto sturen waarop te zien is dat de kabel ingeplugd is (aan beide kanten) maar hij je apparaat niet oplaadt? We gaan het dan gelijk in orde maken!
Komt omdat het poststuk is, die gaat postnl ook niet kunnen traceren. Die tracking is van een postzak (bulkpost) en verwerken in Nederland kan dus best 10 dagen duren.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:46 schreef Fipotje het volgende:
Hey,
Volgens de tracking via 17track is het pakketje de 20ste al aangekomen in NL.
[..]
Maar de PostNL ziet verder nog niks naar mijn adres. kan het zo lang blijven liggen op het vliegveld?
Ordernummer is: 16479043
Thanks!
Aa vandaar! Thanksquote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Komt omdat het poststuk is, die gaat postnl ook niet kunnen traceren. Die tracking is van een postzak (bulkpost) en verwerken in Nederland kan dus best 10 dagen duren.
Dat soort tracking heb je dan überhaupt ook weinig aan. Er heeft bij mij tussen de aangegeven aankomst in Nederland en aflevering wel eens 15 dagen gezeten. Tracking klopt dus regelmatig niet(betwijfel of het toen al in Nederland was).
Ik zie dat Robert je met zijn rijke bestelhistorie en -ervaring al een uitgebreid antwoord heeft gegevenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:01 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Aa vandaar! ThanksDan zal ik me maar niks van de tracking aantrekken en lekker afwachten!
Hi, dat ziet er duidelijk uit inderdaad; wil je een resend of refund?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:01 schreef Dennislub het volgende:
[..]
NEe maakt niet uit kan gebeuren toch.. daarom ook een kleine herinnering
Omdat ik bijna niets op FOK zet, ken ik (nog) niet PBen,Dus zet ze hier ff neer
Hopelijk heb je hier voldoende aan..
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hi, ik heb je order bekeken en zie dat je de Pistons bijna 11 maanden geleden (9-9-2015) hebt besteld. Wij geven als shop zelf de eerste 90 dagen na verzending volledige garantie, en na 90 tot 180 dagen assisteren we met het afhandelen van de garantie door de fabrikant. Omdat jouw product over deze 180 dagen termijn heen is, kunnen we wat betreft garantie helaas niets meer voor je betekenen: dit is ook duidelijk terug te vinden in onze garantievoorwaarden.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:31 schreef kekkied het volgende:
Ik heb ongeveer 10 maanden geleden de Piston 3 besteld. Na niet al teveel gebruik is nu één oortje defect. Eerder heb ik al betreffende een defecte Earson bluetooth speaker contact gezocht met de support desk van BG. Toen was het antwoord niet bevredigend "Sorry for that it is not in warrenty now.Hope you understand." en nu dreigt het weer mis te gaan "We are not able to help you now.".
Ik vroeg me af of het mogelijk is mijn garantie claim op te pakken.
Het gaat om order 8494750
Hi, mijn collega heeft een antwoord ontvangen van de leverancier. Het blijkt inderdaad een verkeerd board te zijn dat niet geschikt is voor jouw versie. Deze info hebben zij verkeerd doorgegeven aan ons en is zodoende foutief op onze site terecht gekomen. We gaan dat uiteraard aanpassen en we gaan je aankoopbedrag meteen refunden. We hebben gekeken of we alsnog het juiste board voor je konden vinden, maar de leverancier kan deze helaas niet meer leveren, dus dat ging em niet worden. Je ontvangt je aankoopbedrag spoedig terug op je rekening!quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:23 schreef Haasbeuntje het volgende:
Ik heb onlangs mijn order 16125940 mogen ontvangen.
Een Receiver Board voor mijn drone omdat die oude spontaan in de brand vloog, waarvoor ik geen refund kon krijgen.
Dus zelf maar een vervangende besteld: http://www.banggood.com/K(...)Board-p-1064729.html
Dit zou de goede moeten zijn, ik heb hem vergeleken en het blijkt helemaal niet de juiste te zijn.
Heb hem aangesloten en hij wil niet binden met mijn originele K70C afstandsbediening.
Zie foto's
Graag zou ik de juiste ontvangen of een refund.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
graag resend...quote:Op donderdag 4 augustus 2016 04:16 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat ziet er duidelijk uit inderdaad; wil je een resend of refund?
Een duidelijk en compleet verhaal, bedankt daar was ik naar op zoek. Vind het nog steeds een drempel met bestellingen (toch teveel aan het Nederlandse garantie-stelsel gewend) maar ik kan niet veel service verwachten voor een bodemprijs.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 05:04 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb je order bekeken en zie dat je de Pistons bijna 11 maanden geleden (9-9-2015) hebt besteld. Wij geven als shop zelf de eerste 90 dagen na verzending volledige garantie, en na 90 tot 180 dagen assisteren we met het afhandelen van de garantie door de fabrikant. Omdat jouw product over deze 180 dagen termijn heen is, kunnen we wat betreft garantie helaas niets meer voor je betekenen: dit is ook duidelijk terug te vinden in onze garantievoorwaarden.
Omdat je regelmatig bij ons besteld hebt willen we je wel graag 300 Banggoodpunten aanbieden t.w.v. $3, die je kunt gebruiken bij toekomstige aankopen.
Ik hoor graag van je of je die aanneemt. Zo ja, dan laat ik ze z.s.m. overschrijven op je account.
Gedaan en geen dank!quote:Op donderdag 4 augustus 2016 08:49 schreef Dennislub het volgende:
[..]
graag resend...
en alvast bedankt voor de service
Onze customer service-afdeling kan inderdaad nog wat verbetering gebruiken, maar daar wordt gelukkig hard aan gewerkt momenteel!quote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:23 schreef kekkied het volgende:
[..]
Een duidelijk en compleet verhaal, bedankt daar was ik naar op zoek. Vind het nog steeds een drempel met bestellingen (toch teveel aan het Nederlandse garantie-stelsel gewend) maar ik kan niet veel service verwachten voor een bodemprijs.
Nogmaals bedankt, ik ontvang graag de punten.
Hi, vervelend dat je problemen hebt met je telefoon! Zou je even een filmpje kunnen maken waarin te zien is dat je de telefoon oplaadt (dus aan beide kanten kabeltje erin) en waarbij minimaal een minuut je scherm in beeld is en te zien is dat de batterij inderdaad niet oplaadt? Dit filmpje kun je dan uploaden via bijv. Youtube of vid.me en het linkje hier plaatsen. Ik geef deze dan door aan mijn collega's die er mee aan de slag gaan. We gaan dan kijken naar een geschikte oplossing voor je.quote:Op donderdag 11 augustus 2016 12:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Hi Banggood,
Ik heb in mei een Mi4 gekocht bij jullie onder ordernummer 14916614, en heb nu flinke problemen met de oplaadpoort (of batterij). Hij laadt namelijk niet meer op, als hij aangesloten is. Ik vermoedde tot vanochtend dat de oplaadpoort het probleem was, maar hij viel zojuist uit bij 20% dus het zou ook de batterij kunnen zijn. Na krap 3 maanden gebruik is dat wel jammer. Dit valt onder de garantie neem ik aan, hoe kan ik dit oplossen?
Hi, allereerst bedankt voor je uitgebreide bericht!quote:Op donderdag 11 augustus 2016 21:08 schreef mnielsm het volgende:
Hoi Banggood,
Mag ik vragen wat er recent bij jullie is veranderd aan de verzend strategie?
Alle orders die tot iets meer dan een maand geleden werden verstuurd kwamen met de gratis verzendmethode na ~18 dagen aan.
Een paar voorbeelden:
order 15865864: 24-06 verzonden, 09-07 aangekomen
order 15277088: 03-06 verzonden, 14-06 aangekomen
Zo staan er nog tientallen bestellingen in mijn bestelgeschiedenis
Sindsdien is het met de aflevering opvallend rustig geworden.
Alleen een enkele order die met track & trace is verstuurd is nog snel afgeleverd maar alle anderen laten nu al tijden op zich wachten.
Ik wacht momenteel nog op de volgende orders:
16324975 09-07 verzonden
16352488 11-07 verzonden
16550009 17-07 verzonden
16093436 12-07 verzonden
15865861 12-07 verzonden
A000091607121FC3 (datum verzonden onbekend, rond 12-07)
A000091607121FD4 (datum verzonden onbekend, rond 12-07)
Dat het niet aan de Nederlandse post ligt bewijst wel een bestelling van e-bay welke op 30-07 is verzonden en vandaag is afgeleverd.
Ook ben ik blijkbaar niet de enigste, op CHI / [Chinese Webshops] Topic #384 lees ik over veel meer mensen met momenteel langere wachttijden dan normaal.
Kunnen jullie aangeven hoe jullie dit gaan verhelpen?
Alvast bedankt
Bedankt voor het snelle antwoord! Ik zal zsm een filmpje maken en naar je opsturen. Normaal film ik met m'n telefoon, dus moet even improviserenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 03:48 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, vervelend dat je problemen hebt met je telefoon! Zou je even een filmpje kunnen maken waarin te zien is dat je de telefoon oplaadt (dus aan beide kanten kabeltje erin) en waarbij minimaal een minuut je scherm in beeld is en te zien is dat de batterij inderdaad niet oplaadt? Dit filmpje kun je dan uploaden via bijv. Youtube of vid.me en het linkje hier plaatsen. Ik geef deze dan door aan mijn collega's die er mee aan de slag gaan. We gaan dan kijken naar een geschikte oplossing voor je.
Hi, ik ga dit maandag laten nakijken door mijn collega. Ik hoop dan ook antwoord te hebben over waarom bepaalde verzendingen de laatste tijd zo langzaam zijn. Wordt maandag vervolgd dus!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:31 schreef Elvi het volgende:
Ik vraag me af waar mn bestelling blijft.. 11 juli kreeg ik bericht dat het onderweg was, maar ik heb nog steeds niks gekregen. Ja, het andere item is er inmiddels wel (op dezelfde dag verstuurd) maar deze nog niet.
Het ordernummer is #16352961
Ok primaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bedankt voor het snelle antwoord! Ik zal zsm een filmpje maken en naar je opsturen. Normaal film ik met m'n telefoon, dus moet even improviseren.
Hi, allebei jouw bestellingen zijn inmiddels de 25 werkdagen-termijn gepasseerd. Heb je in de tussentijd nog iets binnengekregen? Zo niet, dan gaan we de boel opnieuw opsturen. Ik hoor het graag van je!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 15:08 schreef groninge01 het volgende:
Hoi,
Ik krijg net weer een pakketje van banggood binnen (een originele xiaomi powerbank!). Dit triggerde mij om even bij mijn orders te kijken en ik heb er nog 2 openstaan die ik nog niet heb ontvangen:
- ordernr 16349044 xiaomi roidmi, verzonden op 10 juli
- ordernr 16160318 blitzwolf micro usb kabel, verzonden op 4 juli
Ik zag dat de tijden om de chinese collega's te contacten al weer voorbij waren tot maandag dus vandaar dat ik een berichtje hier plaats.
Edit: ik lees net ook je reactie hierboven en wacht met smart of er maandag dan wat bekend id
Hi, inmiddels toevallig al binnen of nog steeds niet? Zo niet, dan gaan we je bestelling opnieuw versturen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:31 schreef Elvi het volgende:
Ik vraag me af waar mn bestelling blijft.. 11 juli kreeg ik bericht dat het onderweg was, maar ik heb nog steeds niks gekregen. Ja, het andere item is er inmiddels wel (op dezelfde dag verstuurd) maar deze nog niet.
Het ordernummer is #16352961
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |