ik moest er een traantje om latenquote:Op woensdag 13 juli 2016 17:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denk dat ik hier van zou moeten kotsen.
Queen of Dragons en die lul uit the Riot Club, denk niet dat ik emotioneel zou wordenquote:Op woensdag 13 juli 2016 17:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ik moest er een traantje om latenerg zielig einde
geen idee waar jij ze van kent.quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Queen of Dragons en die lul uit the Riot Club, denk niet dat ik emotioneel zou worden
hm die andere jongen is wel knapper, jammer dat ze die niet hebben gecastquote:
Bazenfilm.quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:44 schreef supersof het volgende:
[..]
hm die andere jongen is wel knapper, jammer dat ze die niet hebben gecast
nog niet gezienquote:
Ik zou het alleen kijken om Emilia.quote:Op woensdag 13 juli 2016 17:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denk dat ik hier van zou moeten kotsen.
dat heb ik altijd bij gotquote:
topickillquote:Op woensdag 13 juli 2016 18:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt dan ook een slechte smaak
Hoiiii, ja hier alles goed. Morgen gesprek voor thesis dus wel beeetje spannend. Heb ook geen idee of ik wat moet voorbereiden ofzoquote:
Spannend. Veel succes!quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoiiii, ja hier alles goed. Morgen gesprek voor thesis dus wel beeetje spannend. Heb ook geen idee of ik wat moet voorbereiden ofzo.
En daar?Leker vakantie?
ahh lekkerrr.quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spannend. Veel succes!
Ja, heerlijk.
Lekker opruimen, schoonmaken, koken. Tijd om te lezen, tijd om te gamen. Heerlijk.
kut verhaalquote:Op woensdag 13 juli 2016 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu een boekje aan het lezen waar de vriendin van de zoon vreemdgaat met zijn vader en daar een relatie mee begint.
De zoon weet het nog niet waarom het uit is, en de moeder heeft het net uitgevonden. Spannend
Nee, kijk alleen 24kitchen.quote:
Hier vooral toetsen van leerlingen opruimen, klerenkast uitruimen (veel dat ik niet meer pas) en boekenkasten uitruimen. Al iets van 30 boeken weggedaan, maar past nog steeds nietquote:Op woensdag 13 juli 2016 21:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahh lekkerrr.
Ben hier ook goed bezig met schoonmaken en voornamelijk alle kasten even normaal inrichten![]()
[..]
kut verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |