Ik heb vandaag de hele avond een discussie gehad over Peter Bosz en Vincent Fucking Jansen vermoeiend welquote:
Dat lijkt me ook rete kut. Wat was de conclusie over Janssen?quote:Op woensdag 13 juli 2016 01:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de hele avond een discussie gehad over Peter Bosz en Vincent Fucking Jansen vermoeiend wel
Ik ook, mijn vader gaf weer erg apatische meningen over feyenoord en vincent jansenquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de hele avond een discussie gehad over Peter Bosz en Vincent Fucking Jansen vermoeiend wel
Ja haal mn zusje nu sochtends uit bed komende dagen pffffquote:
Dat hij overschat isquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook rete kut. Wat was de conclusie over Janssen?
Ik wou dat ik een vrouw wasquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook, mijn vader gaf weer erg apatische meningen over feyenoord en vincent jansen
Oeiiii. Wel leuk ook. Tenminste ik zou het ook wel leuk vinden als ik zo iets zou doen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja haal mn zusje nu sochtends uit bed komende dagen pffff
En wss overschat hij zichzelf ook.quote:
hoezoquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:44 schreef Tjacka het volgende:
Inso ik had laatst een blauwtje gelopen bij flippie hè. Pfffff.
Ik kan toch niet weten dat je serieus bentquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:44 schreef Tjacka het volgende:
Inso ik had laatst een blauwtje gelopen bij flippie hè. Pfffff.
ja wel vermoeiend alleen ben om 11 uur al kapotquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:44 schreef Flippiee het volgende:
Oeiiii. Wel leuk ook. Tenminste ik zou het ook wel leuk vinden als ik zo iets zou doen.
mijn vader vat dit samen alsquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:44 schreef Flippiee het volgende:
Maar ik vind het geniaal dat AZ een speler kocht voor 400k en binnen een jaar verkoopt voor minimaal 20 miljoen.Dat is mijn mening
Zat met kwaiigodin Rembrandt vroeg of flipgod kwam. Ging ze mij negeren de hoerquote:
smoesjesquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan toch niet weten dat je serieus bent
pff kapsonesquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zat met kwaiigodin Rembrandt vroeg of flipgod kwam. Ging ze mij negeren de hoer
Mwa. Hij overschat zichzelf niet. Hij krijgt daar in twee jaar meer dan in 20 jaar bij AZ en 10 jaar bij Ajax...quote:Op woensdag 13 juli 2016 01:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oeiiii. Wel leuk ook. Tenminste ik zou het ook wel leuk vinden als ik zo iets zou doen.
[..]
En wss overschat hij zichzelf ook.
Maar ik vind het geniaal dat AZ een speler kocht voor 400k en binnen een jaar verkoopt voor minimaal 20 miljoen.Dat is mijn mening
lekker Flip als derde wielquote:Op woensdag 13 juli 2016 01:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zat met kwaiigodin Rembrandt vroeg of flipgod kwam. Ging ze mij negeren de hoer
Dat is wel ellendig.quote:Op woensdag 13 juli 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja wel vermoeiend alleen ben om 11 uur al kapot
ben er ook onhandig in.
douchen/bad, aankleden duurt allemaal vies lang als ik het doe
quote:Op woensdag 13 juli 2016 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijn vader vat dit samen als
"kkr bestuur"
nou niet in die bewoording want hij spreekt geen nedelrands
nietes.quote:
Oh zeker waar maar toch moet ik het eerst nog eens zien gebeuren.quote:Op woensdag 13 juli 2016 01:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa. Hij overschat zichzelf niet. Hij krijgt daar in twee jaar meer dan in 20 jaar bij AZ en 10 jaar bij Ajax...
Weet ik gelijk mijn plek weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |