moet je een iets betere pokemon in zettenquote:Op maandag 18 juli 2016 21:14 schreef Igen het volgende:
Nou.
Ben nog steeds geen van de andere team instinct spelers uit de buurt tegengekomen.
Dus ik dacht: als het XP oplevert als je een gym van je eigen team traint, dan verover ik zelf een gym, zet er een zwakke pokemon in en versla die dan zelf. Maar dat levert dus gewoon maar +10 XP op.
Aan de andere kant, wel weer coins verdiend door 5 minuten een gym in handen te hebben gehad.
Je stelt een team samen van 6 van je pokemon, hiermee val je de gym aan. JIj apart, je vriend apart. Als je wilt verminder je het aantal punten van de gym. Pas als deze 0 zijn heb je de gym overgenomen, je zal dus meerdere keren moeten winnen. Hierna springt de gym op blanco en kan je je Eigen pokemon erin stoppen (1 per persoon) die deze dan verdedigen.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:17 schreef Moira. het volgende:
OP weer aangevuld
Ik ben inmiddels level 11 trouwens. Maar merk dat die haperende app me echt dwars zit in het spelen. Wil ik naar buiten, start 'ie niet op. Loop ik met telefoon in m'n hand, blijkt dattie al de hele tijd is vastgelopen (en dus ook geen km geteld heeft). Vang ik uiteindelijk een pokémon of zie ik er eentje die ik nog niet had, loopt 'ie weer vast. Wil ik 'm weer herstarten, laadt hij geen pokestops meer, etc etc etc. Zo ben ik gerust 10/20 minuten bezig om dat ding aan de praat te krijgen terwijl je gewoon even snel een rondje wil doen![]()
Mijn vriend is trouwens ook team geel nu (level 6 of 7 ofzo) en we willen wel eens kijken hoe we gyms kunnen overnemen.
Ik heb geen idee hoe dat werkt, kan iemand ons even een korte spoedcursus geven waar we op moeten letten en wat we moeten doen enzo?
Als er ruimte is kan je dit doen ja. Je hoeft niet terug te lopen. Als je pokemon verslagen is staat hij vanzelf weer in je lijst. Moet je wel even een potion gebruiken omdat je hp dan nog maar 1 is.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:24 schreef Moira. het volgende:
Aight, thanks! En moet je dan telkens je sterkste pokémon gebruiken om aan te vallen? Of is het beter om een lagere te nemen? Daalt de CP van je pokémon dan ook of kun je 'm ook kwijtraken?
Als je al een Gym van team geel hebt kun je er (als er ruimte is) ook een van je eigen Pokémon bijzetten toch?
En moet je telkens terug naar die gym lopen om je pokémon te verdedigen als je 'm er een nachtje in hebt staan ofzo?
En de CP van je pokémon blijft hetzelfde?quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als er ruimte is kan je dit doen ja. Je hoeft niet terug te lopen. Als je pokemon verslagen is staat hij vanzelf weer in je lijst. Moet je wel even een potion gebruiken omdat je hp dan nog maar 1 is.
Ohja en waarom eigenlijk 6? En kies je dan de hoogste 6 of kijk je ook naar wat voor soort pokémon je hebt en wat zijn sterktes/zwaktes zijn?quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:22 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Je stelt een team samen van 6 van je pokemon, hiermee val je de gym aan.
CP blijft voor zo ver ik weet gelijk, maar je zal potions en revives nodig hebben.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
En de CP van je pokémon blijft hetzelfde?
Hoe zit dat met coins collecten dan, moet je daarvoor wel teruglopen?
[..]
Ohja en waarom eigenlijk 6? En kies je dan de hoogste 6 of kijk je ook naar wat voor soort pokémon je hebt en wat zijn sterktes/zwaktes zijn?
#noob
Aight aight, en is het ook mogelijk dat ik bijv. een pokémon met 1000 CP kan verslaan met mijn 650 CP?quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:03 schreef Quir het volgende:
[..]
CP blijft voor zo ver ik weet gelijk, maar je zal potions en revives nodig hebben.
Over CP v. Type, dat is een afweging. Als er twee elkaar qua CP niet ver ontlopen maar de een een bonus heeft tegen een Pokemon in de gym zou ik die kiezen, ondanks de iets lagere CP.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |