Als er ruimte is kan je dit doen ja. Je hoeft niet terug te lopen. Als je pokemon verslagen is staat hij vanzelf weer in je lijst. Moet je wel even een potion gebruiken omdat je hp dan nog maar 1 is.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:24 schreef Moira. het volgende:
Aight, thanks! En moet je dan telkens je sterkste pokémon gebruiken om aan te vallen? Of is het beter om een lagere te nemen? Daalt de CP van je pokémon dan ook of kun je 'm ook kwijtraken?
Als je al een Gym van team geel hebt kun je er (als er ruimte is) ook een van je eigen Pokémon bijzetten toch?
En moet je telkens terug naar die gym lopen om je pokémon te verdedigen als je 'm er een nachtje in hebt staan ofzo?
En de CP van je pokémon blijft hetzelfde?quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als er ruimte is kan je dit doen ja. Je hoeft niet terug te lopen. Als je pokemon verslagen is staat hij vanzelf weer in je lijst. Moet je wel even een potion gebruiken omdat je hp dan nog maar 1 is.
Ohja en waarom eigenlijk 6? En kies je dan de hoogste 6 of kijk je ook naar wat voor soort pokémon je hebt en wat zijn sterktes/zwaktes zijn?quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:22 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Je stelt een team samen van 6 van je pokemon, hiermee val je de gym aan.
CP blijft voor zo ver ik weet gelijk, maar je zal potions en revives nodig hebben.quote:Op woensdag 20 juli 2016 14:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
En de CP van je pokémon blijft hetzelfde?
Hoe zit dat met coins collecten dan, moet je daarvoor wel teruglopen?
[..]
Ohja en waarom eigenlijk 6? En kies je dan de hoogste 6 of kijk je ook naar wat voor soort pokémon je hebt en wat zijn sterktes/zwaktes zijn?
#noob
Aight aight, en is het ook mogelijk dat ik bijv. een pokémon met 1000 CP kan verslaan met mijn 650 CP?quote:Op woensdag 20 juli 2016 16:03 schreef Quir het volgende:
[..]
CP blijft voor zo ver ik weet gelijk, maar je zal potions en revives nodig hebben.
Over CP v. Type, dat is een afweging. Als er twee elkaar qua CP niet ver ontlopen maar de een een bonus heeft tegen een Pokemon in de gym zou ik die kiezen, ondanks de iets lagere CP.
Ik had er 3 gekaapt en daarna even snel gecasht.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 18:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
Had net 2 gyms overgenomen. Heb ze denk ik 5 minuten in mijn bezit gehad
Ik heb laatst m'n lucky egg gebruikt voor een stuk of 25 evoluties (niet heel veel dus, maar wil 't allemaal niet constant moeten bewaren enzo), en daarna m'n overige stardust en candy gebruikt om m'n sterkste pokemons up te powerenquote:Op vrijdag 22 juli 2016 23:29 schreef V1z0R het volgende:
Hoe gaan jullie met stardust om? Ik probeer het te bewaren voor eind-evoluties maar ik kom nu wel CP tekort in gym-battles...
Wat is een goede middenweg?
Hier genoeg gele gyms anders.quote:Op zaterdag 23 juli 2016 14:25 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
Team Instinct, leven jullie nog? Jullie forum is dood, zie geen Gyms meer van jullie...
Heel kwartier? Hier fietsen ze al langs terwijl ik in de gym aan het vechten ben, staan ze al klaar om me weer te smashen met een 2k CP Snorlax.quote:Op zondag 24 juli 2016 14:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb gisteren toch een dikke kwartier lang een gym gehadWel blij mee want meerdere mensen gingen aanvallen maar kregen mijn Hypno niet dood.
[ afbeelding ]
Ja Emmen is bijna elke dag een Lure party
Zijn erg fijne Pokémon die Lapras, gisteren solo een level 7 gym mee kunnen clearen vol met 1000-1500 cp Pokémon.quote:Op maandag 25 juli 2016 15:02 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
Lekker hoor met je Lapras(es?) Ik heb pas 2x 10km ei gekregen waarvan ik verdomme een 350cp Onix uit kreeg met lvl 18...
Maar gisteren kwam ik in een park in Amsterdam binnen 2 minuten 3 Magmars tegen, mja nog maar 850cp voor de hoogste catch. It's something!
Hier in heerlen ene van CP3200quote:Op maandag 25 juli 2016 12:20 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
In Amsterdam staat even een Gym met Dragonite cp 2200+.... Holy mozes!
Is de hype alweer over ofzo?quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:04 schreef FireFox1 het volgende:
Mag ik ook in de OP?
Ik heb zojuist level 5 gehaald en (uiteraard) voor #TeamGeel gekozen
Wat doe jequote:Op dinsdag 2 augustus 2016 16:04 schreef FireFox1 het volgende:
Mag ik ook in de OP?
Ik heb zojuist level 5 gehaald en (uiteraard) voor #TeamGeel gekozen
De team-topics lopen niet zo hard. Er is ook nog niet veel team-specifieks te beleven behalve keihard je teamnaam roepen op internet.quote:
Wacht maar totdat ze 50.000 punten hebben.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:09 schreef Valerie. het volgende:
Rood is hier ineens bezig met gyms van 20.000 punten of zo, niet te doen
INSTINCTquote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:05 schreef picodealion het volgende:
Er is ook nog niet veel team-specifieks te beleven behalve keihard je teamnaam roepen op internet.
LIEVER NIET.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wacht maar totdat ze 50.000 punten hebben.
Als na mijn vakantie die level 10 gym met 52000 punten die hier is nog staat, dan ga ik hem even overnemen gewoon. Kost 15 minuten, maar dan heb je ook wat.quote:
15 minuten in je eentje?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als na mijn vakantie die level 10 gym met 52000 punten die hier is nog staat, dan ga ik hem even overnemen gewoon. Kost 15 minuten, maar dan heb je ook wat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |