abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163974269
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_163976057
quote:
Best triest eigenlijk.
Met 1 week ben je er natuurlijk niet.
Een tip, ga eens op tyd naar bed.
Kan je ook niet snachts eten !
pi_163977068
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 15:50 schreef DeBaba het volgende:

[..]

Best triest eigenlijk.
Met 1 week ben je er natuurlijk niet.
Een tip, ga eens op tyd naar bed.
Kan je ook niet snachts eten !
Klopt, met 1 week ben je er natuurlijk niet.. Maar het gaat al langer zo
pi_163977088
Tilburgse Kermis wil ik wel heen ja!
Ben net naar Uithoorn en Amstelhoek gereden, ga misschien vanavond ook wel even naar Laren en Blaricum, ligt hier niet ver vandaan.
pi_163978574
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 16:31 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Doe er dan wat aan.
Wissel die twingo in voor een fiets voor de korte afstanden.
Ga op tyd naar bed en leef regelmatig.
Daar begint het mee.
pi_163978860
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 17:25 schreef DeBaba het volgende:

[..]

Doe er dan wat aan.
Wissel die twingo in voor een fiets voor de korte afstanden.
Ga op tyd naar bed en leef regelmatig.
Daar begint het mee.
_O- En ga naar een diëtist.
pi_163979153
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 17:41 schreef IDkaart het volgende:

[..]

_O- En ga naar een diëtist.
Dat zal evt ook wel kunnen helpen.
Maar alles valt en staat met discipline en regelmaat. Maar krijg de indruk, na een tydje zijn vlog volgen, dat dat nu juist ontbreekt.
pi_163979180
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 17:54 schreef DeBaba het volgende:

[..]

Dat zal evt ook wel kunnen helpen.
Maar alles valt en staat met discipline en regelmaat. Maar krijg de indruk, na een tydje zijn vlog volgen, dat dat nu juist ontbreekt.
Die vlogs gaan met deze frequentie op Youtube: Erop en eraf. Erop en eraf. Etcetera.
Als het ook zo gaan met lijnen werkt dat niet.
  zondag 24 juli 2016 @ 17:59:14 #259
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163979258
quote:

[..]

Slaap goed (6-8 uur), eet regelmatig en bewust. Beweeg meer.

Moeilijk is het niet, als je het echt wil
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_163979302
Gamevideo's zijn zó overrated.

pi_163979329
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 17:59 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Slaap goed (6-8 uur), eet regelmatig en bewust. Beweeg meer.

Moeilijk is het niet, als je het echt wil
Ik slaap 6-8 uur per dag, en ben mij ook wel bewust van ik eet. Beweeg genoeg..
Maar het is meer dat ik m`n ritme kwijt ben, en dus vaak pas om 3-4 uur s'nachts ga slapen, en dát is niet goed.. Dus dat moet ik weer even zien terug te draaien, zodat ik niet meer s'nachts eet, maar dat is lastig :')
  zondag 24 juli 2016 @ 18:02:21 #262
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_163979364
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 18:01 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Maar het is meer dat ik m`n ritme kwijt ben, en dus vaak pas om 3-4 uur s'nachts ga slapen, en dát is niet goed.. Dus dat moet ik weer even zien terug te draaien, zodat ik niet meer s'nachts eet, maar dat is lastig :')
Je had toch werk?

Ik vind t sneu dat je baalt, maar het ligt echt aan jezelf. Een dagje slecht eten kan je dan wel opvangen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_163979396
quote:

[..]

Gewoon je wekker zetten.
Bij gebrek aan een dagbesteding, ga dus bewegen, dus fietsen/hardlopen/gym ipv in de twingo crossen of achter computer hangen. Dan ben je savonds moe.
pi_163979405
Heb nog geen werk, de 8e moet ik solliciteren en hoor ik direct of ik ben aangenomen of niet. Dan is een dagje slechter eten inderdaad niet zo erg.

Ik doe wel schoonmaken 2 uur per dag, maar goed.. Dat is natuurlijk niet echt intensief, en als ik dan extra eet word dat niet opgevangen.
pi_163979408
quote:

[..]

Dan ga je vanaf 10 uur rustig in bed liggen. ;) En als je een "eetattack" krijgt je tanden poetsen, helpt fantastisch.
pi_163979488
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 18:03 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Dan ga je vanaf 10 uur rustig in bed liggen. ;) En als je een "eetattack" krijgt je tanden poetsen, helpt fantastisch.
Precies. En als je je boodschappen doet, alleen noodzakelijke halen. Kan je ook niet in de verleiding komen.
pi_163979520
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 18:06 schreef DeBaba het volgende:

[..]

Precies. En als je je boodschappen doet, alleen noodzakelijke halen. Kan je ook niet in de verleiding komen.
Hij woont bij zijn moeder toch? Gewoon samen een boodschappenlijst samenstellen, pinpas thuislaten, precies genoeg geld meenemen en erop letten dat er alleen producten van de boodschappenlijst gekocht worden.
pi_163979588
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 18:07 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Hij woont bij zijn moeder toch? Gewoon samen een boodschappenlijst samenstellen, pinpas thuislaten, precies genoeg geld meenemen en erop letten dat er alleen producten van de boodschappenlijst gekocht worden.
Zo goed ken ik hem nu ook weer niet. Ken alleen de vlogs.
Maar moeders zal vast wel willen meewerken
pi_163979602
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 18:09 schreef DeBaba het volgende:

[..]

Zo goed ken ik hem nu ook weer niet. Ken alleen de vlogs.
Maar moeders zal vast wel willen meewerken
Eerder heeft hij in deze topicreeks geplaatst dat hij zijn moeder elke maand 400 euro betaalt om in haar woning te mogen wonen.
pi_163979644
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 18:10 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Eerder heeft hij in deze topicreeks geplaatst dat hij zijn moeder elke maand 400 euro betaalt om in haar woning te mogen wonen.
Ok. Moeders opdracht geven om minder te halen. Kan meteen het kostgeld naar beneden. Kan hij daarvan naar de gym bv.
pi_163980120
Meiden met covers die het origineel verpesten. En dan zó vaak coveren dat het bijna een dagelijkse vlog is geworden.

pi_163980580
quote:

[..]

Vier weken geleden begonnen. Vier kilo kwijt. Van 94 naar 90. Heb nu drie dagen achter elkaar ongezond gegeten. Bbq, restaurant en friet gehaald. Wel beperk ik de schade door dan ook de hele dag weinig te eten. Ja vandaag at ik friet maar dat is alles wat ik gegeten heb dat en een krentenbol.

Ben in mijn leven vaker afgevallen een keer van 100 naar 80. Nu probeer ik van 94 naar 75. Heb een langzame schildklier dus het is lastig maar kilo per week lukt. Ja ik heb ook drie dagen flink gegeten maar je eet teveel man. Wat je opnoemt. Ik eet twee boterhammen smorgens. Misschien twee boterhammen smiddags en savonds middag eten ik drink water. Water met bubbels of gewoon water vaak ook wel bier wat verkeerd is.

Je kan prima eens de fout ingaan maar als je je uit het veld laat slaan vanwege je fouten tja.. Wat wil je dan nog bereiken.

Oh en pro tip: zoek goeie vrienden man. Zo iemand heb je niks aan. Als een vriend mij in de steek laat is het geen vriend maar een parasiet die mij niet respecteerd maar me gebruikt om zelf hoger op te komen.
pi_163981180
quote:
1s.gif Op zondag 24 juli 2016 18:39 schreef Argo het volgende:

[..]

Vier weken geleden begonnen. Vier kilo kwijt. Van 94 naar 90. Heb nu drie dagen achter elkaar ongezond gegeten. Bbq, restaurant en friet gehaald. Wel beperk ik de schade door dan ook de hele dag weinig te eten. Ja vandaag at ik friet maar dat is alles wat ik gegeten heb dat en een krentenbol.

Ben in mijn leven vaker afgevallen een keer van 100 naar 80. Nu probeer ik van 94 naar 75. Heb een langzame schildklier dus het is lastig maar kilo per week lukt. Ja ik heb ook drie dagen flink gegeten maar je eet teveel man. Wat je opnoemt. Ik eet twee boterhammen smorgens. Misschien twee boterhammen smiddags en savonds middag eten ik drink water. Water met bubbels of gewoon water vaak ook wel bier wat verkeerd is.

Je kan prima eens de fout ingaan maar als je je uit het veld laat slaan vanwege je fouten tja.. Wat wil je dan nog bereiken.

Oh en pro tip: zoek goeie vrienden man. Zo iemand heb je niks aan. Als een vriend mij in de steek laat is het geen vriend maar een parasiet die mij niet respecteerd maar me gebruikt om zelf hoger op te komen.
Ik eet inderdaad te veel, dat is m`n probleem ook ja.
Ik laat mij ook niet echt uit het veld slaan hierdoor, maar het punt is dat het zovaak is gebeurd al, en dat is gewoon kut.

Die ene gozer is al einde verhaal, kan best veel hebben, maar je kan ook té ver gaan.

Ben zelf ook behoorlijk afgevallen, ging van 124 naar 91, en nu ben ik dus weer terug bij... Pff, als ik mij morgen weeg schat ik 123.
pi_163984624
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_163987279
Als je nou de volgende keer eens op de fiets naar Amstelhoek ga
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')